Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti antaa pienen tyttölapsensa olla rannalla ilman uima asua?

Vierailija
30.06.2026 |

Oikein namipala jollekin namusedälle paljaana oleva pikkulapsi! =(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana: pikku lapsi! Siksi antaa olla!

Vierailija
2/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali äiti, vain sairaanmielikuvituksen omaava ajattelee noin kuin sinä.

Tosin pikkupöksyt haluan, että lapsella on jos istuu maassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset lapset ovat sen ikäisiä että vanhemmalla on silmä tarkkana jo sadasta muusta syystä kuin jostain namusedistä, eli ei kukaan pääse mitään sen pahempaa tekemään kuin kauempaa tuijottelemaan.

4/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun on uimarannoillakin kaikenlaista pervoa kyttäämässä mitä on saanut iltalehdistäkin lukea niin kyllä itse ainakin pitäisin lapsella uima asun päällä iästä riippumatta vaikka olisi taapero tai vauva ikäinenkin lapsi kyseessä pervoja kyllä riittää ihan joka paikassa

😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥

Vierailija
5/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ottaa lapsesta kuvia?

Vierailija
6/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei voi antaa olla, koska kaikilla on kännykät ja kuvausmahdollisuus. Ennen oli ihan normaalia pikkulasten uida alasti. Sen pitäisi olla normaalia nytkin. 

Vierailija
7/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Sitä kun on uimarannoillakin kaikenlaista pervoa kyttäämässä mitä on saanut iltalehdistäkin lukea niin kyllä itse ainakin pitäisin lapsella uima asun päällä iästä riippumatta vaikka olisi taapero tai vauva ikäinenkin lapsi kyseessä pervoja kyllä riittää ihan joka paikassa

Älä lue kaikkea roskaa. Se on juuri sitä varten siellä, että ihmiset pelkäisi. Normaalit asiat täytyy pysyä normaaleina ja yleisinä. Pelolle ei pidä antaa valtaa

8/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka joku aikuinen vaan ja ainoastaan kyttäisi vaikkapa uimarannalla jostakin kauempaa uima asutonta lasta esimerkiksi ei sekään olisi ok

Vierailija
9/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ymmärrä. Tein tänne aloituksen kun naapurin kolme-neljävuotias lapsi juoksenteli alushoususillaan taloyhtiön tiloissa, että eikö ole vastuutonta, ja sain haukut että olen itse pervo kun edes ajattelin moista.

Olen itsekin äiti enkä todellakaan päästäisi lasta ulos ovesta noin vähissä vaatteissa, en poikaa enkä varsinkaan tyttöä.

Vierailija
10/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on lapsi, kunnes karvat kasvaa. Sairas on kyllä se jota lapsi kiinnostaa.

Vierailija
11/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako ottaa lapsesta kuvia?

Yleisellä paikalla saa ottaa kuvia. Ainakin lain mukaan.

Vierailija
12/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali äiti, vain sairaanmielikuvituksen omaava ajattelee noin kuin sinä.

Tosin pikkupöksyt haluan, että lapsella on jos istuu maassa.

Hiekka.illu jo pienenäkö kuten äiti

Vierailija
13/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä. Tein tänne aloituksen kun naapurin kolme-neljävuotias lapsi juoksenteli alushoususillaan taloyhtiön tiloissa, että eikö ole vastuutonta, ja sain haukut että olen itse pervo kun edes ajattelin moista.

Olen itsekin äiti enkä todellakaan päästäisi lasta ulos ovesta noin vähissä vaatteissa, en poikaa enkä varsinkaan tyttöä.

Täällä haukutaan AINA aloittaja. Jos olisit tehnyt aloituksen vaikja niin että joku täti kävi motkottamassa kun lapsi oli alushoususillaan pyykkituvassa, olisi sinut haukuttu heti kuinka vastuuton olet. Tämä on katsos sellainen paikka. Täällä toimii käänteinen psykologia, kokeile vaikka.

Vierailija
14/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä pedoja kiinnostaa myös lapsi uimapuku päällä.

Vierailija
15/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIETI VÄHÄN----- TYTTÖ-  AIJAAAAA EIKS KOSKE POIKIA.   EIKÖ?

16/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Älä lue kaikkea roskaa. Se on juuri sitä varten siellä, että ihmiset pelkäisi. Normaalit asiat täytyy pysyä normaaleina ja yleisinä. Pelolle ei pidä antaa valtaa

Niin mutta juuri uimarannat taitaa olla yksi niistä paikoista jotka on otollisia kaikenlaisille pedofiileille kun tietävät että niissä käy paljon lapsiperheitä ja varmasti myös teinejä

Ja sit tää kun kaikilla koko aika kännykät joka paikassa mukana niin on just esim näitä jotka salakuvaa

Vierailija
17/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on lapsi, kunnes karvat kasvaa. Sairas on kyllä se jota lapsi kiinnostaa.

Nimenomaan, sairas on se jota kiinnostaa. Mutta ei ole sairas se joka tajuaa että näitä sairaita on olemassa, ja suojelevat lasta niiltä pukemalla vastteet yleisissä tiloissa päälle. 

Vierailija
18/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pera55 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pera55 kirjoitti:

Niin mutta juuri uimarannat taitaa olla yksi niistä paikoista jotka on otollisia kaikenlaisille pedofiileille kun tietävät että niissä käy paljon lapsiperheitä ja varmasti myös teinejä

Ja sit tää kun kaikilla koko aika kännykät joka paikassa mukana niin on just esim näitä jotka salakuvaa

Ei tarvitse salakuvata.

Vierailija
19/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuulliset vanhemmat pukevat pienet lapsensa rannalla nykyään UV-uimapukuun ja -päähineeseen, koska lasten ohut iho ja päänahka palavat helposti.

Vierailija
20/42 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIETI VÄHÄN----- TYTTÖ-  AIJAAAAA EIKS KOSKE POIKIA.   EIKÖ?

No ne sairaat on miehiä ja ovat yleensä kiinnostuneet pikkutytöistä. Toki jollekin harvalle kelpaa myös pikkupoika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän