Magneettikorut/magneettiterapia hömppää vai hyötyä? Kokemuksia??
Mun äiti on ostanut mulle joululahjaksi paketillisen Energetix bingen (tmv) koruja,pitäisi kuulema parantaa ainakin unta,mulla on vaivana levoton nukkuminen ja nivelkipuihinkin voisin saada apua,mulla on reuma.
Minusta kuulostaa aika hömpältä,magneettikorut? Mutta äitini on vakuuttunut tehoista,itsellään on joku kipukoru ja nilkkakoru ja kuulema auttaa. Lumevaikutustako??
Kommentit (93)
Kaikki kehon solut ovat sähköisesti latautuneita.
Tämä on tietysti totta, tavallaan. Loppu onnkin new age -sontaa, jolla ei ole tieteen kanssa yhtään mitään tekemistä. Solujen "latauksen" merkki vaihtelee, siihen koko solun toiminta perustuukin.
Kun magneetti on tarpeeksi voimakas vaikuttaakseen solujen (hermojen) sähkökenttään, vaikutus on häiritsevä. Magneetilla nimittäin voidaan antaa samantapaista hoitoa kuin sähköshokeilla (puhun nyt sairaalalaitteista, joissa magneettikenttiä tuotetaan vahvistimilla, joista Motorheadin Lemmykin olisi kateellinen.
Hyvinvoivalla solulla lataus on negatiivinen, ja solun ympäristöllä positiivinen. Magneetit vaikuttavat ihmisen sähkökenttään ja saavat solut työskentelemään tehokkaammin. Magneettiterapian avulla verenkierto kiihtyy ja sitä kautta myös aineenvaihdunta ja hapenkuljetuskyky paranevat, mm. veressämme olevan raudan vaikutuksesta.
yksi tuollainen tuote valittiin vuoden huuhaatuotteeksi!
Eikö tämä edes kerro teille "kyllä ne voi toimiakin, mistä sen tietää" -tyypeille mitään?
ostin magneetti rannekkeen 3 viikkoa sitten ihan vain siksi,kun oli hieno ja tarvitsin rannekorun. olen kärsinyt tenniskyynärpäästä pari kuukautta ja laitoin sen kipeään käteen.jo samana iltana kädessä alkoi tuntua lämpöä ja kaikenlaisia erikoisia tuntemuksia.nyt käsi on miltei oireeton,enkä ole tarvinnut sen koommin särkylääkkeitä.olen myös hyvin epäuskoinen ollut aina kaikkea tällaista kohtaan,mutta kai nyt on sitten pakko uskoa,että tämä ei olekkaan hömppää.
Energetixin korut ovat kauniita ja laadukkaita :) Niissä ei totisesti ole mitään alumiinifoliota sisällä :D
Voit käydä tutustumassa verkkokaupassani
www.AnnaleenaTikkanen.energetix.tv
Tiedän monia jotka ovat saaneet avun esim reumakipuihin. Ja kyllä olen jälleenmyyjä, ja ihastunut koruihin koska ovat kauniita ja laadukkaita. Itselläni ei ole vaivaa mihin käyttäisin, paitsi väsymys ja tunnen että siihen on auttanut jonkin verran :) Suosittelen ehdottomasti :)
En ole vielä saanut joten en tiedä muuta kuin äitini kokemuksen joka on ollut positiivinen. Hänellä jatkuvat jännetupentulehdukset lientyivät.
on ollut viitisen vuotta magneettikaulakoru. Sitä ennen hän kärsi aina siitä, että flunssa meni keuhkoihin, sen jälkeen ei ole niin tapahtunut.
Minulla itselläni on pieniä magnetteja (ei koruja), jotka teippaan ihoon kiinni, jos selkää särkee. Ne poistavat säryn. Ja kun ne ottaa pois, niin särkyy palaa. Eli ei ne selkäsärkyä paranna, vaan helpottavat.
Vaan saahan sitä jokainen tuhlata rahansa mihin humpuukin itse haluaa.
Mulla on pari rannekorua, tiasin kaverin kautta kun ovat nättejä.
Ehkä ne auttais jos oikein kovasti uskois ettäauttavat, mutta itse en kyll usko.
Mun äiti on ostanut mulle joululahjaksi paketillisen Energetix bingen (tmv) koruja,pitäisi kuulema parantaa ainakin unta,mulla on vaivana levoton nukkuminen ja nivelkipuihinkin voisin saada apua,mulla on reuma.
