Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa mustasukkaisuutta exän nyxältä!

Vierailija
14.12.2010 |

Olen ex anopin kanssa ollut aina hyvissä väleissä. Tottakai yhteydenpitomme on jatkunut jo lastenlastenkin vuoksi. Vanhin lapseni siis jo pian 11 vuotta.

Exällä ja nyxällään nyt vuoden ikäinen lapsi ja toinen tulossa. Välit ex anoppiini katkaisivat vauvansa ollessa muutaman kuukauden ikäinen: syy, koska on minun kanssani tekemisissä. Siis mistä näitä tampioita oikein ilmaantuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä exän nyxää vihollisena, hän tuntuu pitävän minua. Ja enhän voi tietää mitä ex anoppi on puhellut, kun en ole ollut paikalla. Poikansa on katkaissut siis välinsä myös. Mitään ongelmia ei ole aiemmin meidän (minun-ex anopin-ex mieheni) välillä ollut. Ongelmat alkoivat, kun nyxä sai lapsensa. Omituista minusta. ap

Mulle tulee mieleen, että anoppi on alkanut muistelemaan aikaa, jolloin sinä olet saanut lapset ja vertailemaan ja kenties kehumaankin "ensimmäisiä" lapsenlapsiaan. Kenties yhteiskäynnillä anoppi on korostuneesti huomioinut sinun lapset, jotta lapset eivät tuntisi jäävänsä kakkoseksi tai "huonommaksi" uuden vauvan syntymän myötä ja sen myötä, että isällä on ns. uusi perhe.

Emme tiedä, mutta minulle tulee tällainen käytös ja käyttäytyminen, suhtautuminen, mieleen. Anoppi ei varmaan ole tarkoittanut pahaa, on toiminut vain ajattelemattomasti ja uunituore äiti on loukkaantunut, Niin olsin minäkin. Niin olisit sinäkin.

Joten anna asian olla. Koska et tiedä, mitä siell äon todella tapahtunut, anna olla, äläkä puutu. Sano mummolle, että hänen kannattaisi selvittää välit miniän ja poikansa kanssa perin pohjin ja pyytää anteeksi, jos on loukannut tahtomattaan.

Ja sitten alat elää omaa elämääsi. Anoppi ei kuulu sinun, mutta kuuluu sinun lastesi elämään. Ja se mies, tai hänen vaimonsa ei taas kuulu sulle yhtään.

Vierailija
22/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei ole lapsiakaan. Miehestäni tää on ihan ok, samoin kaikista muista. Anoppi asuu sen verran kaukana, ettei törmäillä exän muihin naisiin, eikä niistä juuri puhuta. Samoin mieheni on väleissä ex-kälyynsä, tosin ei välimatkan takia usein näe, mutta ihan vierailuvälit. Ex-vaimoa tapaa sukujuhlissa, ei muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua sille lastensa mummolle, että menisi vähän itseensä ja miettisi omaa käytöstään. Hän ei varmasti ole kertonut sinulle _koko_ totuutta! ja aika kuvaavaa on, jos oma poikansa on "kääntynyt häntä vastaan", se kertoo siitä että vika on siinä anopissa ei uudessa vaimossa. Anoppi on tehnyt JOTAIN mikä loukannut uutta miniää, ja ilmeisesti jotain todella pahaa, kukaan ei hyvin suoksi katkaise lastensa välejä omaan mummoon kuten nyt uusi miniä JA myös ko. anopin oma poika ovat päättänet tehdä.

Ap voi miettiä että onpas se nyxä mustis, mutta siitä ei ole kyse. Jotkut ovat kamalia ihmisiä, ja sille ei voi mitään. Hyvä muistaa sekin, että suurin osa ei osaa ajatella itselleen tärkeistä/läheisistä tutuista/ystävistä että nämä olisivat pahoja kun ovat MINULLE niin kivoja. Mutta yleensä niillä pahimmilla koulu- ja työpaikkakiusaajilla on hyviä kavreita ja rakastavia sukulaisia, jotka eivät vain näe sitä nk. pimeää puolta.

Vierailija
24/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyxän ei tarvitse pitää anoppiinsa mitään yhteyksiä, mutta sen miehen luulisi kyllä tarviivan äitiinsä jotkut välit pitää...

Mutta totta se kuiten, että tämä ei ap kuulu sulle ollenkaan...

Vaikka se entinen anoppis sulle mitä tilittää.

Vierailija
25/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä exän nyxää vihollisena, hän tuntuu pitävän minua. Ja enhän voi tietää mitä ex anoppi on puhellut, kun en ole ollut paikalla. Poikansa on katkaissut siis välinsä myös. Mitään ongelmia ei ole aiemmin meidän (minun-ex anopin-ex mieheni) välillä ollut. Ongelmat alkoivat, kun nyxä sai lapsensa. Omituista minusta. ap

Mulle tulee mieleen, että anoppi on alkanut muistelemaan aikaa, jolloin sinä olet saanut lapset ja vertailemaan ja kenties kehumaankin "ensimmäisiä" lapsenlapsiaan. Kenties yhteiskäynnillä anoppi on korostuneesti huomioinut sinun lapset, jotta lapset eivät tuntisi jäävänsä kakkoseksi tai "huonommaksi" uuden vauvan syntymän myötä ja sen myötä, että isällä on ns. uusi perhe. Emme tiedä, mutta minulle tulee tällainen käytös ja käyttäytyminen, suhtautuminen, mieleen. Anoppi ei varmaan ole tarkoittanut pahaa, on toiminut vain ajattelemattomasti ja uunituore äiti on loukkaantunut, Niin olsin minäkin. Niin olisit sinäkin. Joten anna asian olla. Koska et tiedä, mitä siell äon todella tapahtunut, anna olla, äläkä puutu. Sano mummolle, että hänen kannattaisi selvittää välit miniän ja poikansa kanssa perin pohjin ja pyytää anteeksi, jos on loukannut tahtomattaan. Ja sitten alat elää omaa elämääsi. Anoppi ei kuulu sinun, mutta kuuluu sinun lastesi elämään. Ja se mies, tai hänen vaimonsa ei taas kuulu sulle yhtään.

ihan järkitekstiä, paitsi tuo kohta ettei ex anoppi kuulu minun elämääni. Kun kuuluu, olemme hyvät ystävät ja se asia ei tule muuttumaan.

ap

Vierailija
26/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen, että anoppi on alkanut muistelemaan aikaa, jolloin sinä olet saanut lapset ja vertailemaan ja kenties kehumaankin "ensimmäisiä" lapsenlapsiaan. Kenties yhteiskäynnillä anoppi on korostuneesti huomioinut sinun lapset, jotta lapset eivät tuntisi jäävänsä kakkoseksi tai "huonommaksi" uuden vauvan syntymän myötä ja sen myötä, että isällä on ns. uusi perhe.

Emme tiedä, mutta minulle tulee tällainen käytös ja käyttäytyminen, suhtautuminen, mieleen. Anoppi ei varmaan ole tarkoittanut pahaa, on toiminut vain ajattelemattomasti ja uunituore äiti on loukkaantunut, Niin olsin minäkin. Niin olisit sinäkin.

jolla on ennestään lapsia jos tuollaisesta loukkaantuu! Anoppi ei saisi edes varmaan ottaa puheeksi ensimmäisiä lapsenlapsiaan ettei vain nykyinen suutu... nimittäin minulle tuli ensimmäisenä sinun tekstistäsi mieleen että uunituore äiti haluaisi että kaikki pyörii hänen napansa ympärillä eikä anoppi saa menneitä muistella o_O

Vierailija
27/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkossakin. Jos poikansa ja uusi haluavat kiukutella, niin tue ex-anoppia se kestämään.

Sen perusteella millaisia kotkia tämäkin palsta on täynnänsä, en usko hetkeäkään, että vika olisi anopissa, vaan exäsi on todennäköisesti nainut ehdan av-mamman, jonka mielestä vain hän osaa tässä maailmassa olla oikein, kaikilla muilla on vain velvollisuus pyydellä anteeksi sitä, että eivät ymmärrä mistä kaikesta maan ja taivaan välillä kunnon av-mamma voikaan suuttua.

Hyvää jatkoa teille, ja nauti lastesi kanssa kivasta anopista/mummista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi