Miten hallita hermonsa, kun haluaisi jo synnyttää?
Olen niin valmis. Alan olla huolissani vauvasta, pelkään, että jotakin menee viime hetkellä vinoon. Miten rauhoittuisin? Vointi on kyllä hyvä ja aikaisemminkin on mennyt yli lasketun ajan, mutta on kuulkaa vaikeaa suhtautua tyynesti. Varsinkin kun aina välillä supisteleekin melko napakasti, mutta aina se lopahtaa.
Kommentit (3)
Laskettu aika vasta 25.12. Nyt jos menee tammikuulle, olen varmaan ihan hihhuli ennen sitä. Edes jouluvalmistelut ei saa ajatuksia pois synnytyksestä. Tänäkin aamuna vietin pitkät tovit ihmetellen muka vähäisiä liikkeitä, kunnes vauva alkoi jytäjumpan...
AP
Tämä napero kun on yhtä aamu unminen kun äitinsä, niin aina saa aamut tunnustella sydän syrjällään, että tuleeko niitä liikkeitä vai nou.
Vielä kun on esikoinen tulossa ja ennen tätä raskjautta oli myöhäinen keskenmeno viikoilla 21+ niin on muutenkin ihan sätkynä...
Noh, kaipa tuo ulos tulee kun on hänen aikansa. Mulle kyllä sopisi esimerkiksi vaikka heti. Eilen just yritettiin miehen kanssa maanitella sitä pihalle, mut ei vielä ainakaan ole merkkejä antanut että olis valmis ulostautumaan. Kyljestä se kyllä kovasti koittaa läpi tulla aina iltaisin.. Olen yrittänyt hälle selventää, että ainoa ulospääsy on alhaalla, mutta ei ota poika onkeensa :D
Ootko muuten huomannut (voi olla ihan mun pään sisällä vaan) että kaikissa ohjelmissa mitä tulee nyt niin tuntuu olevan kauheesti lapsien ja vauvojen kuolemaa.. Ehkä se on vaan tää raskaus?
Täällä olis yks aika kypsä 39+1 viikoilla oleva mamma.. Ja tiedetään, ei ole vielä edes viikot täynnä, mut sais syntyä jo kiitos :D