Saan mieheltäni timanttisormuksen joululahjaksi.
Syntymäpäivälahjaksi sain samaa sarjaa olevat timanttikorvakorut. Hääpäivänä viime kesänä sain timanttiriipuksen. Sarjaan kuuluu myös timanttirannekoru, arvaan saavani sen seuraavaksi syntymäpäivälahjaksi. Oih, ihania koruja!!
Kommentit (23)
Mutta kivaa, jos timantit tekevät teidät oikeasti onnellisiksi, eikä ole muita huolia.
Mutta kivaa, jos timantit tekevät teidät oikeasti onnellisiksi, eikä ole muita huolia.
kyllä mullakin huolia on riittänyt ja riittää tulevaisuudessakin, siltikin mä olen ikionnellinen siitä tulevasta sormuksesta : )
Mutta vaikka ihmisellä olisi suuria huolia, voi silti nauttia timanteista, meikkaamisesta, tekokynsistä tm turhuudesta. Ehkä juuri silloin on hyvä, että on mieltä piristäviä ja jaksamista edistäviä asioita elämässä.
Tiesittekö, että kovin moni syövästä toipunut tai sitä poteva palkitsee itsensä ylellisyysesineellä? Kun on iso huoli, on lupa hakea lohtua ja palkintoja vaikka sitten materiasta.
itse en juuri odota tai toivo mitään, toki iloinen olen jos mies jotenkin muistaa,
Sensijaan odotan kyllä lasten reaktioita kun saavat toivomiaan lahjoja.
Ovat alle kouluikäisiä kaikki kolme, ja meillä ei juuri muuten leluja osteta kuin synttäreinä ja jouluna. ja olemme kyllä yrittäneet kaikille ostaa ne muutamat mieluisimmat..
ja koruja ja sainkin niitä.
Mikähän mulle on tullut kun nykyään en enää edes jaksa sellaisia ajatella. Harmittaisi korkeintaan hukkaan heitetty raha.
Nykyään on kivoja lahjoja kirjat ja suklaa ja pörrösukat.
Kai se on niin, että mulla ei oo enää kavereita, joille näytellä ja kehuskella timanteilla niin ne ei enää kiinnosta. Kukaan ei olis kateellinen niistä.
kyllä mullakin huolia on riittänyt ja riittää tulevaisuudessakin, siltikin mä olen ikionnellinen siitä tulevasta sormuksesta : )
Pitää oikein leuhkia kenellä on enemmän huolia! :D "Mulla on niitä ollut enemmän kun sun suvullas yhteensä ja on vielä jatkossakin, takuulla, ellei ole niin hommaan niitä että saan kirkkaimman marttyyrin kruunun"... :D
korkeintaan, että elämään voi kerralla mahtua sekä iloa, surua että vähän turhakettakin.
Minä en ole ikinä pitänyt timanttikoruista enkä mistään sarjatuotannosta muutenkaan. Saan lahjaksi paikallisten koruseppien tekemiä uniikkikoruja.
Minäkin niitä sain ensimmäisinä vuosina...sitten ne vain jäi. Nyt taloudellinen tilanne on vielä niin huono, että senkään takia ei minulle lahjoja tule, vaikka itse ostankin joka vuosi miehelleni lahjan tai pari..ennakoin vuoden varrella ja pistän joulua varten rahaa säästöön, jotta sitten voin ostaa lähimmäisilleni lahjoja.
Kyllähän miehenikin voisi minulle lahjan ostaa, jos vain haluaisi..ostaisi vaikka kesällä, kun silloin pon rahaakin enemmän, mutta hän ei taida osata ennakoida:) Haluan vain että vuosi vaihtuisi, alkaisi ihan uusi vuosi ja tämän elämäni rankimman vuoden voisin pyyhkäistä pois mielestäni..näin kamalaa vuotta en toivo kenelläkään. Toivon myös itselleni lahjaa...anteeksi antamisen lahjaa...jotta voisin/osaisin antaa anteeksi niille, jotka minulle tuottivat tmän tuskan sisälleni.
Minäkin niitä sain ensimmäisinä vuosina...sitten ne vain jäi. Nyt taloudellinen tilanne on vielä niin huono, että senkään takia ei minulle lahjoja tule, vaikka itse ostankin joka vuosi miehelleni lahjan tai pari..ennakoin vuoden varrella ja pistän joulua varten rahaa säästöön, jotta sitten voin ostaa lähimmäisilleni lahjoja. Kyllähän miehenikin voisi minulle lahjan ostaa, jos vain haluaisi..ostaisi vaikka kesällä, kun silloin pon rahaakin enemmän, mutta hän ei taida osata ennakoida:) Haluan vain että vuosi vaihtuisi, alkaisi ihan uusi vuosi ja tämän elämäni rankimman vuoden voisin pyyhkäistä pois mielestäni..näin kamalaa vuotta en toivo kenelläkään. Toivon myös itselleni lahjaa...anteeksi antamisen lahjaa...jotta voisin/osaisin antaa anteeksi niille, jotka minulle tuottivat tmän tuskan sisälleni.
anteeksi.
harmittaa vain että mies laittoi rahaa ihan turhaan semmoiseen. Niin harvoin tulee käytettyä ja oikeastaan en edes koruja haluaisi käyttää. Vihkisormuksiakaan en käytä.