Magneettikorut/magneettiterapia hömppää vai hyötyä? Kokemuksia??
Mun äiti on ostanut mulle joululahjaksi paketillisen Energetix bingen (tmv) koruja,pitäisi kuulema parantaa ainakin unta,mulla on vaivana levoton nukkuminen ja nivelkipuihinkin voisin saada apua,mulla on reuma.
Minusta kuulostaa aika hömpältä,magneettikorut? Mutta äitini on vakuuttunut tehoista,itsellään on joku kipukoru ja nilkkakoru ja kuulema auttaa. Lumevaikutustako??
Kommentit (93)
[quote author="Vierailija" time="13.12.2010 klo 12:32"]
Vaan saahan sitä jokainen tuhlata rahansa mihin humpuukin itse haluaa.
[/quote]
Humpuukiapa hyvinkin, sain kauniin magneettirannekorun synttärilahjaksi ja käytän sitä ihan koruna. Mitään vaikutuksia en ole huomannut, vai johtuneeko tuo siitä, etten pidä sitä päivittäin ja öiksi otan sen aina pois.
niin tieädt, mihin on yhteys. Itämaisiin uskontoihin. Siellä on eri kehoalueen chakrat merlittynä ja puhutaan samasta energiasta (chi), mikä kulkee tai minkä pitäisi kulkea feng shuissakin vapaasti... hohhoijaa. Taon merkkejä ja charoja ym new age kuvioita kuvasto vilisee. Eli sieltä tämäin tulee. sAattaa auttaa joo, mutta kivut kuulemma pahenevat tai tulevat takaisin, jos ei niitä koruja pidä...??? Eli voidaanko silloin puhua paranemisesta. Mene ja tiedä, mutta minustakin se on valkoista magiaa kuten kaikenlaiset uudet terapiamuodot. Lue Marjut vironhovin kirja "vapaaksi valkoisen valheen verkosta".
Kone takkuaa, hidastelee ja välillä kirjaimia jää pois. No ehkä asia kuitenkin kävi selväksi. :)
liittyisi mitenkään idän uskontoihIn? Onko sulla sit magneetteja jääkaapin ovessa esim.? Onko sun mielestä koko magnetismi valkoista magiaa? Sit sun on aika vaikeaa varmaan hyväksyä muitakaan tosiasioita ;) No vitsi vitsinä,mutta siis tässähän puhuttiin amgneeteista. Voimakashan magneetti on,mutta enpä ole kuullut,että sillä varsinaisesti olisi terveysvaikutuksia.
mutta jos niillä aletaan puoskaroimaan ja yritetään parantaa tauteja niin sitten mennään metsään. Semmoinen on henkimaailman juttuja, koska mihinkään länsimaiseen lääketieteeseen niiden teho ei perustu.
-kolmonen.
V-tu että ärsyttää nää uskovaiset, joiden mielestä valtionuskonnot on jotenkin salonkikelpoisempaa kamaa kuin muut huuhaajutut!
Hirveää paskaa. Jos vaihtoehtolääketiede toimisi, sitä kutsuttaisiin lääketieteeksi.
(800 gaussia) ns. jatkamaan hoitoa kehohoidon jälkeen. Myös vaimakkaampia 6000 gaussin magneetteja käytetään esim. synnytyskipuihin. Magneettien napaisuus huomioidaan myös; toinen puoli rauhoittaa ja toinen puoli "avaa".
Toki vyöhyketerapia kuuluu ns. huuhaa-tieteisiin, mutta esim. saksassa vyöhyketerapian korvaa sairaskassat, jotka siis katsovat olevan riittävästi näyttöä sen toimivuudesta.
Itse pidin aikoinaan magneetteja aivan huuhaana, mutta nykyään käytän niitä paljon. Ns. oikeat hoitopaikat, joihin magneettikoruja kannattaa käyttää on juuri ranteet ja nilkat, niskajumituksiin kaulakoru sopiva. Kannattaa kuitenkin käyttää kaulakorun lisäksi magneetteja myös ranteissa.
