Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyhmä kysyy tuorejuustosta?

Vierailija
14.12.2010 |

Elikästä nii...

Säilyykö avattu tuorejuusto parasta ennen päivään asti? vai onko siinä joku aika kuinka kauan uskaltaa käyttää? Purkki avattu noin kaksi viikkoa sitten, ja päiväys olis 21.12 asti?

Joku mua viisaampi valaiskaa asiaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyvyystiedot

Säilyy avaamattomana alle +8 C:ssa vähintään pakkauksessa merkittyyn päivään. Säilyy avattuna jääkaapissa n. 5-8 päivää. Hållbar i oöppnad förpackning minst till bäst före -datum vid förvaring under +8C. Hållbar öppnad i kylskåp ca 5-8 dagar.

Vierailija
2/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä purkissa lukee, että säilyy avattuna jääkaapissa n. 5pv t. vast. Homehtuuhan se parissa viikossa avattu tuore tavara. Ihan sama asia kuin esim jogurtti/viili/rahka....

Luuletko niiden säilyvän avattuna viikkototlkulla?

Mulla on tässä pakkaus jossa lukee "avattuna merkittyyn päivään"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysistä löytyi voittaja AP:n tyhmyydelle :D

Vierailija
4/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö oo mua fiksumpia ???

Vierailija
5/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaseen, sulatus sitten 24 h aikaisemmin hitaasti esim. viileäkaapissa. Koristelut tms. sitten päälle vaan ennen tarjoilua. En ole huomannut, että mikään kärsisi pakastamisen vuoksi..

Vierailija
6/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä purkissa lukee, että säilyy avattuna jääkaapissa n. 5pv t. vast. Homehtuuhan se parissa viikossa avattu tuore tavara. Ihan sama asia kuin esim jogurtti/viili/rahka....

Luuletko niiden säilyvän avattuna viikkototlkulla?

Vierailija
7/7 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(vaikka kansi olisi kiinnikin). Haiseehan se jo kahden viikon jälkeen? Pakastus on eri asia kuin avatun purkin säilyttäminen jääkaapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi