Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä nimestä Alma? On kansainvälinen,
13.12.2010 |
mutta myös suomalaisen kuuloinen. Tarkoittaa ravitsevaa latinaksi ja sielua unkariksi. Yliopisto on Alma Mater (ravitseva äiti).
Minusta aika hieno. Mitä mieltä?
Ei kai kenellekään tule mieleen Kassi-Alma :(
Kommentit (24)
ensin tulee alma media ja toisena almanakka
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
esikoista, poika sai nimekseen Väinö tuon isoisoisänsä mukaan. Kun sisko odotti toista lastaan kuoli tämän Väinö papan Alma-vaimo ja olimme varmoja että syntyneestä tytöstä tulee Alma. Mutta ei vähän olimme pettyneitä kun tytöstä tuli Viivi. Mutta Alma-mummoksi me vauvaa sanomme.
kaverini:) Alma on aika erikoinen, mutta kiva nimi (ainakin kolmikymppisellä)
ihan oikeksi nimeksikin. Kaikki, kenelle nimen sanoimme, sanoivat heti: "Ai, Kassi-Alma!" Joten dumppasimme nimen.