Loukkaantuuko lapsesi, jos saa lahjaksi joulupuu-keräyksen kautta
alle kympin pehmolelun? Tai muun "halvan" lahjan?
Varsinkin, jos lapsesi on jo yli 10v?
Kommentit (7)
olen lahjoittanut tuohon kampanjaan ja en kyllä itse yli 10 veelle edes hankkisi mitään pehmoa. Eihän se mikään supersopiva lahja ole, etenkin jos on ainoa... Joten siinä mielessä kyllä ymmärtäisin jos joku lapsi olisi hiukkasen pettynyt. Mielestäni tässä siis pointti ei ole lahjan arvo vaan sopivuus laja vs lapsen ikä.
anteeksi huonosti muotoiltu kysymys...
Tarkoitus oli siis kysyä, että jos (pieni) lapsesi saa lahjaksi halvan pehmoeläimen tai (iso) lapsesi saa lahjaksi jotain muuta halpaa? Ei siis tupsahdakaan paketista pleikkapeliä eikä iPodia.
-ap
Tarkoitus oli siis kysyä, että jos (pieni) lapsesi saa lahjaksi halvan pehmoeläimen tai (iso) lapsesi saa lahjaksi jotain muuta halpaa? Ei siis tupsahdakaan paketista pleikkapeliä eikä iPodia.
-ap
Pari vuotta sitten kolmevuotias poikani sai tuon keräyksen kautta pehmonallen ja voi sitä riemun määrää. Poika halaili sitä koko ajan ja oli ihan innoissaan pehmoisesta nallesta =)
En sitten tiedä, miten vaikkapa 5-6-vuotias suhtautuisi, he eivät taida ihan enää olla pehmoleluiässä.
-apPari vuotta sitten kolmevuotias poikani sai tuon keräyksen kautta pehmonallen ja voi sitä riemun määrää. Poika halaili sitä koko ajan ja oli ihan innoissaan pehmoisesta nallesta =)
En sitten tiedä, miten vaikkapa 5-6-vuotias suhtautuisi, he eivät taida ihan enää olla pehmoleluiässä.
vielä, että poika oli tuolloin se 3v.
En mä ainakaan tiennyt, että joulupuulahjojen pitäisi olla hienompia, kalliimpia ja muodikkaampia kuin ne mitä ostan tuttujen ja sukulaisten lapsille?
Tuo kympin hintaluokka on varmaan aika lähellä useimmissa mun lahjaostoksissa...
ja osa on kalliita, niin ovat joka vuosi olleet iloisia niistä halvoistakin lahjoista. Jopa isomummin tekemistä villasukista.