Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko että mahan muodosta voi päätellä sukupuolen?

Vierailija
16.12.2010 |

Mulla on maha tossa ihan edessä.. jos takaapäin katsois ni ei huomais raskautta. Kaikki sanoo että poika on tulossa ja tänään olin neuvolassa ni siellä sanoivat että kyllä sieltä poika tulee.. eihän ne ny tollasia voi mennä sanomaan. Ultran mukaan kyllä tyttö tulis, mutta mietin vain että uskooko joku vielä oikeesti tälläseen että sukupuolen voi päätellä jostain "merkeistä"... ??

Onko jollain ns. merkit pitäneet paikkansa? Itsellä ei siis ole väliä kumpi tulee, toivoin tällä hetkellä että syntyis jo, väliä ei ole kumpi sieltä sitten tulee :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsan perusteella. Oli nätisti edessä. Kaikki töisskin oli sitä mieltää että poika tulee.

ultrassa ei saatu kunnolla selvää mutta "täti" vihjasi tyttöä joidenkin pisteiden perusteella..

ja kyllä, tyttö tuli

(muuten sain töissä paljon lahjoja pojalle)

Vierailija
22/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä mulla on nyt rv35 ja vatsa on aivan edessä, vyötärö on säilynyt kapeana enkä ole siis levinnyt sivusuunnassa. Tämän mallinen olin silloinkin kun odotin poikaani. Tyttöäni kun odotin, niin levisin sivuille. Tässä raskaudessa on siis muka poikamaha, mutta jo rakenneultrassa sanottiin varmuudella että tyttöä odotan.

Tyttö varmistui myös 4D-ultrassa yksityisellä ja siellähän sukupuoli katsottiin vauvan rakenteista, munasarjoista yms. eikä pelkästään ulkoisista merkeistä. Eli tyttö tulossa ns. poikamahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa ei saatu kunnolla selvää mutta "täti" vihjasi tyttöä joidenkin pisteiden perusteella..

Vierailija
24/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maha myös eteenpäin eikä takaa huomannu todellakaa raskautta, ja tyttö tuli :) se mahan malli aika lailla kiinni kropan mallista ja geeneistä, niin oon ainaki kuullu...

Vierailija
25/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli normaalimäärät lapsivettä ja tunnustelin lapsen selän ja pepun muodosta, että onko tulossa poika vai tyttö. Tytölläni on aivan erilainen selkä kuin kahdella pojallani.

Pojilla on myös hiemen pidempi selkä, joten samankokoiset tyttö ja poika, niin poikavatsa on hieman pystympi. Jos vauvoissa on kokoeroa ei se vatsan pystyys niin näy. Siis jos poikavauva on pieni, voi vatsa olla ihan tyttövatsan näköinen, mutta silloinkin voi käsin yrittää tunnustella.

Kolme lasta ja yhtä monta kertaa tiesin, että kumpaa sukupuolta on tulossa. En halunnut tietää ultran tms perusteella vaan ihan itse tuntemalla oli se riittävä varmuus minulle.

Vierailija
26/28 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan samanlainen maha oli kaikissa

Vierailija
27/28 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahan muodon perusteella. Hieman hymyilytti kun mummot ennusti, että poika se on, vaikka oli ultrissa selvästi tyttö. Ja tyttöhän sieltä tuli.

Vierailija
28/28 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella, onko se kirves ollut siellä sängyn alla vai ei?

Tietty, jos pikkuveijarilla on hirveä heijari, niin voi kai sekin näkyä mahan läpi?

Tero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi