Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G:Mieleenpainuneet iskureplat? *myös huonot käy =)

Vierailija
13.12.2010 |

Mulla heräsi uteliaisuus, kun nykyinen rakastajani ekaa kertaa tavatessamme totesi, että hänet on jo jätetty niin monta kertaa...

Tuli vasta myöhemmin mieleeni, että olikohan VAAN iskurepla...???

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. kysytty:

- "sulla on isot tissit, saanks mä koittaa onks ne aidot?" Minä: "Haluuksä mun jääveden munilles?". Mulla oli päällä erittäin siveellinen villapaita!

- "Tuu tohon viereen, saat satasen!" "Mulla on kuule liikaa rahaa ja sulla liian vähän älyä"

- Laulatko mun kanssani "Tahdon olla shulle hyvin hellä?" En laulanut, tyyppi oli änkyräpäissään.

Tämä tapahtui urheilukentällä, kun jäin koiranulkoilutuksessa katsomaan erään urheilijan treenausta, koirani haukkui ekat heitot ja mies pyysi, että voisko se otus olla hiljaa, johon minä nauroin: "Niin mutta kun se haukkuu vaan huonot heitot?" Johon mies: "Mä heittäisin huomenna paljon paremmin, jos sie tulisit niitä kattomaan, ilman tota koiraa". Ja mä sitten tulin. No nyt me katsotaan yhdessä lastemme heittoja.

Vierailija
22/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä. Pieremme yhä edelleen näiden kaikkien vuosien jälkeenkin.

Eli oli kai siis hyväkin repla...

Taidatte olla aika oksettava pariskunta muutenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kaveriporukalla juhlimassa miespuolisen kaverin synttäreitä. Ostin vitsinä miehelle kirjan, missä oli iskureploja. Sieltä sitten valitsi parhaimman ja väläytti minulle jossain vaiheessa iltaa:

"Kauniit sääret, monelta ne aukee?"

Eipä auennut, erittäin kuiva iskurepliikki. Juuri kirjasta opittu :D

Vierailija
24/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haisevalta kännikalalta. Kun en lähtenyt alkoi "HUORA, HUORA"-huuto. Tosi loogista ;)

Vierailija
25/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tepsinnyt.

Vierailija
26/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitti keskustelun näin

" meille vai teille " johon vastasin "eri teille"

Vierailija
27/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kerran maailman ällöin mies iskeen ja sen iskurepla oli että " Mä nuolen kun Lassie.."

Meinasin oksentaa.. :D

Vierailija
28/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut varaa.

Vierailija
29/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon maksaa? Eipä ollut varaa.

Tosin luuli vissiin oikeasti, että olisin joku maksullinen nainen. Vietettiiin siskon polttareita ja oltiin kaikki pukeuduttu erään leffan tyyliin korsettiin ja hameisiin.

Vierailija
30/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh

Vierailija
31/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kerran maailman ällöin mies iskeen ja sen iskurepla oli että " Mä nuolen kun Lassie.." Meinasin oksentaa.. :D

Minulle tuli kerran miehen ystävä joka ei siis tiennyt että seurusteltiin,suhteen alkuaikoina :D

Istui minua vastapäätä ja sanoi: "Meil vois olla jotain kaunista" Hymähdin vaan ja samassa mies tulikin takaisin pöytään. Toinen jäi haavi auki siihen istumaan mutten viitsinyt sanoa mitään ystävänsä iskuyrityksestä :D

Vierailija
32/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kiire joten lähdin vaan pois sanomatta sanaakaan. Myöhemmin harmitti, oli toi repla (ja myös sen esittäjä) sen verran suloinen että olis edes hymyn ansainnut.

jos ei ehdi edes kohteliaasti hymyillä takaisin...

Vierailija
33/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhon baaritiskillä istuskelin kun kaverit oli tanssimassa. Siihen tuli sitten juttelemaan joku oikein raamikas mies. Kerroin kyllä kohteliaasti, että seurustelen, mutta miestä ei kuulemma haitannut, eikä minunkaan poikaystäväni tarvinnut tietää! Kun en sitten lämminnyt, niin tuli toi kiva repliikki. Löi vielä baaritiskiin läjän VIP-kortteja Helsingin yökerhoihin. Kun tämänkin jälkeen kieltäydyin mies tiuskaisi minulle ettei kukaan, koskaan, ollut sanonut hänelle ei. Mutta minä pidin pääni.

Lienee turha kertoa, että kyseessä NHL jääkiekkoilija ( tuolloin vielä melko tuntematon ).

Vierailija
34/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin: "Ei!"

Ei ollut miehen odottama vastaus, oli odottanut punastelua ja hihittelyä. :D Nykyään olemme naimisissa.

Vierailija
35/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kysymään "uskotko Jumalaan" ja siitä alkoi 4 tunnin syvällinen keskustelu, vuoden kestävä ihana seurustelu ja yhäkin ollaan ystäviä, vaikka molemmat nyt jo eri kumppaneiden kanssa. Mies oli ihana, ulkonäöltään melkolailla rockjumala :)

Vierailija
36/36 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romani tuli pummaamaan tupakkaa, olin jo lahdossa kun takaa kuului "Hei, likka, sulla on komiat silimat!"

Karaokebaarissa oli tyyppi jolla oli ihan sairaan hyva aani. Menin kehumaan ihan mielenkiinnosta, johon tyyppi sanoi "Etsitko uusia kokemuksia?"

Mina: "No en" johon tyyppi "Ma oon muuten transvestiitti"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi