Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tosidtusten jako KAPPELISSA?

Vierailija
13.12.2010 |

ai että ottaa päähän meidän tytön koulu. joka ikisessä juhlassa on aina jotain kristillistä potaskaa, virsiä ja rehtorin saaranaa. tänä vuonna todistukset jaetaan joulukirkon yhteydessä kappelissa.

miksei ei-uskovia tai muihin uskontokuntiin kuuluvia oteta mitenkään huomioon? olen jo kerran valittanut koululle tästä yliuskonnollisuudesta, ilman vastakaikua.

tällaista Espoossa..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on hassuja tapoja ja rituaaleja, joita haluavat jostain syystä noudattaa. Minun puolestani kaikki uskonnot voisi lakkauttaa, niin maailma olisi parempi paikka. Mutta eipä nuo ritaalit niin vaarallisia ole :)

Vierailija
2/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsi siitä pahene? Vai kiellätkö käymästä myös synagogassa, mormonitemppelissä tms. jos ET-ryhmä tekee vierailun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lapsi siitä pahene? Vai kiellätkö käymästä myös synagogassa, mormonitemppelissä tms. jos ET-ryhmä tekee vierailun?

mutta siis veisaavat ja rukoilevat siellä ja lopuksi on se todistusten jako:/ en tykkäisi jos ETssä menevät synagogaan tai mormonitemppeliin rukoilemaan.

ap

Vierailija
4/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta ei kai niihin rukouksiin kovin moni koululainen muutenkaan osallistu, sehän on enemmän sellaista teatterin seuraamista useimmiten.

Vierailija
5/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kokee ja näkee erilaisia asioita? Voisit laittaa hänet ikuiseen kotiarestiin, niin saisit hänestä sellaisen kuin haluat. Or not.

Vierailija
6/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kokee ja näkee erilaisia asioita? Voisit laittaa hänet ikuiseen kotiarestiin, niin saisit hänestä sellaisen kuin haluat. Or not.

luuletko ettei lapsi ole kokenut ja nähnyt vastaavaa uskontoteatteria ennen? kun koulussa on tuollainen linja? minusta ei ole oikein että vuodesta toiseen ei-uskoville tuputetaan uskontoa. olisiko sinulle ok jos sinun lapsillesi tuputettaisiin jotain toista uskontoa?

tänä päivänä olisi minusta todellakin asiallista ottaa muutkin kuin "oma väki" huomioon yhteisissä asioissa.

ja juu. varmaan lapseni voi saada todistuksen jumalanpalveluksen jälkeen. ei vain ole kiva juttu viettää viimeistä koulupäivää kappelin kylmässä ja kosteassa tuulikaapissa odotellen :/

ap

Vierailija
7/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavien tarvitse sinne mennä? Eikö lopuille jaeta niitä koululla? Mun miehen (ope) koulussa menevät esim taidemuseoon yms, jossa nämä muut lapset saavat todistuksensa. Mun mies mene sitten niiden kanssa opastetulle kierrokselle, ja jakaa sitten todistukset.

Vierailija
8/8 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vastaavien tarvitse sinne mennä? Eikö lopuille jaeta niitä koululla? Mun miehen (ope) koulussa menevät esim taidemuseoon yms, jossa nämä muut lapset saavat todistuksensa. Mun mies mene sitten niiden kanssa opastetulle kierrokselle, ja jakaa sitten todistukset.

mutta ehei, ei meidän koulussa. et-lapset nököttävät tuulikaapissa sen aikaa kun muut veisaavat..

ap