Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköön totaalirupsahdus 30-vuotiaana :(

Vierailija
04.12.2010 |

Näin tässä vaan on käynyt, että toinen synnytys räjäytti kropan. Ensimmäisestä toivuin hienosti, tästä toisesta en niinkään vaikka olen huolehtinut itsestäni yhtä hyvin koko ajan.

Ennen lapsia ja vielä ensimmäisen synnytyksen jälkeen minulla oli upea tiimalasivyötärö ja kaunis lantio, nyt - vaikka painan muutaman kilon vähemmän kuin ennen raskauksia ja treenaan enemmän - lantioni alkaa olla mallia "leipälapio". Siis alan olla sellainen perustantan näköinen. Muutenkin tuntuu että paikat lörpsähtää vaikka syön terveellisemmin kuin teinivuosina. Puhumattakaan alapäästä, senhän ei av:n mukaan pitäisi ikinä vaurioitua synnytyksessä, korkeintaan tiukentua, mutta minulla on kyllä väljä eikä ahkera jumppakaan auta :( Esim. uimahallissa käydessä oikein tunnen kun "sinne" holahtaa vettä, niin avonaiset paikat tällä mimmillä on.

En ole mikään ulkonäköuskovainen enkä pinnallinen, minulle ei ole koskaan olla tärkeää langanlaihuus tai joka hiuskarvan ojennuksessa olo, mutta harmittaa kun teen töitä itseni eteen enemmän kuin ennen ja silti en ole läheskään yhtä hehkeä kuin ennen.

Kiitos kun (jos) jaksoitte lukea.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika!lapset vei hiuksetkin.ja oon läski.neljä lasta oon saanut.

Vierailija
2/4 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologian mukaan miehen tulee naisen siitettyään siirtyä aina seuraavaan kun edellinen rupsahtaa. Se on vaan luonnollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

biologian mukaan miehen tulee naisen siitettyään siirtyä aina seuraavaan kun edellinen rupsahtaa. Se on vaan luonnollista.

ai kauheeta! :O :D

Vierailija
4/4 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans rupsahdus käynyt.. mutta mitäs pienistä;) Toisilla ennemmin, toisilla myöhemmin, lopputulos lienee kaikilla "sama".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä