Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Alma? On kansainvälinen,

Vierailija
13.12.2010 |

mutta myös suomalaisen kuuloinen. Tarkoittaa ravitsevaa latinaksi ja sielua unkariksi. Yliopisto on Alma Mater (ravitseva äiti).



Minusta aika hieno. Mitä mieltä?



Ei kai kenellekään tule mieleen Kassi-Alma :(

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeksi nimeksikin. Kaikki, kenelle nimen sanoimme, sanoivat heti: "Ai, Kassi-Alma!" Joten dumppasimme nimen.

Vierailija
22/24 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin tulee alma media ja toisena almanakka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista, poika sai nimekseen Väinö tuon isoisoisänsä mukaan. Kun sisko odotti toista lastaan kuoli tämän Väinö papan Alma-vaimo ja olimme varmoja että syntyneestä tytöstä tulee Alma. Mutta ei vähän olimme pettyneitä kun tytöstä tuli Viivi. Mutta Alma-mummoksi me vauvaa sanomme.

Vierailija
24/24 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini:) Alma on aika erikoinen, mutta kiva nimi (ainakin kolmikymppisellä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi