Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

leukemia

Vierailija
17.12.2010 |

olen 14-vuotias tyttö. olen jo reilun viikon aikana ollut vähän kipeänä. mustan tai punaisen näköisiä mustelmia vai miskä niitä sitten kutsuukaan on eniten jaloissa ja käsissä. kurkku on ollut kipeä ja öistä hikoiluakin on esiintynyt... myös päivisin sitä esiintyy. olen ihan voimaton en jaksa tehdä oikein mitään. lihaksia ja luita särkee välillä aivan jumalattomasti ja välillä vain vähän. eniten särkyä esiintyy ala selässä, olkapäissä/käsissä ja jaloissa. ei ole ollut kuumetta juuri ollenkaan vaikka välillä 37 ja jotain on ollut. mistä johtuu? leukemian oireita ovat juuri nämä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Leukemialapsen äiti

Vierailija
2/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.0910023.fi/

soita tuonne terveysneuvontaan. Siellä antavat arvion tilanteestasi. Mutta varmasti olisi ihan hyvä mennä käymään päivystyksessä, jos sinua pelottaa. Ihan huoletta voit mennä itsekin, jos äitisi ei jouda mukaan, mutta ymmärrän kyllä että sinun ikäiselle äidin läsnäolo on todella tärkeää, ainakin itselleni oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.0910023.fi/" alt="http://www.0910023.fi/">http://www.0910023.fi/</a&gt;

soita tuonne terveysneuvontaan. Siellä antavat arvion tilanteestasi. Mutta varmasti olisi ihan hyvä mennä käymään päivystyksessä, jos sinua pelottaa. Ihan huoletta voit mennä itsekin, jos äitisi ei jouda mukaan, mutta ymmärrän kyllä että sinun ikäiselle äidin läsnäolo on todella tärkeää, ainakin itselleni oli.

menisin kyllä päivystykseen. Petekkiat eli nuo mustelmat mitä kuvasit voivat johtua meningokokista ja ties mistä muista bakteereista, jotka aiheuttavat mm. verenmyrkytystä ja koska tilanne on jo jatkunut viikon, niin eiköhän nyt ole jo aika toimia.

Vierailija
4/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksityiselle, mutta th.n arvioon en luottaisi.

Vierailija
5/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tällä palstalla?!

Vierailija
6/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee tällä palstalla?!

Vierailija
7/13 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä käy kaiken ikäisiä!

Vierailija
8/13 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy th luona mittauttamassa tulehdusarvosi+ hemoglobiini.

Mustelmat voivat johtua monesta muustakin, sekä hikoilu jne.

Onko kilpirauhasta tutkittu?

Vierailija
9/13 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä muu voi olla syynä?

Vierailija
10/13 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mistään vakavasta ei olisi kysymys, niin selvästi huoli painaa ja se ei ole hyvä juttu!

Itse muistan sinua vähän nuorempana pelänneeni ihan kauheasti sairastuneeni juuri leukemiaan ja etsin oireita. Olin nähnyt yhden TV-ohjelman joka lietsoi pelkoa ihan kauheasti ja lopulta en pystynyt oikein edes nukkumaan.

Vierailija
11/13 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä pikimiten lääkärissä, jotta voidaan tutkia mistä nuo oireet johtuvat. Aika rajuja oireita kyllä kuvailet, joten ne on syytä ottaa vakavasti.

Vierailija
12/13 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että katsotaan viikonlopun yli ja jos jatkuu mennään lääkärissä käymään. mutta minua kyllä pelottaa !!!

Vierailija
13/13 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa soittaisit sinne ja kertoisit nuo oireet, mitä kerroit. Kysyisit, että pitäisikö heidän mielestään käydä päivystyksessä. Minun mielestäni nuo mustelmat kuulostavat siltä, että olisi nopsaan syytä tutkia että mistä tulevat. Ihan tavalliseen flunssaan tms sellaiset eivät kuulu.