Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa! Tänään meille tulee kylään anoppi, mihen isoäiti ja sisko.

Vierailija
13.12.2010 |

En kestä sitä naisenergiaa. Tai itse asiassa noita naisia, jotka pumppaa musta energiat pihalle. Jotain ruokaakin pitäisi heille keksiä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

36, ap:han kirjoitti että heillä on jo ennestään lapsi. En tajua miksi pitää siivota ja kokata. Ystävällinen toki pitää olla ja kahvit voi tarjota. Mies olis voinu siivota ennen sairaalareissuaan.

Vierailija
42/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kaffet riitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi numerovastaaja on takuulla av:n vakivittuilija, sillä on takuulla ihan karsee elämä, ei käy kateeksi vaikka esittääkin aina vahvaa ja omasta mielestään oikean ratkaisun keksijää. Läheisiänsä käy lähinnä sääliksi, jos sillä niitä onkaan.

Tämähän on just oikea paikka valittaa asiasta kuin asiasta. Numerovastaaja voi aloittaa oman ketjun vaikka otsikolla; Vittuku kaikki tekee kaiken niin väärin ja örmytä sen aloituksen alla itseksensä maailman tappiin saakka. Ainakin aikuistumiseensa ja siihen saakka, että osaa asettua toisen ihmisen asemaan. Se kun ei ole aikuisuutta, että tekee kaiken niin kuin itse haluaa. Ja asioille ei ole yhtä ainoaa oikeaa tekotapaa.

Pahanilmanlintu.

Vierailija
44/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin anoppini on sellainen, että saatta pelmahtaa kylään yhtäkkiä. Ei kai silloinkaan VOI sanoa, että lähde tiehesi - vai voiko muka, arvon kritisoijat? Viimeksikin istui keittiön pöytään odottamaan tarjoiluja, vaikka sanoin heti alkuun, että minulla on kohta menoa lapsen kanssa.

Vierailija
45/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tulossa miehen sukulaisia kylään, mutta yleensä se on sitten kuitenkin ihan kiva vierailu ja siitä jääkin hyvä mieli. Toivottavasti sullekin käy näin!

Vierailija
46/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan on huonoja päiviä, milloin kiukuttaa ihan KAIKKI! Ja mielummin niin, että purkaa kiukkunsa tänne kuin kotona miehelleen, joka kotiutuu leikkauksesta ja miehensä sukulaisille.

Koita jaksaa ap. Ei se ikuisesti kestä, joskus nekin sit lähtee. =)

Vierailija
47/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ymmärrän ap:tä.

Minua stressaa vieraat joille tarvii tarjota ruokaa. Miehen sukulaiset varsinkin.

On varmaan av:n mittapuun mukaan huono itsetunto ja ties mitä, koska haluan, että vieraat pitävät ruoastani ja vielä etten tarjoaisi samaa kun edellisellä kerralla.

Ja siivoaminen myös. Haluan, että meillä on siistiä ja kaunista kun vieraat tulevat.

Ja minua siis stressaa, vaikka en ole erityisen väsynyt enkä raskaana.

Toivottavsti sait hyvää ruokaa tehtyä ap ja jonkun verran siivottuakin.

Vaikka varmaan vieraat ymmärtävät, että raskaana ei välttämättä jaksa siivota tip yop kuntoon paikkoja.

Vierailija
48/48 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ilmoittanut hyvissä ajoin tulevansa. Siinä on ihan hyvää aikaa sanoa, käykö vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän