Rasittavaa käytöstä
työpaikalla.
Hitto että ottaa päähän paska duuniyhteisö. Sen kun kiusataan ja parjataan ja vaikeutetaan toisten työtä ajan kuluksi.
Saatana osata edes puhua. Aina kun koetetaan selvittää, missä mättää ja miten pitäisi oloja parantaa, niin hiljaa muhitaan omassa yrmeydessään.
Vitjatti tee nyt töitä näiden kanssa!
Oma olo on ihan paska, saa tuntea olonsa huonoksi ja tyhmäksi päivittäin.
Ihmiset tykkää pelata pelejä, "minä en kuuntele sinua, enkä arvosta sinua, minä teen näin, enkä informoi muita, ihan sama ei kuulu minulle" jne jne.
Oma ongelmani on, ettei voisi hipun hippusen verran kiinnostaa, jos joku saa elämänsä iloa ja intoa siitä, että pätee ja kyykyttää. Onko se nyt maailman huonoin asia, jos ei joka saatanan hiekanjyvästä viitsi tehdä oman arvostuksen mittaria. Siis että jos jonkun elämä siitä kirkastuu, että jättää jonkun itselleen kuuluvan triviaalihomman tekemättä, ja minä sen alta pois sipaisen mennessäni, että joku siihenkin tarttuu "voi voi ethän nyt voi alistua kynnysmatoksi, pitää pitää puolensa!". Minulle aivan paskanhailea. Jos ei saatana vain koe tarpeelliseksi pönkittää omaa itsetuntoaan sillä, että pääsee kapuloillaan pelleilemään ja pelejään pelaamaan, niin onko se maailmanloppu ja maailman huonoin piirre ihmisessä??
Oksettaa, juon pullon viiniä.
Kommentit (5)
Justiinsa tänään vaahtosin töissä siitä samasta. Vittu noita ämmiä jotka haluavat päteä niin paljon, että ovat koko aika vetämässä mattoa alta. Eikä kyllä keneenkään voi luottaa. Juon kanssa pullon viiniä, tosin vasta perjantaina.
Oksettaa, juon pullon viiniä.
Yleensä toi menee päinvastaisessa järjestyksessä...
aivan mahdottoman mahdotonta se paskanjauhaminen ja selän takana venkoilu! Ja ihan sikin sokin kaikkien kesken! Saatana, että sapettaa.
Vaikka kyllä jo helpottikin, huomenna vittu laulelen koko päivän. Siinäpähän miettivät päissään, mikä hullu se tuokin on.
Ei mua vielä yksi viinipullo yleensä okseta, ainakaan välittömästi juomisen jälkeen, seuraavana päivänä ehkä :)
Ehkä me jonain päivänä päädymme samaan työpaikkaan ja ollaan onnellisia kivassa paikassa jossa hommat sujuu, kukaan ei kyräile ja tunge kapuloita rattaisiin ja saamme firman hurjaan nousuun!
Avaisin pullon, mutta kun ei ole ..ja hoidan sen yleensä päiväjärjestyksestä perjantaina kun koko vitun irvistelyviikko on ohi ja lapsukaiset unten mailla.
avoimet unelmatyöpaikat.