Minusta kuulostaa aika hömpältä,magneettikorut? Mutta äitini on vakuuttunut tehoista,itsellään on joku kipukoru ja nilkkakoru ja kuulema auttaa. Lumevaikutustako??
Näitä on tutkittu paljon. Koko juttu on huijausta. Sama kuin Power balance rannekkeet. Ei kukaan normaalijärjellä varustettu voi uskoa näihin???
Hirveää paskaa. Jos vaihtoehtolääketiede toimisi, sitä kutsuttaisiin lääketieteeksi.
kun tämä ei ole edes vaihtoehtolääketiedettä. Osa niistä toimii. Mutta tämä on täyttä roskaa. Ei eroa mitenkään siitä että ostat palan romumetallia ja laitat sen käteen. Ei mitään hyötyä.
Magneettikorujen paras vaikutus on ehdottomasti se, että hölmöt erottuvat joukosta.
magneettikuvauksissa tapahtuisi ihmeparantumisia :)
Hei olen käyttänyt koruja nyt vuoden, ja ikävä migreeni on ollut melkein kokonaan pois.
Nivelkipuihin ja selkäkipuihin on tehosydän ollut todella hyvä. Ja mikä parasta ne ovat kauniita!
Sitä ei käy kiletäminen. Taitaa kuitenkin olla ns. lumelääke, eli placebo. Mutta jos mieli on sitä ylimääräistä kannustinta vailla, niin antaa mennä.
olen uudestisyntynyt Jeesukseen Kristukseen. Mangneettikorut ovat minua ainakin auttaneet, särkylääkkeet ovat jääneet migreenin tähden melkein kokonaan pois. Ei kaikki tarvitse olla valkoista magiaa, käytämmehän erilaisia särkylääkkeitä ja muita mömmöjä elämän laatumme parantamiseksi, Jumala on luonut myös mangneettikentän. Astronautit jotka poistuvat mangeettikentän ulkopuolelle on tutkittu että ilman mangneettia he voita paljon huonommin, siksi mangeetit ovatkin kiinnitetty lentomoduuleihin jotta he voivat paremmin. Mangneetti on siis ihmiselle elintärkeä asia, ei mikään hui hai juttu. Luukaskin oli lääkäri ja antoi troppeja eri vaivoihin, ei aina kaikki ole magiaa, vaan tuokin mitä tuossa yllä kerroin on Herramme itse luoma juttu jotta voimme paremmin. Jopa veden laatu paranee kun sinne laittaa mangneettitikun vesi magnetisoituu ja myöskin ottaa vedestä haitallista rautaa pois. Ei kaikista taritse pelästyä, Herramme silti parantaa sairauksia ilman määrää. Helluntalainen Jeesukseen Kristukseen uskova.
vahvat magneetit rikkovat tietokoneen ja kännykän, eli älä pidä niiden vieressä (eikä kannata muidenkaan sähkölaitteiden esim.tv:een vieressä pitää)
Muuten onko siitä haittaakaan jos kokeilet?
Jos itse sairastaisit migneeriä ja siihen käytät kovia lääkkeitä ja mangeettikoru auttaa niin olkoon minun puolestani sitten lumehoitoa, mutta jos vähääkään olet viettänyt migreenin seurassa niin voisin sanoa ettet ymmärrä särystä silloin mitään.
Jos lääkkeet jää syömättä niin onhan se kehollekkin pienempi paha kun maksa ja munuaiset kuormittuvat vähemmän. Asiakkaani ovat antaneet positiivisia palautteita erilaisista nivelsäryistä ja monista vaivoistaan. Olen itse hieroja ja välillä laitan tehosydämen särkevään niskaani ja se helpottaa.
Eihän kukaan väitä että tauti paranee, vaan kivut helpottuvat, eikö se ole jo paljon jos elämänlaatu paranee?
vahvat magneetit rikkovat tietokoneen ja kännykän, eli älä pidä niiden vieressä (eikä kannata muidenkaan sähkölaitteiden esim.tv:een vieressä pitää)
Muuten onko siitä haittaakaan jos kokeilet?
Minulla on aina magneettikorut saatavilla, ei ole kännykkä, eikä tietokone rikkoutunut niiden tähden.
Joka päivä olemme huomattavasti suuremmissa magneettikentissä kuin mitä koruilla saadaan aikaan.