Lue keskustelun säännöt.
Onko muita joilla sitkee flunssa yli kolme viikkoo.
13.12.2010 |
Onn yskiny ihan hulluna ja kusi lentää housihin.
Kommentit (2)
tää on hemmetin sitkee tauti. kiitos sen olen ollut jo tunnin verran hereillä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
rotokukset on myös kunossa.