Mitä annatte omille vanhemmillenne joululahjaksi?
Mun vanhemmat on köyhiä, joten raha varmaan kelpaisi heille parhaiten (ostavat joka tapauksessa lapsille kalliita lahjoja), mutta onko ihan huono lahja. Antaako joku muu rahaa?
Kommentit (30)
(ja tullaan varmaan aina olemaankin) siinä tilanteessa että vanhemmat ovat rikkaampia kuin me...joten mitän ihkuhienoa emme voi ostaa. Toisen puolison vanhemmat enää hengissä, saavat kipukoukun. Se on todella hyvä vehje, suosittelen todella.
Uskoi kuitenkin, ettemme pysty ostamaan :)
7
ei ikinä huolisi meiltä lapsilta rahaa...mutta eivät kyllä ole köyhiäkään.
Ostin äidille CK:n säärystimet ja t-paidan, isälle kirjan ja villasukat. Lisäksi yhteiseksi Voi Hyvin -lehtitilauksen 6kk.
Rakas äitini saa 3 kirjaa (tiedossa mitkä ovat).
Rakas isäni saa uuden tennismailan.
Aika lailla tiedossa, että ovat sopivat ja mieleiset.
isälle Hyvä Terveys-lehden vuosikerta.
Ystäväni antaa äidilleen rahaa lahjaksi.
Kirjoja ja lehden vuosikerta menee lahjaksi.
Me annamme kaikille mummeille ja papoille lasten kuvilla varustetut kalenterit,on joka vuotinen perinne.
Tänä vuonna annetaan mun äidille myös uusi ompelukone kun sillä hajosi entinen jo puoli vuotta sitten,muttei nuukana ole ostanut uutta.
Minun isäni saa nahkaisen karvahatun.
Miehen äiti saa joulukukan ja herkkukorin,sellaisia extraherkkuja joita ei itse osta vaikka se niistä tykkääkin. Miehen isä saa konjakkipullon (on mieheni ostama lahja jo usean vuoden ajan,joten se on aina vakio) ja lisäksi nahkasalkun jossa on painettuna sisäpuolelle hänen nimensä.
Äidille: hiustenhoitotuotteita, suoristusrauta, pentikin lautanen täynnä karkkia
Isälle: aftershave geeli, aftershave balsami, kalenteri lasten kuvilla