Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avara

Vierailija
13.12.2010 |

Ei kannata ikinä koskaan mennä avaralle vuokralle, vuokrat törkeen kalliit ja isännöinti perseestä. mikään ei toimi ja asukkaita väheksytään.avara ei tee kodista kotia!mikään ei toimi!!!tämä ei ole mikään kiukkusen akan kirjotus vaan todella pettynyt kun ei saanut avaran lupauksille vastinetta vaan päinvastoin ja pahasti=/

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samat kokemukset.

Vierailija
22/27 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutoin ihana asunto Koskelassa, en tiedä kuinka menen saunomaan kun ei ovikoodi toimi, ei emännän avain, ei kotiavainkaan saunan oveen. Kai se on ilmaista, kun sinne ei koskaan pääse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin puolison kanssa Avaran asuntoon heinäkuussa -24. Kävimme pikaisesti asuntoa katsomassa, kun "piti olla nopea" ja meille tärkeää oli asunnossa sauna ja terassi, nämä oli. Asuntonäytössä jo mieheni kyseenalaisti näyttäjältä, onko olohuoneen lattia vino terassin oven suuntaan, kuulemma vaan valon tuomaa illuusiota. Terassin oven kaihdin oli aivan repaleinen ja makuuhuoneesta puuttui listoja kun oli kuulemma ammatti remonttimiehet käyneet maalamassa. Maalia pitkin wcn allasta ja kittiä myös. Sovittiin, että ennen muuttoa huolto tulee korjaamaan terassin oven kaihtimen,asentamaan puuttuvat listat ja siivouspalvelu pesemään altaat. Noh, altaat oli muuttopäivänä samassa kunnossa edelleen, listat oli asennettu, mutta terassin ovesta kaihdin oli vain poistettu. Eli liekö siivousfirmaa edes käynyt. Muuton jälkeen huomasin suihkun seinissä mustat pilkut, löysin lopulta aineen millä ne homepilkut sain pois. Seuraavana huomasin, että makuuhuoneen,wc:n ja pesuhuoneen ovet rutisevat pyyhittäessä tai ottavat alalistaan kiinni. Nyt olen 3kk odottanut vastauksia erinäisiin asioihin (tässä ajassa olen laittanut kuusi sähköpostia ja soittanut). Huoltofirmalle tein ilmoituksen kun saunan patteri ei toimi, kaapinoven sarana murtui irti, peilikaapin vedin ei pysy, kylpyhuoneen lavuaari vuotaa ja keittiön tason valon kupu ei pysy paikallaan. Näin 3vk myöhemmin näitäkään ei ole vieläkään korjattu. Asunto on täynnä maalaamattomia kohtia, laminaateissa on halkeamia aivan kuin kosteudesta johtuvia ja vieläpä kaiken lisäksi, se olohuoneen lattia todellakin on vinossa. Ei enää ikinä Avaralle asumaan kunhan löydetään uusi asunto ja päästään tästä pois. Ihmisarvoa alentava yritys, p*ska mikä p*ska. Mutta oma vikahan tämä on kun on hyväuskoisena ihmisenä tämän vuokrannut. Mihinköhän ylempään tahoon tästä firmasta voisi valittaa...

Vierailija
24/27 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vain huonoa palvelua asuessani avaran asunnossa reilu vuoden. Huoltopyyntöihin ei vastattu, useampaan kertaan otin asian tiimoilta heihin yhteyttä. Asunto oli kuin pommin jäljiltä kun muutin sisään, seinillä tahroja, vessat pesemättä, keittiön tasot putsaamatta, oven kahvat kummallisen tahman peitossa jne. Kun asiasta ilmoitin Avaralle sain vastaukseksi "asunto vuokrataan siinä kunnossa missä se on". Jaha vai sillä tavalla, minulla taasen pois muuttaessa oli unohtunut tyhjentää lattia kaivo sekä liesituuletin, sain perään viestin, että jos menen itse siivoamaan täytyy minun maksaa ovenavauspalvelu sekä erillinen tarkastus käynti. Ja mikäli en mene näitä kahta puutteellista asiaa itse hoitamaan he veloittavat minulta 360euroa koko asunnon siivoamisesta. Eipä oltu edellisiltä asukkailta tälläistä vaadittu tai sitten oli vaan otettu rahat eikä asuntoa oltu siivottu maksun jälkeen.

Voisiko olla, että edelliseltä on velottu siivouksesta mutta pidetty rahat itse? Ja nyt sama... Lasku pitäisi saada nähtäväksi, mutta mahtavatko toimittaa vain jos lakimies vaatii... No, en tiedä tästä firmasta mutta eiköhän tätäkin esiinny.

Vierailija
25/27 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös negatiivinen mielipide Avaran suuntaan. Eivät huolehdi kunnossa asunnoista. Remontit on teetetty halvimmalla mahdolliselle remonttimiehellä tai sitten ammattikoulun ekaluokkalaisilla. Jälki on todella ala-arvoista. Ylimielistä suhtautumista vuokralaisiin nähden. Älä sekaannu Avaraan ellet asu jo valmiiksi sillan alla.

Vierailija
26/27 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarahan on sijoittajien omistama ja siksi raha ratkaisee.

Yrittivät periä liian kovia vuokria, mutta ARA puuttui asiaan.Silti yli vuokria ei palautettu.

Asiakaspalvelu on surkea.

Isännöinti vielä surkeampi, jos mahdollista.

Asuntoja paljon vapaana jatkuvasti, joten vuokraus kyllä onnistuu nopeasti. Mutta,kuten joku tuolla mainitsi, niin esittelyssä kauhea kiire ja painostuksen maku ottaa asunto heti.

Samaten juuri tuo, että yritetään salata isännöitsijä ja muutenkin ns. palveluihmisten tiedot, jotka asukasturvallisuuden vuoksi jo pitäisi olla itsestään selvää, että ne löytyy. Eikä vain aspa, joka ei tiedä mistään mitään ja asiat ei etene.

Vierailija
27/27 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä lukea näitä kommentteja kun olen muuttamassa Avara asuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan