Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitoin palautetta ylläpidolle palstan lisääntyneistä rasistisista avauksista

Vierailija
17.12.2010 |

Huomasin, että en ole palstaillut viikkoon, eikä ole ollut ikävä. Ei vaan kiinnosta käydä täällä, kun tietty porukka hokee koko ajan mamu sitä, mamu tätä. Eihän maahanmuutosta edes voi käydä mitään keskustelua, kun tarjotaan vaan sitä mamupatja/kulttuurinrikastaja-paskaa.

Ei tämä palsta tietenkään mua kaipaa, mutta Vauva-lehteä saattaa tietenkin kiinnostaa, jos palstan sisältö karkottaa mainostajia ja niitä, joille mainostetaan.

Saatte haukkua mua niin paljon kuin lystäätte, en aio vastata. Voin jo kuvitella, miten joku tulee kommentoimaan tähän kolahtiko, mamupatja? -tyyliin.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautetta, jos olette asiasta huolissanne. Sinne ei tarvitse jättää yhteystietoja, ainoastaan etunimi, ja senkin voi keksiä.

Ap

Vierailija
2/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on kyllä ollut iahna asiallisiakin keskusteluja maahanmuuttoon liittyen. Toki monissa ketjuissa on muutamia törkeitäkin vastauksia, mutta niitähän on monissa keskusteluissa, ei pelkästään mamuihin liittyvissä. Ihan yhtä lailla täällä haukutaan yh:ta, lestadiolaisia, ylipainoisia jne, jne. Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa av-mammoista pitää kaikkia kriittisiä rasisteina. Keskustele siinä sitten asiallisesti. Siksipä olen siirtynyt muualle puimaan näitä asioita.

esim. mamupatja on uusi palstalaisten lempisana... jos sille tasolle sortuu, niin on kaukana asiallisuus

Joten tässä varmaan viitataan kaikkeen mikä liittyy mamuihin. Ei pelkkään kunnon rasisti keskusteluun.

Vierailija
4/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriittisiä kylläkin ja sehän on ihan sallittua kun ei ole rasismia. Olisko sulla ap vähän liian tiukalla nuttura vaan tänään?

Vierailija
5/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yleensä poistettu sieltä välistä vain ne rasistiset pöljyydet

Vierailija
6/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[imä en ole tänään vielä yhtäkään rasistista avausta nähnyt ]kriittisiä kylläkin ja sehän on ihan sallittua kun ei ole rasismia. Olisko sulla ap vähän liian tiukalla nuttura vaan tänään?

[/quote]

kun nyt itsekin menit henkilökohtaisuuksiin?

Vierailija
7/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriittisiä kylläkin ja sehän on ihan sallittua kun ei ole rasismia. Olisko sulla ap vähän liian tiukalla nuttura vaan tänään?

kyllä niitä on näin ohiksenkin silmiin ollut lähiaikoina useita

Vierailija
8/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään pidä kaikkea esitettyä kritiikkinä kuten niin moni täällä pitää. Sen lisäksi mua häiritsee aika tavalla se kaksinaismoralismi. Mamukulttuureja vastaan ei saisi esittää mitään kritiikkiä mutta suomalaista saa nimitellä mielin määrin! Mitäs tälle pitäis tehdä? No minä olen laittanut tänään monta ilmoa ylläpidolle näistä suomalaisia halventavista viesteistä myös.

Vierailija
9/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittettavasti!Suomalaista saa nimitellä possunaamaiseksi kansaksi ja vaikka miksi...

Vierailija
10/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään pidä siitä, että täällä haukutaan todella törkeästi myös lihavat, yh:t, uskovaiset(etenkin lestat) jne jne. Miksei heidän oikeuksiaan kukaan perää? Myös julkkiksia solvataan kauheilla nimillä.

Itse en ole mitään edellä luetelluista, ettei ole oma lehmä ojassa, mutta jotain tasa-arvoa hei sentään...!

Vierailija
11/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palstalla leimataan kaikki ihan sallittu kritiikki rasismiksi valittettavasti!Suomalaista saa nimitellä possunaamaiseksi kansaksi ja vaikka miksi...

jos suomalaiset nimittelee itse itseään. On se mustakin typerää, mutta kyllä se on aivan eri asia, kuin toisen etnisen ryhmän nimitteleminen.

