Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheaa mustasukkaisuutta exän nyxältä!

Vierailija
14.12.2010 |

Olen ex anopin kanssa ollut aina hyvissä väleissä. Tottakai yhteydenpitomme on jatkunut jo lastenlastenkin vuoksi. Vanhin lapseni siis jo pian 11 vuotta.

Exällä ja nyxällään nyt vuoden ikäinen lapsi ja toinen tulossa. Välit ex anoppiini katkaisivat vauvansa ollessa muutaman kuukauden ikäinen: syy, koska on minun kanssani tekemisissä. Siis mistä näitä tampioita oikein ilmaantuu?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen tampion olla ihan miten haluaa...

Vierailija
2/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliän, että minusta tämä tilanne on ihan kauhea ettei ex anoppi saa tavata tätä vuoden ikäistä eikä tulevaa lasta. Ja on aika ikävää myös, kun omat lapset ovat isällään, niin mummosta on tullut tabu josta ei saa puhua ja jos vahingossa jotain mainitset, niin mummo haukutaan maanrakoon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliän, että minusta tämä tilanne on ihan kauhea ettei ex anoppi saa tavata tätä vuoden ikäistä eikä tulevaa lasta. Ja on aika ikävää myös, kun omat lapset ovat isällään, niin mummosta on tullut tabu josta ei saa puhua ja jos vahingossa jotain mainitset, niin mummo haukutaan maanrakoon. ap

oppivat, etteivät puhu tästä mammasta mitään, kun ovat isällään. Muuhunhan et voi vaikuttaa.

Haluaako se mamma tosiaan tavata tätä uutta nyyttiä ja sen äitiä? Siis oikeesti?

Vierailija
4/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliän, että minusta tämä tilanne on ihan kauhea ettei ex anoppi saa tavata tätä vuoden ikäistä eikä tulevaa lasta. Ja on aika ikävää myös, kun omat lapset ovat isällään, niin mummosta on tullut tabu josta ei saa puhua ja jos vahingossa jotain mainitset, niin mummo haukutaan maanrakoon. ap

oppivat, etteivät puhu tästä mammasta mitään, kun ovat isällään. Muuhunhan et voi vaikuttaa. Haluaako se mamma tosiaan tavata tätä uutta nyyttiä ja sen äitiä? Siis oikeesti?

että haluaa, on sitä itkenyt minulle ja useamman kuukauden.

ap

Vierailija
5/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tämä tilanne on ihan kauhea ettei ex anoppi saa tavata tätä vuoden ikäistä eikä tulevaa lasta

Vierailija
6/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan hirviöanoppeja jotka esim. vertaavat pojan exää nyxään: "kyllä se Liisa aina itse leipoi pullat" "Liisalla oli aina niin siisti koti" "Kyllä Liisan ja Matin lapset nukkuivat yönsä hyvin ja kävelivätkin jo 10kk ikäisinä" jne. selkeää vidduilua syystä tahi toisesta. +Tähän päälle esim. pojan ja ex-vaimon vihkikuvan pitämistä paraatipaikalla olohuoneen kirjahyllyssä ja ahkera yhteydenpito ex-vaimoon niin ymmärrän että sapettaa. Mutta sitä ei ehkä tajua ellei osu omalle kohdalle tai lähipiiriin...

Kyse ei välttämättä ole mustasukkaisuudesta =että nyxä kuvittelisi miehen olevan vielä exän perään, vaan nimenomaan anopin huonosta käytöksestä. Joillakin vanhemmilla ihmisillä kun on sellainen arvomaailma, ettei saa erota jne. ja saattavat sen eron laittaa uuden piikkiin, vaikka tällä ei todellakaan olisi ollut osaa eikä arpaa eroon. +Onhan se helpompi syyttää jotain muuta kuin omaa lasta/sitä niin mukavaa miniää erosta josta on vuosien saatossa tullut ystävä.

Ja ehkä sopii miettiä sitäkin, onko se anoppi liikaa kanssasi? Toki ystävinä voi pysyä eron jälkeenkin, mutta pientä etäisyyttä hyvä kuitenkin ottaa.

Vierailija
7/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän nyxä jostakin syystä on katkaissut välit miehen äitiin? Ja jos syynä on se että hän on väleissä lastenlastensa äidin kanssa, niin onhan tuo outoa!

Vierailija
8/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ehkä sopii miettiä sitäkin, onko se anoppi liikaa kanssasi? Toki ystävinä voi pysyä eron jälkeenkin, mutta pientä etäisyyttä hyvä kuitenkin ottaa.

Miksi ei saisi kaveri olla? Onhan ihmisillä kavereita, ei sen takia tarvitse jättää tapaamisia harvemmalle koska on eronnut toisen ihmisen lapsesta :) Jos on hyvät välit, niin sitten on hyvät välit ja hyvä juttuhan se on!

En ymmärrä näitä joiden mielestä pitäisi katkaista välit jokaiseen yhteiseen tuttuun eron jälkeen yms.

Vierailija
9/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itkee ap:lle murheitaan liittyen poikansa uuteen perheeseen. Ne asiat eivät sinulle kuulu, ja anoppi voinee ne purkaa muiden tuttujensa kanssa? Mutta jos ei ole kuin lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia... Joiltakin ihmisiltä puuttuu täysin sosiaalinen älykkyys, ja ap:n ex-anoppi loistava esimerkki sellaisesta keneltä se puuttuu.

Vierailija
10/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän nyxä jostakin syystä on katkaissut välit miehen äitiin? Ja jos syynä on se että hän on väleissä lastenlastensa äidin kanssa, niin onhan tuo outoa!

kuten ylempänä sanottiin, luulen, että tuo anoppi kehuskelee exää tai sen tekemisiä tälle nyxälle.

Mitenköhän se itse mies tässä reagoi? Se kaikkien lasten isi :D

Vierailija
11/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti ei saisi ex-anopin kanssa olla väleissä???? Huh huh. Omituista porukkaa palsta täynnä......

Vierailija
12/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään en niin paljon kadu kuin sitä että otin ex:n vaatimuksesta etäisyyttä ex-anoppiin.

Vierailija
13/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa kyllä yritin mutta on niin omalaatuinen persoona että en jaksa. Ikävää oli se että mun miehen entistä tyttöystävää kehuttiin kokoajan, jopa synnytyslaitoksella se tuli siitä mulle selittämään.

Mun mies ja tämä nainen ei olleet naimisissa, niillä ei ollut lapsia eikä kuin parin vuoden yhteinen historia.

Mulla ei olis ollut mitään sitä vastaan että ovat anopin kanssa yhteyksissä mutta anoppi itse teki siitä niin suuren asian ja aina oli kehumassa häntä jne. että se oli jo liikaa.

En mä rupea kuuntelemaan jos ei oo pakko!

Vierailija
14/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ylempänä sanottiin, luulen, että tuo anoppi kehuskelee exää tai sen tekemisiä tälle nyxälle.

Mitenköhän se itse mies tässä reagoi? Se kaikkien lasten isi :D

Mutta eihän se ap:n vika ole jos anoppi niin tekee. Ja aika herkästähän nyxä hermostuu. Itse ainakin sivuuttaisin sellaiset keskustelut ja laittaisin mieheni keskustelemaan äitinsä kanssa. Mutta että kokonaan katkaista välit...

Vierailija
15/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Nyt sulla ja ex-anopilla on yhteinen vihollinen: sinun ex-miehesi, hänen poikansa nykyinen vaimo.

Olisiko paikallaan sanoa niin ex-miehelle kuin ex-anopillekin, että asia ei sinulle millään lailla kuulu!! Että kyseessä on anpopin ja tämän nyxä-miniän välinen asia.

Olisiko anoppi tehnyt jotain, mistä nykyinen on loukkaantunut.

itse ainakin olen ns. nyxän asemassa. miehen exä ei ole millään tavalla tekemisissä ex-anopin kanssa, mutta minua loukkaa ja suututtaa, että anoppi näkee miehen ensimmäisen liiton lapset jotenkin "enemmän" lapsenlapsinaan kuin nämä nuoremmat lapset.

Kohtelu ja suhtautuminen ovat sellaisia. Hän on yhteyksissä miehen ensimmäisen liiton lapsiin, ostaa lahjoja jne ym., mutta ei tee sitä samaa näille pienemmille lapsen lapsille.

Nuorin on 3 v eikä edes tiedä, mitä tarkottaa sana "mummo". Näki mummon pikaisesti vuosi sitten, jolloin mummo/anoppi tervehti minua kylmästi mutta ei ollut huomaavinaankaan pientä lasta, joka sanoi: "täti!" ja minä: ei,se on mummo. ja lapsi: "mummo!" ja sitten anoppi poistui paikalta...

Kenties jotain tällaista on välittynyt myös sinun ex-anoppisi toiminnasta, ja kenties siihen päälle on tullut joku sinun kehuminen ja suitsutus. On tylsää olla kylässä, jossa koko ajan hoetaan miten ihania nuo miehen / pojan ensimmäisen liiton lapset ovatkaan ja miten sitä ja tätä on se ex-minä onkaan - ja siinä istut itse vauva sylissä uunituoreena äitinä, mietipä itse miltä se tuntuisi.

Vierailija
16/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko tekstini? En missään vaiheessa kirjoittanut että välit pitäisi katkaista _kokonaan_, vaan ottaa hieman etäisyyttä.

On lienee luontevaa, että jos roikkuu vanhassa kiinni, ei näe samassa valossa uutta jos aloittaisi ihan "puhtaalta pöydältä".

Kukaan ei varmaan jaksaisi sellaista että mies puhuisi koko ajan ex:ästään, kertoisi millainen hän oli, vertailisi kuinka oli paremmat tissit ja parempi laittamaan ruokaa jne. Ja vielä tuohon päälle tapailisi ex:ää säännöölisesti ja kun tulisi ryppyjä rakkauteen niin ei puhuisi niistä esim. veljelleen/parhalle kaverilleen vaan soittaisi samantein exän lohduttamaan.

Tuota samaa tekee ap:n ex-anoppi, ja minusta se on aika typerää käytöstä.

Painotan vielä, eli tottakai yhteyttä saa pitää ja olla kaveri, mutta pitää tuntea tietyt rajat. Ei se niin saa mennä että ap ja ex-anoppi kilvan haukkuvat miehen uutta vaimoa, eli puhaltavat yhteen hiileen miehen uutta vaimoa vastaan. Tämä kääntyy anoppia=lasten mummoa itseään vastaan.

Vierailija
17/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luitko tekstini? En missään vaiheessa kirjoittanut että välit pitäisi katkaista _kokonaan_, vaan ottaa hieman etäisyyttä.

On lienee luontevaa, että jos roikkuu vanhassa kiinni, ei näe samassa valossa uutta jos aloittaisi ihan "puhtaalta pöydältä".

Kukaan ei varmaan jaksaisi sellaista että mies puhuisi koko ajan ex:ästään, kertoisi millainen hän oli, vertailisi kuinka oli paremmat tissit ja parempi laittamaan ruokaa jne. Ja vielä tuohon päälle tapailisi ex:ää säännöölisesti ja kun tulisi ryppyjä rakkauteen niin ei puhuisi niistä esim. veljelleen/parhalle kaverilleen vaan soittaisi samantein exän lohduttamaan.

Tuota samaa tekee ap:n ex-anoppi, ja minusta se on aika typerää käytöstä.

Painotan vielä, eli tottakai yhteyttä saa pitää ja olla kaveri, mutta pitää tuntea tietyt rajat. Ei se niin saa mennä että ap ja ex-anoppi kilvan haukkuvat miehen uutta vaimoa, eli puhaltavat yhteen hiileen miehen uutta vaimoa vastaan. Tämä kääntyy anoppia=lasten mummoa itseään vastaan.

Ja toisekseen, me ei tiedetä kehuskeleeko anoppi uudelle naiselle exää, on mahdollisuuskin että nyxä ei vain halua että kukaan on kunnon väleissä entisen kanssa. Joten älkää repikö omia johtopäätöksiä.

Vierailija
18/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä exän nyxää vihollisena, hän tuntuu pitävän minua. Ja enhän voi tietää mitä ex anoppi on puhellut, kun en ole ollut paikalla. Poikansa on katkaissut siis välinsä myös. Mitään ongelmia ei ole aiemmin meidän (minun-ex anopin-ex mieheni) välillä ollut. Ongelmat alkoivat, kun nyxä sai lapsensa. Omituista minusta.

ap

Vierailija
19/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap uskoo kyseessä olevan mustasukkaisuuden, mistä luultavasti ei ole kyse vaan k-pää anopista.

Ja me voimme päätellä paljon myös siitä, että anoppi itkee poikansa ex:älle riidoistaan miniän kanssa =anoppi on tässä se pahan alku ja juuri.

Vierailija
20/27 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap uskoo kyseessä olevan mustasukkaisuuden, mistä luultavasti ei ole kyse vaan k-pää anopista.

Ja me voimme päätellä paljon myös siitä, että anoppi itkee poikansa ex:älle riidoistaan miniän kanssa =anoppi on tässä se pahan alku ja juuri.

Anopit vain on hirveitä noitia jotka pilaavat kaikkien elämän :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi