Mitä ajattelet ihmisestä, joka kirjoittaa aina vierasmenun Facebookiin?
Musta on vähän hassua huomion kerjäämistä luetella aina, mitä hienoa piperryksiä on tullut tehtyä vierailleen...
Kommentit (32)
muutaman kaverini päivitykset, jotka on selkeetä hifistelyä ja brassailua "Stockan Herkusta huolella valituista ruoka-aineista (kotimaista ja luomua tietenkin) laadittu ateriakokonaisuus. Kaikki on 12 h haudutettua yyberihanaa, hienoilla lisukkeilla ja täydellisillä jälkkäreillä.
EVVK ja jossain vaiheessa taidan piilottaa heidät seinältäni.
Varmaan se on se kirjoitusten kokonaisuus ja henkilö itse, sekä hänen tyylinsä kirjoittaa, jotka ratkaisevat vaikuttavatko kirjoitukset ärsyttäviltä vai mukavilta, joita voi aidosti ihaillen tai iloiten lukea.
Mulla ei ole yhtään kovin pahasti vinksahtanutta fb-kaveria, mutta voin vain kuvitella, miltä näyttää jonkun pahemmin narsistisen henkilön päivitykset. Kaikki on luonnollisesti täydellistä, aikaansaannokset ovat valtavan upeita, ahkeruutta on vaikka muille jakaa, samoin rahaa ja suosiota elävässä elämässä.
Kateuttahan se pohjimmiltaan lienee...
Kyllä mua ärsyttää myös ilmiselvä huomion hakeminen tai leuhkiminen, oli se tapa mikä hyvänsä. En minä ainakaan kadehdi sitä, jos joku kirjoittaa fb:ssä kaikki mahdolliset hankintansa ja leuhkii rahoillaan, vaan ärsyynnyn tuollaisesta tavasta ylipäätään.
Ehkä siinä on ajateltu, missä järjestyksessä ruokaa otetaan lautaselle. Opiskelijaruokaloissa ainakin on lisukkeet aina ekana ja mennään kohti pääruokaa, eikö niin kuulukin olla.
vaan tuohon "ruaonalaiton ammattilaiseen", joka täällä kävi kiusaamassa ja pätemässä.
Musta ruokapäivityksiä on tosi kiva lukea ja ruokakuvat ovat aivan ihania!
"Kylläpä maistuu hyvältä tämä sejasepunkku samalla kun nejanesimpukat hautuvat - onneksi on vielä tuojatuojäädyke odottamassa senjasen jälkkäriviinin kyytipojaksi :) Kauppahallin juustotiskikin oli taas kunnossa :)"
Okei, kukin toki päivittää mitä päivittää, mutta joidenkin perheissä ei ilmeisesti ikinä käydä Prismassa, saati sitten syödä nakkikastiketta tai makaronilaatikkoa maidon kera - ja kun sen totuuden kuitenkin tietää...
Musta on vähän hassua huomion kerjäämistä luetella aina, mitä hienoa piperryksiä on tullut tehtyä vierailleen...
Kun ottaa huomioon mitä kaikkea skeidaa ihmiset sinne kirjoittelee tai ylipäätänsä koko facebookkia, niin pikku juttu jotkut vierasmenut!
luetellaan sitä samaa mitäänsanomatonta arkea joka on jokaisella menossa:
"Voi ei tätä lumisadetta"
"Jee, perjantai!"
"Klo 05:50, kamala kun väsyttää!"
"Pitäis varmaan ruveta laittamaan perheelle illallista"
"Huoh, hirveä kiire"
"Ensimmäinen adventti, joulutunnelmaa
Ehkä siinä on ajateltu, missä järjestyksessä ruokaa otetaan lautaselle. Opiskelijaruokaloissa ainakin on lisukkeet aina ekana ja mennään kohti pääruokaa, eikö niin kuulukin olla.
taloudellisuuden takia ensin.
"Ihan perustavaa laatua oleva virhe, mutta annetaan teidän kirjoittaa noin :)" naurettavana tällaista kommenttia pidän, vaikka oletkin ammattilainen, niin miksi naurat muille etkä kerro, miten asia oikeasti on? oletko muutenkin ihminen, joka nauraa muiden virheille mutta ei auta tekemään oikein? entä jos itse teet jotain väärin ja sinulle nauretaa, mutta kysymyksistäsi huolimatta sinulle ei kerrota, mitä teet väärin ja miten asia tehdään oikein?
väärinkirjoitetut menut, mutta ei tästä enempää.
annat olettaa, että me kaikki muutkin maallikot ollaan yhtä tyhmiä, kun ei edes tajuta tuota virhettä.
Ja et muka halua nipottaa ja aiheuttaa pahennusta? Olet ärsyttävä ihminen. Omahyväinen. Sulla tuskin usein on mitään vierasmenuita jaettavaksi, jos olet tuollainen irl.
Hyvä esimerkki aiheesta: "Miten toimii ihminen, jonka elämän sisältö on pientäkin pienempää?"