Viiden vuoden yrittämisen jälkeen tein vihdoinkin positiivisen raskaustestin!
Olen palstaillut täällä nelisen vuotta, lukien keskusteluja ja artikkeleita. Meillä on mieheni kanssa ollut pitkään haaveissa saada lapsi, mutta tuloksetta. Olemme käyneet kaikissa mahdollisissa testeissä ja tutkimuksissa..Olen lukenut keskustelujanne, itkenyt ja nauranut. Vihdoin on minun aikani liittyä puhumaan kanssanne, odotan esikoistamme rv 13+2 :) Nyt uskallan sanoa asian 'ääneen', kun kriittisin aika on ohi. Tämä on aivan käsittämätöntä, mieheni sanoo tämän olleen paras lahja mitä hänelle on koskaan suotu. Ehkä tuolla yläkerrassa onkin joku, joka oikeasti välittää :) Haluan vain sanoa, että älkää menettäkö toivoanne lapsen hankkimisen suhteen. Kun sitä vähiten odottaa, kun on toivonsa jo menettänyt ja alkanut tottua ajatukseen mahdollisesta lapsettomuudesta, saattaa asiat kääntyä ihan nurinpäin :) Hyvää joulua kaikille!
Kommentit (23)
olen onnellinen puolestanne! Nauttikaa masusta ja toisistanne :) Onnellista joulua!!
jos saatkin keskenmenon? Tai kohtukuoleman? Missään vaiheessa ei kannata sanoa, että kriittisin aika on ohi. Missä vaiheessa raskauttaa vaan voi tapahtua jotain, pidä se mielessäsi.
jos saatkin keskenmenon? Tai kohtukuoleman? Missään vaiheessa ei kannata sanoa, että kriittisin aika on ohi. Missä vaiheessa raskauttaa vaan voi tapahtua jotain, pidä se mielessäsi.
Olipa taas fiksu vastaus.
Onnea ap, aivan mahtavaa!
naruun, 7.
Aplle onnea hirmuisesti matkaan! Nauti raskausajasta! Mulla rv 26+1, tää on ihanaa! :)
arvostan purkautumistasi, olisit vaan voinut sanoa ongelmasi itsellesi peilin edessä ääneen.
Kiitos onnittelijoille, kyllä tämä on ihanaa aikaa :)
ap
Raskaanaolo ja vauvan saaminen on ihanaa!! Meillä pikkukakkonen on 3 kk, ja voisin jo ajatella kolmatta :)
Hyvää joulua, ja ihanaa odotusta!!
Me mieheni kanssa yritettiin lasta 3 kolme vuotta aikoinaan, ennen kuin vihdoin lapsettomuushoitojen tuloksena saatiin ihana poika. Nyt tästä on jo kuusi vuotta...
Me mieheni kanssa yritettiin lasta 3 kolme vuotta aikoinaan, ennen kuin vihdoin lapsettomuushoitojen tuloksena saatiin ihana poika. Nyt tästä on jo kuusi vuotta...
kolme tullut näemmä kahteen kertaan... Ihan ensimmäistä ja ainoaa lastamme siis yritettiin kolme vuotta.
arvostan purkautumistasi, olisit vaan voinut sanoa ongelmasi itsellesi peilin edessä ääneen.
Kiitos onnittelijoille, kyllä tämä on ihanaa aikaa :)ap
Vaikka 7 väärässä olekaan. Pidä teistä huolta!
Meille syntyi vuosi sitten jouluna ihana IVF-alkuinen poika. Unelmien täyttymys, jota saatiin myös odottaa 5 pitkää vuotta. :)
Lapsen saaminen on ihmeellisintä, mitä elämässä voi tapahtua! Vanhemmaksi tulo muuttaa kaiken!!
onnea kovasti loppuraskauteen! On varmasti ollut rankat 5 vuotta.
Itsekin äskettäin huomasin olevani raskaana, elikkäs 7.vko menossa, esikoinen kohta 1,5v.
Jänskättää vielä että onko kaikki kunnossa, kun en ole neuvolassa vielä käynyt ja muutama kriittinen vko vielä edessä....
Tiedän täsmälleen tuntemuksesi. Odotapas sitten, kun saat lapsesi ensi kertaa syliisi; se on Sinun lapsesi, ja saat ottaa sen syliin ihan koska tahansa, tehdä lapsen kanssa mitä tahansa yms. Se tunne on uskomaton! Ja älä ihmettele, jos kuukausi-pari lapsen syntymän jälkeen et vieläkään voi uskoa asiaa todeksi :)
Nimim. yhden lapsen viiden vuoden yrittämisen jälkeen lapsettomuushoidoilla saanut
Hurjasti onnea :)))