Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En osta enää ikinä Tiimarista mitään! 3kpl kulta/hopekyniä ja mikään

Vierailija
14.12.2010 |

ei toimi! Jälkeä ei tule, väriä kyllä lentää kun ohjeen mukaan ravistaa ja painelee, prkl...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynän takaisin ja sain uuden tilalle.

Ohjeistivat, että terän saa painaa alas vain yhden kerran. Muuten värihylsy menee sisällä kokonaan rikki, ja kynä vuotaa.

Aloitettua kynää on säilytettävä vaakatasossa.

Eipä mulla kyllä ennen ole noiden kanssa ollut ongelmaa. Laatu vissiin huonontunut tai jotain.

Vierailija
2/6 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pilipali pas*aa myynnissä riisto hinnoilla.

Kynttilätkin aina ihan susia!

Itse olen todennut että esim. Tarjoustalosta saan edullisemmin parempilaatuiset askarteluroippeet lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti kävin niitä halpisjoulukortteja ostamassa nipun, mutta mitään muuta en sit löytäny. ai niin, halpistonttulakkeja kun näyttivät niin isoilta, että lapsille mahtuu pipot alle (joulujuhla ulkona)..

Vierailija
4/6 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka vuosi meen samaan ansaan ja osa joulukorteista jää kirjoittamatta.

Vierailija
5/6 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin syksyllä (vai ehkä jo keväällä/kesällä, no ei mikää korttisesonki) jo Lidlistä passepartout-korttipohjia eli sellasia aukollisia, joihin voi laittaa valokuvan (hahaa, ne lapsikuvat..) ja niissä jokaisessa paketissa oli joko kulta- tai hopeakynä mukana ja toimi kuin unelma.. Paketti 6 tukevaa ja laadukasta korttipohjaa + kynä maksoi vielä jotain ihan hassua 1.99 tai 2.99..

Pitäkää silmällä askartelijat!

Vierailija
6/6 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen kynän kanssa kävi juuri niin kuin kuvailit. Lattialla kyllä on kultaväriä roiskeina vieläkin, mutta piirtojälkeä kynällä ei saanut aikaan.

En jaksanut käydä asiasta valittamassa, vaikka olisi kyllä pitänyt.