Terv.Moderni vyöhyketerapeutti
Terv.Moderni vyöhyketerapeutti
Stressi väheni, kun siirryin magneetteihin.
iPadini sammuu juuri silloin, kun haluan, kun suljen sen magneettikannen. Kaikilla Nokialaisilla ja Windows laitteilla olen stressannut hirveästi, kun jotain päivitystä alkaakin pukkaamaan. Suurin näkyvä ero on, että ipadissä käytän magneettikannella. Auttaa varmaan applea pitämään pahan windowshengen kaukana.
Mulla on kans välillä pää kipee ja mietin et mahtaisko noi magneettikorut auttaa.
En oikein kyl tykkää noitten perinteisten magneettikorujen ulkonäöstä. Mahtaisko nää toimia yhtä hyvin? http://www.savanni.com/feikkilavistykset-magneettikorut-magneettikorut-c-52_136.html
Jos itse sairastaisit migneeriä ja siihen käytät kovia lääkkeitä ja mangeettikoru auttaa niin olkoon minun puolestani sitten lumehoitoa, mutta jos vähääkään olet viettänyt migreenin seurassa niin voisin sanoa ettet ymmärrä särystä silloin mitään.
Jos lääkkeet jää syömättä niin onhan se kehollekkin pienempi paha kun maksa ja munuaiset kuormittuvat vähemmän. Asiakkaani ovat antaneet positiivisia palautteita erilaisista nivelsäryistä ja monista vaivoistaan. Olen itse hieroja ja välillä laitan tehosydämen särkevään niskaani ja se helpottaa.
Eihän kukaan väitä että tauti paranee, vaan kivut helpottuvat, eikö se ole jo paljon jos elämänlaatu paranee?
Magneetilla ei ole mitään tekemistä säryn poistumisen kanssa. Ne on täyttä huuhaata.Itsellä on migreeni ja olen tuota kokeillut. Mitään lääketieteellistä todistetta noista ei ole
Titeellistä todistetta kyllä löytyy.
Kukaan täällä ei väitä että kaikille löytyy helpotusta. Eihän kaikille auta grammanen panadol mutta toiselle taas on hyväkin särkylääke.
Eli eihän Energetix ja muut mangneettikorut sanokaan että ne parantaaa kaikista kivuista.
Kun luette tekstejä niissä sanotaan että kipu voi lievittyä. Ei kaikilla välttämättä migreeni helpotukaan magneettikoruista, kaikilla ei kaikki migreenilääkkeetkään ei pure. Eli Jos sinulla ei ole magneetti auttanut, se ei taas tarkoita etteikö se minulla tai jollakin muulla auttaisi.
Siksi onkin oltava varovainen, ettei tee päätelmiä vain oman näkökulmansa tai kokemuksensa pohjalta, koska toiset saavat niistä apua ja toiset eivät. Eivät kaikki saa apua lääkäriltäkään, eikä hierojiltaan ei naprapateiltaan jne. On tärkeää että joku saa avun esim. näistä mangneeteista. Itselläni on niin paljon hyviä palautteita, jottei niitä pidä aliarvioida jotka ovat vuodesta toiseen käyttäneet kovia särkylääkkeitä ja olo on näiden kautta helpottunut, miksi vastustaa sellaista jos toinen saa avun ja sinä et.
Olen ihan samoilla linjoilla kanssasi.
Lol. Haistakaa vittu ootte typeriä.
ekan viikon aikana ummetus loppu ja kakka tuli ku pökäle konsanaan. kuukauden ajan kun olin käyttänyt poikuus palasi ja tunsin itseni jälleen vetreäksi. 3kk käytön jälkeen tukkakin palasi päähäni kuin ihmeen kaupalla vai oliko siinä solariumilla vaikutusta???