Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisikohan huuto.netistä ostaa maalia kodin remppaan?

Vierailija
05.12.2010 |

Jo pitkään on aikeissa ollut sisäseinien maalaus ja kodin päivittäminen tyylikkäämmäksi. Nyt huomasin huuto.netissä juuri sellaisen sävytetyn sisämaalin, jota olen kauan etsinyt. Sävykarttoja selanneena tuo sävy olisi kuin tehty meille! Uskaltaisikohan ostaa? Kuitti myyjältä kuulemma löytyy ostoksestaan (eilen ostettu ja sävytetty), maali on laadukas ja tunnettu merkiltään ja siis vielä varsin "tuore" + vähän käytetty... Erityisesti tuo hinta mua kitupiikkinä houkuttaa, tuollaisen uuden ison sävytetyn maalipurkin hinta kuitenkin on lähemmäs 100 euroa. Nyt sen saisi tosi edullisesti.

Mitä tekisitte? Huudanko ja laitan ukkelin yllätyksekseen maalaushommiin vielä ennen joulua? ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me möimme paljonkin mm. tasotteita jne. remppakamaa (mutta ei muistaakseni maaleja), kun remonttimme oli ohi ja tavaraa jäi yli. Kaikki meni ja sekä ostajat että me olimme tyytyväisiä.

Vierailija
2/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen kuin edellinen. Osta ja huuda ihmeessä! Erityisesti jos kuitit maalista löytyy ja myyjän saama palaute on positiivista. Itse en ole aiemmin edes miettinyt, että huuto.netistä voisi löytää maaleja, mutta täytyypä alkaa tarkkailemaan jos itsekin löytäisin jotakin hyödyllistä remontointiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset huutaisi? Itse ainakin huutaisin jos tarvetta maalille olisi...

Vierailija
4/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi maalia huuto.netistä aikoinaan ostanut. Tyytyväinen olin hankintaan eikä hintakaan päätä huimannut, selvää säästöä siis tuli monia kymmeniä euroja. Myyjä asui vielä käytännössä ihan meidän lähistöllä ja paljon lähempänä kuin yksikään maalia sävyttävä liike, joten säästettiin ostohinnan lisäksi vielä bensamaksuissa.

Aika harvakseltaan taitaa esim. maalia olla huuto.netissä tms nettikaupoissa vaan tarjolla. Mutta jos väri on sopiva ja myyjä ei vaikuta epäilyttävältä, kannattaa mun mielestä ostaa. Voin ainakin omien kauppojeni perusteella suositella.

Vierailija
5/6 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväisin kurkkaamassa huuto.netissä ja taisinpa bongata tarkoittamasi maalin. Jos näkemäni ilmoitus on sama mitä tarkoitat, vaikuttaa ainakin näin mutu-tuntumalla ihan kannattavalta kaupalta. Ihanan klassinen sävy, täytyy myöntää, ties vaikka itsekin kävisin huutamassa.

Vierailija
6/6 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tiedä uskaltaisinko itse huutiksesta maalia ostaa. Riippuu varmaan tapauksesta, eli jos hinta on ok, tarve maalille suuri ja kaikki vaikuttais muutenkin lupaavalta, niin ehkä sitten siinä tapauksessa. Myydäänhän siellä paljon epäilyttävämpääkin kamaa joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan