Viiden vuoden yrittämisen jälkeen tein vihdoinkin positiivisen raskaustestin!
Olen palstaillut täällä nelisen vuotta, lukien keskusteluja ja artikkeleita. Meillä on mieheni kanssa ollut pitkään haaveissa saada lapsi, mutta tuloksetta. Olemme käyneet kaikissa mahdollisissa testeissä ja tutkimuksissa..Olen lukenut keskustelujanne, itkenyt ja nauranut. Vihdoin on minun aikani liittyä puhumaan kanssanne, odotan esikoistamme rv 13+2 :) Nyt uskallan sanoa asian 'ääneen', kun kriittisin aika on ohi. Tämä on aivan käsittämätöntä, mieheni sanoo tämän olleen paras lahja mitä hänelle on koskaan suotu. Ehkä tuolla yläkerrassa onkin joku, joka oikeasti välittää :) Haluan vain sanoa, että älkää menettäkö toivoanne lapsen hankkimisen suhteen. Kun sitä vähiten odottaa, kun on toivonsa jo menettänyt ja alkanut tottua ajatukseen mahdollisesta lapsettomuudesta, saattaa asiat kääntyä ihan nurinpäin :) Hyvää joulua kaikille!
Kommentit (23)
Omani 3 ja viimeinen nukkuu antoisaa päiväuntaan ulkona...On ne vaan niin ihania
Eihän sitä koskaan tiedä milloin tärppää. Sattuma ja hyvät olosuhteet ovat tehneet tehtävänsä. Minkäikäinen olet?
Itsellä yritystä myös viitisen vuotta ja jokainen gyne ja lääkäri sanoi etten tule koskaan saamaan lasta ilman hoitoja, tosin hoidotkaan eivät tepsineet! Hoidot lopetettiin kaks vuotta sitten ja nyt odotellaan pientä prinsessaa RV 27 :D