Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Insinöörien vaimot: kuulutteko Insinöörien rouvat -yhdistykseen?

Vierailija
14.12.2010 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä DI:n vaimo, mutta tuskimpa liitttyisin vaikka pyydettäis:). Infoa vähän mitä "rouvat" duunaa...

Vierailija
2/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä DI:n vaimo, mutta tuskimpa liitttyisin vaikka pyydettäis:). Infoa vähän mitä "rouvat" duunaa...

olen vain jostain lukenut, että tuollainenkin yhdistys on olemassa ;)

t. insinöörin rouva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse insinööri olenkin :) Olen muuten nainen, eli onkohan tulevalle miehelleni insinöörien miesten yhdistys?

Vierailija
4/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse insinööri olenkin :) Olen muuten nainen, eli onkohan tulevalle miehelleni insinöörien miesten yhdistys?

kiinnostaisi. Mitähän Insinöörien miehet ry puuhastelisi? Tässä olisi ideaa.

t. teekkari

Vierailija
5/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni on insinööri saati liittyä johonkin yhdistykseen ellei sitten insinöörien vaimot tarvitse erityisesti jotain vertaistukea.

Vierailija
6/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä insinöörimiehenikään kuulu "lääkärien miehet" -yhdistykseen.

Vierailija
7/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilmoitti, että jos joskus perustetaan Insinöörien Herrat ry niin hän ainakin liittyy siihen :D

Vierailija
8/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka elävät miehensä kautta. Vastaavaa ilmiötä on ainakin jääkiekkoilijavaimot, mutta ei heilläkään sentään virallista yhdistystä ole!

Vierailija
9/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole kuullutkaan.

Vierailija
10/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella pahasti naisilta, jotka elävät miehensä kautta. Vastaavaa ilmiötä on ainakin jääkiekkoilijavaimot, mutta ei heilläkään sentään virallista yhdistystä ole!

Vierailija
12/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni on insinööri saati liittyä johonkin yhdistykseen ellei sitten insinöörien vaimot tarvitse erityisesti jotain vertaistukea.

Käsittämätöntä, häpeätkö sä miestäsi? Sen takia että se on lukenut hyvän ammatin? huh huh

Vierailija
13/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, häpeätkö sä miestäsi? Sen takia että se on lukenut hyvän ammatin? huh huh

Vierailija
14/14 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella pahasti naisilta, jotka elävät miehensä kautta. Vastaavaa ilmiötä on ainakin jääkiekkoilijavaimot, mutta ei heilläkään sentään virallista yhdistystä ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme