Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannutko, jos joku poistaa sinut

Vierailija
19.12.2010 |

kaverilistaltaan facebookissa? Vai miten suhtaudut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin tuossa jokin aika sitten, että minut oli poistettu erään kaverin listalta, ja toki se vähän ihmetytti. Loukaantuminen on ehkä liian voimakas sana, mutta olis se nyt joku selitys ollut kiva saada.

Vierailija
2/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs henkilö, joka ensin itse pyytänyt mua kaveriksi, poistikin mut listalta jonkun ajan päästä. Mutta olkoon, ei mikään läheinen tämä ihminen ollutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään puhuttavaa, ei mitään yhteistäsittenkään, poistan tyypin vähitellen. Pidän vain ne, joiden kanssa tulee juteltua edes välillä ja joilla on kivat, älykkäät tai hauskat jutut.

Vierailija
4/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänkin ensin itse lähetti mulle kaveripyynnön, ja jonkin ajan kuluttua huomasin että oli poistanut mut kavereistaan. En nyt varsinaisesti loukkaantunut, pidin tätä tyyppiä jo valmiiksi vähän "erikoisena tapauksena", olin tuntenut hänet yläasteajoilla 15 vuotta sitten.

Vierailija
5/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu taysin kuka poistaa:

- Jos oma mies, sisko tai paras/hyva kaveri (jota nakee livena muutenkin) poistaa, niin loukkaannun verisesti.

-jos lukioaikainen kaveri (jota olen nahnyt viimeeksi 10v sitten) tai joku "hyvan paivan tuttu"poistaa, niin en todellakaan loukkaannu ollenkaan.

Vierailija
6/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut hakevat kaveriksi esim. sukulaisia, mutta sitten huomaavat, että eihän se ehkä ihan kannattanutkaan, että kaikki näkevät kaiken?

Taitaa olla vaan osaamattomuutta alkuun. Eivät ole oikein tajunneet FB:n ideaa?

Ei sitä pidä ottaa mitenkään henk. koht.

Itsellenikin kävi näin ja nyt harmittaa, ettei kukaan vaan loukkaantunut?

Vierailija
7/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin lähetti kaveripyynnön ja kun sen hyväksyin en kuitenkaan päässyt katsomaan hänen seinäänsä, näin vain siviilisäädyn ja asuinpaikan. Miksi ihmeessä pyytää kaveriksi jos ei tahdo, että toinen näkee kuulumisensa?

Vierailija
8/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos taustalla ei ole riitaa tms. ja poistaminen vaan tapahtuu yhtäkkiä.

Vierailija
9/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kurkistaa sivuillesi nähdäkseen onko teillä mitään yhteistä. Piilotti sillä aikaa omansa, ei paljastanut keikkea kun ei ollut varma. Huomasi sitten jutuistasi, ettei tahdokaan olla lähemmin tekemisissä ja poisti koko kaveruuden.

Minulle on ainakin käynyt niin, että olen pyytänyt jotakuta vanhaa kaveria tai hyväksynyt etäisemmän ihmisen pyynnön, mutta kun sivut on nähnyt kokonaan, olenkin pyörähtänyt kannoillani.

Vierailija
10/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki ei välttämättä ole poistaneet teitä kavereistaan vaan poistaneet profiilinsa. Mä poistin profiilini monta kertaa väliaikaisesti ja sitten lopulta kokonaan infoamatta siitä erityisemmin ketään.

Vierailija
11/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheuttaa lähinnä pahaa mieltä, kuten olemme tästä nähneet. Siksi harkitsen profiilini poistamista.

Vierailija
12/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää kaveriporukka sopivan kokoisena.

Vierailija
13/13 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan kokoisena kannattaa pitää, mutta ihmetyttää nämä monen sadan kaverin tyypit jotka haalivat jatkuvasti uusia, pyytävät kaveriksi ja sitten kohta poistavat. Näin on muutaman kerran käynyt.