Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun vieraat vetävät vessan kansi auki.

Vierailija
12.12.2010 |

Paskapöpöt lentää ympäriinsä. Pakko vaihtaa esim. pyyhkeet heti uusiin. Pitäisköhän laittaa lappu vessaan: Vedäthän vessan KANSI KIINNI.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto miten tylsät jutut täällä tänään

Vierailija
2/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hieman" neuroottinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse pestä hampaat kakkaisella hammasharjalla tai pyyhkiä kakkaiseen pyyhkeeseen?

Vierailija
4/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapöpöt. Mieti miten ne tarttuvat, jos vieraat vetävät pöntön ennen kuin pesevät kätensä (siinä on vetopainikkeessa kusi- ja paskapöpöt levällään) tai eivät pese käsiään ollenkaan (ja avaavat kakkakäsillään oven, siirtävät keittiön tuolia istuessaan tai paijaavat lastanne). Tai jos ovat koskeneet siihenkin vessapaperin palaan, joka jää kiinni rullaan, kun katkaisevat tarvitsemansa paperin.

Kuinka lähellä pönttöä säilytät käsipyyhkeitä? Etteivät vain suoraan pyyhi peppuaan niihin. Pyyhkeistä, kun ei jää paperinihkuja toisin kuin vessapaperista, jos oikein innostuu pyyhkimään...

Vierailija
5/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta harva käy paskalla ollessaan kylässä.Pidemmät vierailut tietty eri asia.Mistä muuten tiedät onko se kansi vetämisen aikaan kiinni vai auki?

Vierailija
6/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette nyt saa mua hermostumaan ollenkaan.

Ap

Vierailija
7/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäätkö itse pestä hampaat kakkaisella hammasharjalla tai pyyhkiä kakkaiseen pyyhkeeseen?

missä lasipallossa sä elät,ku noin paljon pöpöjä pelkäät? ei ole tervettä tuokaan.

Vierailija
8/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kakkaisiksi" pyyhkeiksi lähinnä vauvan pyllypyyhkeet. Kuka sitä kantta nyt jatkuvasti jaksaa nostella ja laskea? Ei ole mitään syytä. Kunhan miehet muistavat ringin laskea alas, niin olen tyytyväinen. =)

Hammasharjat meillä on kaapissa, eikä lavuaarin reunalla. Neuroosinsa kullakin.

Vierailija
9/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menen vessaan ja kansi on auki. Kansi pitää tottakai laittaa kiinni myös pissareissulla.

Vierailija
10/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole nähnyt Myytinmurtajien sitä jaksoa, jossa testataan, onko vessassa säilytettävissä harjoissa enemmän kakasta elikkäs paskasta löytyvää kolibakteeria kuin vaikkapa keittiössä säilytetyissä harjoissa. Myytinmurtajien mukaan ei ole.

Vierailija
11/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuten huomattu, ihmisten hygieniavaatimuksissa on eroja. Eikä minua haittaa miten muiden kodeissa pöntöt vedetään.

Vierailija
12/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä niitten vieraitten pitäisi tietää,että kansi pitää olla alhaalla ku pönttö vedetään??

Vierailija
13/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mietinkin lapun laittoa. Eikö oikeesti kukaan oo mun kanssa samaa mieltä!

Vierailija
14/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun mielipiteitä tuosta Myytinmurtajien kokeilusta!

Vierailija
15/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mullakin neuroosini,mut toi on oikeesti liiottelua.

Vierailija
16/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kommentoi. Tottakai pöpöjä on joka paikassa koko ajan jonkin verran. Silti mielestäni on mukava vetää vessa kansi kiinni niin ei ainakaan suoraan tule pöpöt sieltä pisaroina ympäriinsä. Olen nimittäin nähnyt myös ohjelman, jossa testattiin miten ne leviävät kun vessa vedetään kansi auki. En ole mikään hygieniafriikki. Luulin vain että tämä on kaikille ihan perusjuttu, mutta näköjään ei ole.

Vierailija
17/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset jättää kannen auki? Haluaako ne tuulettaa pönttöä, vai miksi?

Vierailija
18/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on neuroosi. En mä siihen kuole, vaikka vessa vedettäis kansi auki. Kyse on vain siitä, miten minusta olisi paras toimia.

Vierailija
19/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka joka tajuaa mistä on kyse :)

Vierailija
20/41 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan sun kanssa samaa mieltä.toi ei ole oikeesti normaalia että vaihtaa pyyhkeet heti uusiin.ja joo laita lappu vessan oveen ni ei tuu enää vieraat uudestaan ni sillähä siitä pääset:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi