Miten muistat tänä jouluna lapsesi kummeja?
Vai onko ok olla muistamatta? Millainen fiilis jää jos kummilapsesi ei muista mitenkään?
Kommentit (8)
ystäviä ja läheisiä. Sellaisia kummit minullekin ovat :) Lahjalla siis.
Kummilapseni ei muista minua, mutta hänen perheensä osallistuu minun lapseni kimppalahjaan, joten se mielestäni riittää hyvin.
että muistat myös lastesi kummeja, jos heitse ovat vielä sen ikäisiä että eivät osaa.
Jos jotakin muistan, niin omia kummejani.
Kummit ovat tosin niin läheisiä, että muistaisin muutenkin
Soitamme aattona lapsien kummeille! Soitan myös omalle kummilleni!
Omani tuskin muistavat mitenkään, veljentyttöä lukuunottamatta!
Meillä tapana se, ettei aikuiset osta toisilleen lahjoja.
Lasten kummit on äitini siskoja.
lapsi antaa kummipariskunnille (2 kpl) käsipyyhkeet ja käsisaippuat (Benetton-merkkiset toisille ja PIPin kukalliset toisille). Kummisedälle tulee meiltä kaikilta herkkulahja Finlaysonin pussissa. Pariskunnille myös Finlaysonin kassit ja herkkulahja (heille ostettaisiin muutenkin lahajt, koska ovat naiset ovat sisaruksia äidille ja isälle).
Omille kummeille vain kortit.
ovat sisaruksiani ja joulu vietetään yhdessä, joten lahjat saavat (yhden minulta ja yhden laselta). Pari kummia on poistettu elämästämme, heitä ei muisteta jouluna eikä muulloinkaan.
Jos jotakin muistan, niin omia kummejani.