Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko meni rahaa joulukortteihin?

Vierailija
17.12.2010 |

Laskeskelin tuossa äsken, että laitoin noin 65 euroa joulukortteihin merkkeineen. Huh, aika paljon, mutta toisaalta, rakastan itse saada joulukortteja ja saammekin niitä samanmoisen kasan, kun itse lähetämme. Jossain vaiheessa joulua istun oikein ajan kanssa sen korttipinon kanssa sohvalle, tutkin tarkasti jokaisen, napsin suklaata ja tämä mielellään pimeään aikaan niin, että vain joulukuusessa ja kynttelikössä on valot ja muut nukkuvat, saan täyden rauhan tähän hassuun harrastukseeni :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

materiaalit Englannista tilattuna n. 20 €. Jouduin myös ostamaan uuden musteen tulostimeen, tosin ei nyt sinänsä pelkästään kortteja varten, mutta se oli 58 €. Tulostin itse perheestä valokuvan kortin sisälle, osalle saajista. Kortteja noin 70 kpl, postimerkkejä samoin, osa 1 luokan, osa 0,55 €:n joten postimaksuja tuli kyllä useampia euroja.

Tykkään tehdä ja lähettää kortteja. Niin kauan kun mulla vielä on ihmisten osoitteita.

Vierailija
22/22 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kortit 50 senttiä kappale pojan leirikoulun hyväksi plus muutaman kaupasta 20 sentin kappalehinnalla. Joulumerkeillä lähetin 10 kappaletta, muutama lahtee ensi viikolla tavallisella maksulla joulukirjeen kera. Loput annan tai jaan suoraan postilaatikoihin. Muistan niitä, joiden kanssa ollaan muutenkin tekemisissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla