Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Magneettikorut/magneettiterapia hömppää vai hyötyä? Kokemuksia??

Vierailija
13.12.2010 |

Mun äiti on ostanut mulle joululahjaksi paketillisen Energetix bingen (tmv) koruja,pitäisi kuulema parantaa ainakin unta,mulla on vaivana levoton nukkuminen ja nivelkipuihinkin voisin saada apua,mulla on reuma.

Minusta kuulostaa aika hömpältä,magneettikorut? Mutta äitini on vakuuttunut tehoista,itsellään on joku kipukoru ja nilkkakoru ja kuulema auttaa. Lumevaikutustako??

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut viitisen vuotta magneettikaulakoru. Sitä ennen hän kärsi aina siitä, että flunssa meni keuhkoihin, sen jälkeen ei ole niin tapahtunut.

Minulla itselläni on pieniä magnetteja (ei koruja), jotka teippaan ihoon kiinni, jos selkää särkee. Ne poistavat säryn. Ja kun ne ottaa pois, niin särkyy palaa. Eli ei ne selkäsärkyä paranna, vaan helpottavat.

Ystävättäreni hankki kaulakorun ja hänellä on fibromyalgia, ollut kauan uskossa Jeesukseen Kristukseen ja uskalsi laittaa, nyt hänen kurkun kiristyksensä on helpottanut, hänestä tuli vakikäyttäjä korulle ja rannekkeelle. Apu tuli ja kivut helpottuivat.

Vierailija
42/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvat magneetit rikkovat tietokoneen ja kännykän, eli älä pidä niiden vieressä (eikä kannata muidenkaan sähkölaitteiden esim.tv:een vieressä pitää)

Muuten onko siitä haittaakaan jos kokeilet?

Minulla on aina magneettikorut saatavilla, ei ole kännykkä, eikä tietokone rikkoutunut niiden tähden.

väärää tietoa!!! Sinun magneettisi eivät sitten ole kovin vahvoja. Jos et usko, voit kokeilla esim. jos löytyy vielä vanha tv ja laitat sen viereen auton kaiuttimen, menee värit liilaksi.

Vahva magneetti sekoittaa tietokoneesta kovalevyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvat magneetit rikkovat tietokoneen ja kännykän, eli älä pidä niiden vieressä (eikä kannata muidenkaan sähkölaitteiden esim.tv:een vieressä pitää)

Minulla on aina magneettikorut saatavilla, ei ole kännykkä, eikä tietokone rikkoutunut niiden tähden.

väärää tietoa!!! Sinun magneettisi eivät sitten ole kovin vahvoja. Jos et usko, voit kokeilla esim. jos löytyy vielä vanha tv ja laitat sen viereen auton kaiuttimen, menee värit liilaksi.

Höpö höpö, tarkistahan nyt tietosi. Minulla on ihan nuo vahvat Energetix Welnesin korut ja ovat gausseiltaan 1200 joten tiedän mistä puhut. Koneet eivät riku siitä jos kädessäni on vahva mangeettikoru, tulisihan ne astronautitkin sieltä alhalle koska he käytävät magneettia moduuleissaan.

Vierailija
44/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, tarkistahan nyt tietosi. Minulla on ihan nuo vahvat Energetix Welnesin korut ja ovat gausseiltaan 1200 joten tiedän mistä puhut. Koneet eivät riku siitä jos kädessäni on vahva mangeettikoru, tulisihan ne astronautitkin sieltä alhalle koska he käytävät magneettia moduuleissaan.

Magneeteilla tyhjennetään kovalevyjä.

Vierailija
45/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

magneetteja on myös lentokoneissa mutta eivät ole kosketuksissa tietokoneisiin ja kaikki sähköjohdot ovat häiriösuojattuja. Eli kyse onkin siitä että älä laita sitä magneettias kiinni kovalevyyn, ymmärrätkö ?

Vierailija
46/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen uskovainen kristitty ja minun näkökulmastani ne ovat ns. valkoista magiaa, josta on syytä pysyä erossa. Ei-uskova tietysti saattaa nauraa kun kerron tällaista. Kun on uskossa ja tietää sen todellisuuden, että on olemassa Hyvä Jumala ja toisaalta Jumalan vastustaja ja paha henkivaltojen maailma, en halua leikkiä noilla valkoisen magian alueilla. Luotan koululääketieteeseen ja terveisiin elämäntapoihin, liikuntaan ja terveelliseen ruokavalioon.

Koululääketiede on erittäin rajallinen tiede, samoin uskonto jossa osa maailmasta määritellään pahuudeksi ja magiaksi. Kukin tavallaan, mä en ymmärrä miksi ihmiset antaa höynäyttää itseään ja suostuu rakentamaan itsensä ja elämän väliin "jumalan"muurin. Eikös uskon pitäsi perustua totuuteen? Totuus on koko ajan liikkeessä, elossa, läpinäkyvää...?

Vierailija
47/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on luonut myös mangneettikentän. Astronautit jotka poistuvat mangeettikentän ulkopuolelle on tutkittu että ilman mangneettia he voita paljon huonommin, siksi mangeetit ovatkin kiinnitetty lentomoduuleihin jotta he voivat paremmin. Mangneetti on siis ihmiselle elintärkeä asia, ei mikään hui hai juttu. .

tulee niin uskomatonta tuubaa jälleen kerran että huh huh.

Annas kun arvaan, sinulla Ei ole mitään linkkiä moisiin tutkimuksiin?

Vierailija
48/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse sairastaisit migneeriä ja siihen käytät kovia lääkkeitä ja mangeettikoru auttaa niin olkoon minun puolestani sitten lumehoitoa, mutta jos vähääkään olet viettänyt migreenin seurassa niin voisin sanoa ettet ymmärrä särystä silloin mitään.

Jos lääkkeet jää syömättä niin onhan se kehollekkin pienempi paha kun maksa ja munuaiset kuormittuvat vähemmän. Asiakkaani ovat antaneet positiivisia palautteita erilaisista nivelsäryistä ja monista vaivoistaan. Olen itse hieroja ja välillä laitan tehosydämen särkevään niskaani ja se helpottaa.

Eihän kukaan väitä että tauti paranee, vaan kivut helpottuvat, eikö se ole jo paljon jos elämänlaatu paranee?

Magneetilla ei ole mitään tekemistä säryn poistumisen kanssa. Ne on täyttä huuhaata.

Itsellä on migreeni ja olen tuota kokeillut. Mitään lääketieteellistä todistetta noista ei ole

Vierailija
49/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

magneetteja on myös lentokoneissa mutta eivät ole kosketuksissa tietokoneisiin ja kaikki sähköjohdot ovat häiriösuojattuja. Eli kyse onkin siitä että älä laita sitä magneettias kiinni kovalevyyn, ymmärrätkö ?

Kuinka monen tiedät tietokoneensa hajottaneen magneettikorulla?

Eiköhän ne ole ihan toiset systeemit miten niitä tyhjennetään, luulen ettet itsekään tiedä nyt asiasta ihan tarkkoja faktoja, koska väität moista.

Teen päivittäin koneella eli läppärillä töitä ja koneet ovat yleensä loppuneet siihen että eivät jaksa enää vanhuuttaan pyörittää. Minulla on yleensä kestänyt läppärit (halvemmatkin) vuosia joten ehkä kannattaa tuollainen esimerkki magneettikorjuen aiheuttamasta hajottamisesta lopettaa. Käytän päivittäin koruja.

Vierailija
50/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on luonut myös mangneettikentän. Astronautit jotka poistuvat mangeettikentän ulkopuolelle on tutkittu että ilman mangneettia he voita paljon huonommin, siksi mangeetit ovatkin kiinnitetty lentomoduuleihin jotta he voivat paremmin. Mangneetti on siis ihmiselle elintärkeä asia, ei mikään hui hai juttu. .

tulee niin uskomatonta tuubaa jälleen kerran että huh huh.

Annas kun arvaan, sinulla Ei ole mitään linkkiä moisiin tutkimuksiin?

Nähtävästi et ole lukenut tieteen julkaisua astronauttien huonovointisuudesta kun he tulivat magneettikenttään takaisin. Kannattaa lukea vaikkapa tämä teksti aluksi.

http://www.webbisivu.com/energetix-magneettikoruja/yleist%C3%A4

Myöskin on eräs tutkimus joka 1954 Linus Carl Puling veren punasolujen magneettiset omainaisuudet palkittiin tästä kemian Nobelin palkinnolla. Keksinnöllä on tärkeä merkitys, sillä hapenkuljetuksen ohella raudalla on tärkeä rooli solujen sisäisessä aineenvaihdunnassa. Rauta on myös tärkeä energiankulejtin-joka magnetisoituu hyvin!

Vierailija
51/93 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi et ole lukenut tieteen julkaisua astronauttien huonovointisuudesta kun he tulivat magneettikenttään takaisin. Kannattaa lukea vaikkapa tämä teksti aluksi.

<a href="http://www.webbisivu.com/energetix-magneettikoruja/yleist%C3%A4" alt="http://www.webbisivu.com/energetix-magneettikoruja/yleist%C3%A4">http://www.webbisivu.com/energetix-magneettikoruja/yleist%C3%A4</a&gt;

Myöskin on eräs tutkimus joka 1954 Linus Carl Puling veren punasolujen magneettiset omainaisuudet palkittiin tästä kemian Nobelin palkinnolla. Keksinnöllä on tärkeä merkitys, sillä hapenkuljetuksen ohella raudalla on tärkeä rooli solujen sisäisessä aineenvaihdunnassa. Rauta on myös tärkeä energiankulejtin-joka magnetisoituu hyvin!

tuo linkittämäsi sivu on täyttää huuhaata myös.

Tarkoitin ihan vakavasti otettavia tutkimuksia eikä mitään magneettihörhöjen omia sepustuksia.

(Toki tiedän ettei sellaisia ole olemassa mutta yritän nyt silti.)

Vierailija
52/93 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokeilla magneettikoruja. Minulle on aivan sama ovatko ne huuhaata tai plasepoa. Pääasia on että ne toimii. Uskon kuitenkin että se on nimenomaan pään asia. Korvien välissä ovat aivomme joiden kautta kaikki tieto kulkee. Aivot tulkitsevat kropan muutoksia ja antavat viestiä eteenpäin.

Kokeilen siis mielenkiinnolla miten magneetti vaikuttaa huimaukseeni, ääniherkkyyteen, univaikeuksiin, niskakipuun ja lantiokipuuni. Tähän asti vielä ei mikään ole vienyt kokonaan näitä pois. Kivut ovat tosin hellittäneet kipulääkkeillä mutta en haluaisi maksani takia olla jatkuvasti syömässä lääkkeitä.

On aivan sama vaikka tällä menetelmällä ei kokonaan häviäkään kivut mutta jos ne edes vähänkään helpottavat, on se kaikki minulle hyödyksi. Eniten mielenkiintoni tosin kohdistuu huimaukseeni. Jos sen saan tällä menetelmällä vähenemään, huudan jo hoosiannaa.

Olen jo kokeillut perinteisen lääketieteen lisäksi vaihtoehtoisia menetelmiä: vyöhyketerapiaa, lymfaterapiaa, korvakynttilähoitoa, reikiä,shiatsua ja liikuntana joogaa, tasapainoharjoituksia, kuntoliikuntaa ja lenkkeilyä jne.

Kaikkea on tehty mutta magneetti on vielä kokeilematta. Joten jos tästä saan avun, minulle on aivan sama mikä siinä tehosi.

Ja mistäkö sain kaikki vaivani?moottoripyöräkolarista.

Vierailija
53/93 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kokeilla magneettikoruja. Minulle on aivan sama ovatko ne huuhaata tai plasepoa. Pääasia on että ne toimii..

on siis sama, hankitko rahoillasi huuhaata vai et?

Saisinko yhteystietosi? Möisin sinulle mielelläni yhtä sun toista.

Kerro nyt vielä miten huuhaa VOI toimia?

Vierailija
54/93 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titeellistä todistetta kyllä löytyy.

Siinä nyt vaan laitettaisiin lääketiede kerralla uusiksi.

Linkkiä odotellen.... (eikä siis mitään magneettikorumyyjän omia sivuja tietenkään)

Vierailija
55/93 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kyllä tästä ketjusta. :D Vai että mahtuu punasoluihin enemmän happea kun magneetin avulla se rauta "erottautuu"... Kertokaa nyt ihmeessä jollekin lääkärille, niin se saa vielä Nobelin!

P.S. Iltalukemistoksi kaikille moiseen tuubaan uskoville suosittelen mitä tahansa lukion fysiikan sähkömagnetismin kurssin oppikirjaa. Ymmärrän toki, että voi olla vähän tylsempää lukea tieteellisiä perusteita kuin noita villejä "no se rauta sillee erottautuu" -teorioita.

Vierailija
56/93 |
04.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haistakaa kaikki vittu!"

Vierailija
57/93 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en uskonut noihin en yhtään mut kerran kokeilin ja mun reaktio oli se, että kohta johon magneetin laitoin alkoi kuumenemaan tosi kivasti ja siten lämpö  laukaisi sen jumin. Voin suositella

http://www.viidakkotohtori.fi/magneetti-energiakorut-c-80.html sieltä saa ainakin magneettikoruja

Vierailija
58/93 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi eikä voi toimia. Uskomuksilla sitä vastoin on ihan todellisia fysiologisia vaikutuksia.

Vierailija
59/93 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi tätä taikauskon määrää. Keskiaikaisia käsityksiä nykyaikana.

Vierailija
60/93 |
08.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:50"]

Itse en uskonut noihin en yhtään mut kerran kokeilin ja mun reaktio oli se, että kohta johon magneetin laitoin alkoi kuumenemaan tosi kivasti ja siten lämpö  laukaisi sen jumin. Voin suositella

http://www.viidakkotohtori.fi/magneetti-energiakorut-c-80.html sieltä saa ainakin magneettikoruja

[/quote]

Tuon paskan myyjä itse yrittää saada valheillaan jonkun hölmön ostamaan kamaansa....