Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiset loukkaantuivat joulukorteistamme...

Vierailija
16.12.2010 |

Tämä on ihan uskomaton juttu, ja jos lukisin sen itse täältä, luulisin provoksi, mutta ihan tosi juttu on.

Ostimme tämän vuoden joulukortit Pariisin matkaltamme, mielestäni aivan ihanat ja todella kauniit kortit, sellaiset taitettavat ja niissä oli mukana mätsäävät kirjekuoret. No, lähetin ne viime viikolla ja eilen äitini soitti, että isäni sisko oli loukkaantunut korteistamme! Hän on aina pitänyt minua ja miestäni (ja varmaan myös äitiäni ja siskoani) hienostelijoina ja leuhkana ja nyt hänen mielestään minä haluan retostella Pariisin-reissulla ja hienoilla joulukorteilla, kun kaikki muut lähettävät tiimari-kortteja. En tiedä itkeäkö vai nauraa. Mikään ei näköjään kelpaa!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan naurattais tollainen, hankkikoon elämän.

Vierailija
2/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin kateus menee sairauden puolelle ja sellaisia ei voi kuin sääliä, mielellään mahdollisimman etäältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaan kateellisia. Itse ilahtuisin jos saisin kerrankin jonkun muun kuin sen iänikuisen Tiimarin halpiskortin (joita tosin laitan itsekin... :D).

Vierailija
4/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset sekopäät voisi kyllä perua koko joulun... Älä lähetä heille ensi vuonna mitään!

Vierailija
5/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsiä sukulaisia jos ei kelpaa erikoiset kortit :(

Vierailija
6/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olisin voinut tehdä noin, jos olisin jossain matkoilla nähnyt kivoja ja erilaisia kortteja. Eikö siihen moni pyri muutenkin, että omat kortit olisivat persoonallisia?

Vierailija
7/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole huomion arvoinen asia, jos joku suuttuu kauniista joulukortista.

Vierailija
8/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisen sielu on noin harmaa ja ilkeä, en voi muuta kuin neuvoa: ota pikapikaa välimatkaa ko sukulaisiin, ennenkuin he onnistuvat vahingoittamaan elämäänne enemmän. Ja todellakin tarkoitan tätä. Tuo sukulaistenne suhtautuminen kun on todellakin sairasta.

Vierailija
9/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tunkekaa se kateus perseeseenne!! USKOMATONTA! Miksette te saisi käydä ulkomailla, ei se vittu soikoon muilta ole pois!!!!

Vierailija
10/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaiset ja sitten olikin vain isän sisko...

No, miksi siinä välissä olis se äiti, joka soitti sinulle. Miksi hän halusi sinulle pahan mielen ja kertoi typerän jutun?

Vierailija
11/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa mieltä minäkin olen!

Vierailija
12/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa rahaa "parempiin" joulukortteihin ja lähettäisi sellaisen mulle. Tiimari-kortit kelpaa kyllä yhtälailla.

Vierailija
13/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se totta vai värittikö äitisi asiaa?

Aina ei kannata uskoa juttuja mitä joku välikäsi sanoo.

Vierailija
14/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se totta vai värittikö äitisi asiaa?

Aina ei kannata uskoa juttuja mitä joku välikäsi sanoo.

ja tunnen kyllä tätini sen verran hyvin, että voin uskoakin sen. Ärsyttää kyllä tosi paljon.

ap

Vierailija
15/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sekin leuhkimista? Viitseliäisyydellä, ahkeruudella, luovuudella?

Anna mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja naura päälle vielä. Jos kyse olisi mun siskosta niin soittaisin ja kysyisin suoraan mikä ongelma on.

Vierailija
16/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis oma sisko vaan äidin sisko.

t.17

Vierailija
17/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis oma sisko vaan äidin sisko.

t.17

Vierailija
18/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vallan hyvin kuvitella, että meillä olisi vastaava tilanne. Sen lisäksi täti-kultani haukkua räksyttäisi meidät puolelle suvulle. Tätini vihaa myös näitä lapsikortteja. Ja juuri sen vuoksi joka vuosi laitamme heille lapsikortin :D

Olen elämäni aikana tottunut tähän kyseiseen naiseen ja hänen "valoisaan" elämänasenteeseen eli omalla kohdalla vain hykertelisin naurusta, että arvasinpas reaktion :)

Vierailija
19/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt omana tietonaan. Halusko sun loukkaantuvan?

Vierailija
20/28 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama, tuleeko Tiimari-kortti, taitettu kallis kortti tai vaikka paperilappu. Pääasia että lähettäjä on halunnut muistaa minua jouluna. Tuollaisille tyypeille en laittais yhden yhtä korttia ikinä.