Vierailija
12/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään rasistia jos sanon että suurinosa somaleista suomessa ei ole töissä ja meidän verorahoista maksetaan heidän eläminen täällä. Jos kirjoitan mitä etuuksia saavat, ei siinäkään ole mitään rasistia.

Puhutaanhan täällä yleisesti vammais-yh ym.etuuksistakin, niin miksi mamujen etuisuudet on eri asia? Vastaa ap tähän, miksi ei saisi puhua?

Vierailija
13/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että rasmiskortti heilahtaa heti jos kaivaa vaikka ihan julkisia tilastoa tai lehtileikkeen esim. http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/L%C3%A4hes+joka+kymmenes+tuomittu+on…

Vierailija
14/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää rasismista, mutta en myöskään pidä siitä, että täällä haukutaan todella törkeästi myös lihavat, yh:t, uskovaiset(etenkin lestat) jne jne. Miksei heidän oikeuksiaan kukaan perää? Myös julkkiksia solvataan kauheilla nimillä.

Itse en ole mitään edellä luetelluista, ettei ole oma lehmä ojassa, mutta jotain tasa-arvoa hei sentään...!

asiattomista viesteistä myös muiden, selvästi loukkaavien viestien kohdalla. Mulla ei ole ollut oma lehmä ojassa vielä kertaakaan, kun olen jotain tiettyä ryhmää (jos nyt esim. ylipainoisten kohdalla voi ryhmästä puhua), en vain tykkää minkäänlaisesta vihapuheesta.

Anna sinäkin palautetta ylläpidolle, jos olet huolestunut!

Ap

Vierailija
15/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanhan täällä yleisesti vammais-yh ym.etuuksistakin, niin miksi mamujen etuisuudet on eri asia? Vastaa ap tähän, miksi ei saisi puhua?

Jos luet tämän ketjun ajatuksella, niin ymmärrät kyllä mitä aloituksella haetaan takaa. Eikä se ole tuo, mitä sinä kuvittelet.

ohis

Vierailija
16/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei poista sitä tosiasiaa että myös asialliset viestit poistuvat täältä välillä.

Vierailija
17/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin nimenomaan rasistisista aloituksista ja viesteistä. Muuten, koska tuttavapiirissäni on sen verran mamuja, tiedän, etteivät he saa yhteiskunnan tukia sen verran kuin muutkaan. Täällä (ja muuallakin) levitellään kyllä hyvin ansiokkaasti kaikenlaisia perättömiä tietoja siitä, mitä maahanmuuttajat muka saavat. Mielestäni se ei ole oikein.

Ap

Vierailija
18/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidesitä,Juutalaisist,Kistinuskosta,Jehovista, Lihavista,Laihoista Eri ammattiryhmistä voidaan olla vaikka mitä mieltä ja haukkua mielin määrin. Mutta kun kyse on Islamista tai maahanmuuttajista niin STOP Ei saa sanoa sanakaan nekatiivista tai olet Rasisti???? Jos islamisti tai maahan muuttaja ilmaisee mielipiteensä esim Juutalaisista, ovatko he rasisteja EI, Se on sanan vapautta, eikä heitä leimata rasisteiksi. Tuntuu että homma alkaa karata käsistä, miksi Islam on niin pelottava uskonto? (heidän lait,kooraani,kiihkouskovaiset,terrorismi,naisten alistaminen jne)Tuleeko se sieltä?

Vierailija
19/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh äidesitä,Juutalaisist,Kistinuskosta,Jehovista, Lihavista,Laihoista Eri ammattiryhmistä voidaan olla vaikka mitä mieltä ja haukkua mielin määrin. Mutta kun kyse on Islamista tai maahanmuuttajista niin STOP Ei saa sanoa sanakaan nekatiivista tai olet Rasisti???? Jos islamisti tai maahan muuttaja ilmaisee mielipiteensä esim Juutalaisista, ovatko he rasisteja EI, Se on sanan vapautta, eikä heitä leimata rasisteiksi. Tuntuu että homma alkaa karata käsistä, miksi Islam on niin pelottava uskonto? (heidän lait,kooraani,kiihkouskovaiset,terrorismi,naisten alistaminen jne)Tuleeko se sieltä?

Vierailija
20/40 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita uutisiakin ollut etuuksista :) Eräässä tutkimuksessa taisi olla että jotkut ainakin saavat n.2300€/kk. Ei siis välttämättä kaikki, mutta osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan