Vauvan iho ikävillä naarmuilla äidin
turhamaisuuden takia.
Neuvolassa nähtyä: takapuoli ja reidet verinaarmuilla pienellä vauvalla, syynä äidin pitkät kynnet. Ihoa pestessä ja rasvatessa kun pääsi näin käymään.
Kommentit (8)
oman lapsen ollessa vauva oli ihan omat kynnet (=tulee herkemmin naarmuja kuin geelikynsistä) ja nyt geelit. En ole ikinä raapaissut vauvaa! On kyllä oltava pahoinpitelyä hyvänen aika tuollasen. Oletko neuvolan th?
itselläni on pitkät kynnet enkä kyllä ole kertaakaan vauvaani raapaissut. vauva itse on saanut naarmuja naamaansa ihan omista kynsistään (vaikka ne on kyllä leikattu).
Mikä sua nyppii?
Olet satakiloinen, luomunainen, etkä uskalla muuttua? Miehesi lähti meikkaavan tekokynnen mukaan?
Omia lapsia on viisi, hoitolapsia ollut kymmeniä, enkä ole koskaan yhtäkään lapsista raapaissut vahingossa enkä tahallani. Jos on kunnon verinaarmut, niin tahallaan ne on tehty.
rakennekynsinaisen ja lähti minun mukaani.
Mikä sua nyppii?
Olet satakiloinen, luomunainen, etkä uskalla muuttua? Miehesi lähti meikkaavan tekokynnen mukaan?
mäkin haluan kuulla vastauksen
itselläni on ollut pitkät kynnet kun tulin synnytysosastolta, ja olen ytittänyt pitää ne sellaisina. Naarmuja vauvan kehossa= ei yhtään
Ettei vaan vauvan omista?