Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauden testaamisesta.

Vierailija
14.12.2010 |

Onkohan kellään muuttunut negan(kp32) jälkeen plussaksi? Juu,en yhtään hätänen.... =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse testasin esikoisesta plussan vasta rv 46 tms. Ja ekassa ultrassa laskettu aika siirtyikin 2vk taaksepäin. Mentiin siis neuvolassa sen 28pv kierron mukaan.

Vierailija
2/4 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallisesti säännöllinen kierto 28pv ja nega tuli kp 30. No, meni sitten viitisen päivää ja testasin uudelleen kun ei menkkoja kuulunut niin plussa tuli! Eli voi tulla plussa myöhemminkin. Mulla myös laskettu aika muuttui rv12 ultrassa eli siinä kierrossa ovulaatio oli ollut n. viikon myöhässä.

Eikös sitä sanota että nega voi muuttua plussaksi mutta plussa ei voi muuttua negaksi (vaikka tietenkin keskenmenon voi saada...)

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai testasitko sitä ennen negaa vai et testannut ollenkaan...?

Vierailija
4/4 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas ERITTÄIN epäsäännöllinen kierto, eli ei oikeastaan mitään tietoa milloin pitäs alkaa..että jospa vielä mahollisuuksia!

No tuo todellakin vahvistaa sen että voi "muuttua" plussaksi,jos sullakin säännöllinen kierto ja testasit kuitenki 30pv kohalla. =) Jos malttas nyt viikonloppuun odottaa, jos eivät menkat ala sitä ennen.. heh