Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tarpeeksi lahjoja ekaluokkalaiselle ja eskarilaiselle

Vierailija
18.12.2010 |

- lego kuormuri n. 45 €

- lego säiliöauto n. 25 €

- "taika vihko", jossa kynä ja 3d lasit n.19 €

- junaradan mutkapaljoja ja suoriapaljoja (á 7 € pkt)

- junaradan silta n. 25 €

- auto (en tiedä onko mies sen jo ostanut) 20 €

-lisäksi mummolta saa pikkuautoja (sukkia, kalsareita), toisen mummon lahjat ovat jo tuossa.

Eskarilainen:

- Zhu zhu pets aloituspakkaus n. 25 €

- zhu zhu pets, joku radan osa n. 20 €

- braz tms. nukke 20 €

- my littleponi ja auto n. 30 €

- känny 40 €

- bindiiz helmiä 9 €

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samaa luokkaa.

Vierailija
2/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lego kuormuri n. 45 €

- lego säiliöauto n. 25 €

- "taika vihko", jossa kynä ja 3d lasit n.19 €

- junaradan mutkapaljoja ja suoriapaljoja (á 7 € pkt)

- junaradan silta n. 25 €

- auto (en tiedä onko mies sen jo ostanut) 20 €

-lisäksi mummolta saa pikkuautoja (sukkia, kalsareita), toisen mummon lahjat ovat jo tuossa.

Eskarilainen:

- Zhu zhu pets aloituspakkaus n. 25 €

- zhu zhu pets, joku radan osa n. 20 €

- braz tms. nukke 20 €

- my littleponi ja auto n. 30 €

- känny 40 €

- bindiiz helmiä 9 €

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vanhemmathan sen päätätte mikä on tarpeeksi. Perheillä eri tavat ja taloudelliset tilanteet.

Ja esim. siitä, kuinka paljon saa leluja muuten vuoden aikana.

Minusta kuulostaa kalliilta paukulta per lapsi, vaikka meillä taloudellinen tilanne ihan hyvä.

Vierailija
4/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vanhemmathan sen päätätte mikä on tarpeeksi. Perheillä eri tavat ja taloudelliset tilanteet.

Ja esim. siitä, kuinka paljon saa leluja muuten vuoden aikana.

Minusta kuulostaa kalliilta paukulta per lapsi, vaikka meillä taloudellinen tilanne ihan hyvä.

lahjojaan keskenään...en tiedä katsotaanko silloin määrää vai laatua (ts. isommat lahjat ovat monta pientä lahjaa)..ap

Vierailija
5/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aina voi olla ykönen kaikessa.

Parempi mun mielestä, että joutuu opettelemaan sellaisten tunteiden käsittelyä, kuin että ois aina saanut kaikki ja eniten.

En mä nyt toki omia ala kouluttamaan vaan ton takia silleen, että annan yhden parin euron lahjan jouluna. Mutta esim. meidän perheessä on hyvä taloudellinen tilanne, niin silti lasten "päälahja" on max 30-40 euroa, ja sit pari edullista lisuketta. Meillä lapset saavat kyllä muutamia lahjoja lisäksi sukulaisilta ja kummeilta. En tiedä kuinka teillä on. Jos muualta ei tule mitään, on tilanne tietty toinen. Mutat silti en ostaisi noin isolla summalla..

Vierailija
6/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään järkeä....

Vierailija
7/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä aina voi olla ykönen kaikessa.

Parempi mun mielestä, että joutuu opettelemaan sellaisten tunteiden käsittelyä, kuin että ois aina saanut kaikki ja eniten.

En mä nyt toki omia ala kouluttamaan vaan ton takia silleen, että annan yhden parin euron lahjan jouluna.

Mutat silti en ostaisi noin isolla summalla..

Tuosta vertailuasiasta, johon olen törmännyt, olen sanonut niihän se aina menee "toinen saa enemmän ja toinen vähemmän, mutta teillä on aika kallis harrastus" Olen myös sanonut niin, että se voi tuntua siltä...

ap

Vierailija
8/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä vaan kaksi pakettia, minun vanhemmilta yksi paketti ja anoppi laittaa rahaa lapsen tilille. Kummeja ei ole. Satsaamme enemmän ruokaan ja yhdessä oloon kuin paketteihin. Viime viikkonloppuna teimme lanttulaatikot itse, tänään porkkanalaatikot (ei valmissoseesta vaan itse kuorimme, keitimme ja teimme). Lapsi on mukana ruuanvalmistuksessa ja tykkää kovasti.

Vierailija
9/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ruoanlaittotapa ja lahjojen määrä oikein liittyvät toisiinsa???

Olen koko ikäni tehnyt kaikki jouluruoat itse (ja hei ihan leivinuunissa ;-) kaloista, pateista ja salaateista laatikoihin ja leivonnaisiin. En ymmärrä miten se kuitenkaan liittyy mihinkään...

Lapsuudenperheessäni kaikki tehtiin itse, rahaa ei ollut ja sain vähän ja ei-niin-kalliita lahjoja. Meillä tehdään kaikki itse (lasten kanssa tietenkin) ja meillä lapset saavat paljon kivoja ja toivottuja lahjoja.

Meiltä vaan kaksi pakettia, minun vanhemmilta yksi paketti ja anoppi laittaa rahaa lapsen tilille. Kummeja ei ole. Satsaamme enemmän ruokaan ja yhdessä oloon kuin paketteihin. Viime viikkonloppuna teimme lanttulaatikot itse, tänään porkkanalaatikot (ei valmissoseesta vaan itse kuorimme, keitimme ja teimme). Lapsi on mukana ruuanvalmistuksessa ja tykkää kovasti.