Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Idolsiin osallistuminen

Vierailija
13.12.2010 |

Osallistutko?

Minä (28v) ja kaverini osallistumme.

:)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

Olen 23-vuotias nainen ja olen monta vuotta harkinnut että osallistuisin Idolsiin, nyt olen aivan tosissani miettinyt että osallistun. Mutta, minulla on 2-vuotias tytär.. Lapsella olisi kyllä maailman paras hoitaja (isänsä) jos olisi näin että pääsisin pitkälle kilpailussa.. mutta kysymys kuuluu : Kannattaako äitinä osallistua idolsiin jos on hyvä ääni ja haluaisi kokeilla kuinka kilpailuissa menisi?



Mitä mieltä olette? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän