Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tönäisi

Vierailija
14.12.2010 |

Toissailtana meille tuli riitaa iltatoimien jakamisesta, ja lopulta tiukan keskustelun jälkeen, kun toinen oli tulossa ja toinen menossa vessaan, mies tönäisi minua pois tieltään. Ei niin kovaa että olisin edes horjahtanut, mutta vihapäissään kuitenkin. Aamulla ennen töihinlähtöä kävi pyytelemässä anteeksi, ja töistä tullessaan toin anteeksipyynnön lisäksi kukkia.

Minusta tuö tönäisy oli yllättävä, mutta en kokenut sitä mitenkään uhkaavana, enkä pelkää miestä.

Onko nyt kuitenkin syytä varautua siihen että jonain päivänä alkaa väkivaltaiseksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika heti kun vielä voit

Vierailija
2/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän se tuossa tapauksessa ole liioiteltua! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi vuotta suunnilleen vastaavan tapauksen jälkeen olin ensiavussa käsi murtuneena ja kasvot tohjona. Väkivalta alkaa pienestä.

Vierailija
4/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on pahoillaan. En usko, että tarvitsee mihinkään varautua.

Toki asia kannattaa puhua kunnolla " halki ".

Vierailija
5/8 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avokämmenellä pitkin poskea, mutta oli aihettakin. Olin kotona vastasyntyneen kanssa ja mies mujusi tapojensa vastaisesti pitkin baareja eikä vastannut puhelimeensa ja oli niin änkyräkännissä kun tuli kotiin ettei nimeään tiennyt. Synnytyshormonit kai minut sai läimäsemään.

Sitä ennen en ole ikinä kajonnut keneenkään fyysisesti paitsi tietysti lapsena sisarusten kanssa nujutessa ja tapellessa.

Ja enkä muuten kajoa sen jälkeenkään. Vieläkin inhoan itseäni sen takia, että läimäsin.

Joten eiköhän tuon tönäisyn jälkitunne ollut kukista päätellen sinunkin miehellesi sen verran veemäinen ettei enää toistu.

Ne jotka on oikeasti väkivaltaisia, on varmaan vähän toisentyyppisiä jo alunperinkin. Toki jokaisen kohdalla väkivalta on alkanut ensin pienestä ja kasvaa siitä sitten kun itsehillintä yhä huononee. Mutta luulisin että niiden käyttäytymisessä on jotain erilaista jo muutenkin. Tuskin pikku pukkasusta ovat alunperinkään olleet huonolla omallatunnolla =)

Oletteko olleet kauan yksissä? Minulla on lähipiirissäni joitakin ystävättäriä, jotka ovat kokeneet tai kokevat parhaillaan parisuhdeväkivaltaa. Kaikilla heistä väkivalta on alkanut jo seurusteluaikana.

Vierailija
6/8 |
22.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti soitto ll2, ei tuollaisia kannata sallia.

Vierailija
7/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi tekemättä rikosilmoitusta.

Vierailija
8/8 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olette seukanneet ap?