Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 170 cm/72 kg nainen keskikokoinen, iso vai pieni?

Vierailija
12.12.2010 |

Nämä ovat olleet mittani viimeisimmästä synnytyksestä lähtien. Paperilla seiskalla alkava paino tuntuu paljolta ja "kuulostan" mittojen perusteella läskiltä.

Peili näyttää kuitenkin toista - olen ihan sutjakka ja sopusuhtainen. Olen huomannut tämän erityisesti jumpassa. Kun katson itseäni ja muita isosta peilistä, voin rehellisesti sanoa olevani hoikemmasta ja sirommasta päästä, vaikka muutkaan eivät ole mitenkään pullukoita.

Jotenkin ihmetyttää, kun täälläkin pituiseni mammat valittavat olevansa lihavia, kun painavat 60-65 kg.

Valehtelenko minä itselleni, vai mikä on? Miksi en näytä yhtään läskiltä, vaikka "pitäisi"?

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali on, jos nuo kilot on jakautuneet tasaisesti tai on lihaksikas. Iso on silloin, jos on sirorakenteinen ja kaikki ylimääräinen kerääntyy keskivartaloon.

Eli joku voi olla noilla mitoilla iso tai "läski", joku kurvikkaampi jopa hoikka. Itse tiedät parhaiten.

Vierailija
22/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ei puhuta rankasti lihasmassaa omistavasta ihmisestä. Onhan tuo jo painoindeksissäkin lievän ylipainon puolella.

Itse olen tällä hetkellä 170/77 ja tavoitteena olisi 65kg. Makkaraa ja muhkuraa löytyy ihan liikaa vielä tuossa sun painossa. Onhan niitä lihavempiakin joo, mutta vertaan mieluummin niihin hoikempiin kuin epäterveellisen paksuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vatsaa on, mutten miellä itseäni lihavaksi, vähän pyöreäksi kyllä. Vaatekokoni on m/40 ja joissakin merkeissä esim. esprit menee 38 housut.

Vierailija
24/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, että iso. Olen 171cm ja painan 56kg ja olet sopusuhtainen ja hoikka.

Vierailija
25/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sentin-pari AP:tä pidempi ja kilosen verran kevyempi, mutta kuitenkin samaa mittakaavaa. Minua sanotaan usein hoikaksi; vaatekokoni on 36-40 merkistä riippuen. Rintaa ja persettä löytyy, mutta niin löytyy myös vyötärö.

En ole koskaan ajatellut itseäni minään "isona tyttönä", lihavasta puhumattakaan. Alleja, makkaroita, selkäläskejä ei löydy.

Vierailija
26/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi sana siro kuullostaa vähä oudolta noilla mitoilla.

mielestäni näytän jumpassa verrattuna muihin (keskimäärin!) Toki siellä on selvästi hoikempiakin kuin minä, kun enemmän on minusta pyöreämpiä. Ikähaarukka jumpassa on noin 15-45 v, itse olen 37 v.

ap

Vierailija
27/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 168cm ja 95kg.

Vierailija
28/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaa ja persettä löytyy, mutta niin löytyy myös vyötärö. En ole koskaan ajatellut itseäni minään "isona tyttönä", lihavasta puhumattakaan. Alleja, makkaroita, selkäläskejä ei löydy.

Olen muuten aikuisena painanut vähimmillään 62 kg, ja silloin ihmiset kyselivät joskus, syönkö tarpeeksi kuin olen niin laiha. :o

ap

Vierailija
29/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on suurin piirtein se, miltä näytän. Tuon mallin painoahan en tiedä.

Onko tuon näköinen ihminen mielestänne lihava/pyöreä/iso?

ap

Vierailija
30/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa hyvän mallinen kroppa, mutta paksu silti. Jalat varsinkin kuin tukit.

ap

Vierailija
31/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on juuri siinä rajalla, raja kun on 25. Mutta toisaalta jos yhtään enemmän vaikka harrastaa urheilua ja on lihaksia, painoindeksi ei kerro koko totuutta.

Jos nyt ei puhuta rankasti lihasmassaa omistavasta ihmisestä. Onhan tuo jo painoindeksissäkin lievän ylipainon puolella.

Itse olen tällä hetkellä 170/77 ja tavoitteena olisi 65kg. Makkaraa ja muhkuraa löytyy ihan liikaa vielä tuossa sun painossa. Onhan niitä lihavempiakin joo, mutta vertaan mieluummin niihin hoikempiin kuin epäterveellisen paksuihin.

Vierailija
32/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu malli joo Periaatteessa hyvän mallinen kroppa, mutta paksu silti. Jalat varsinkin kuin tukit.

ap

Vierailija
33/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan brittitutkimus selvitti, että miesten ihannekroppa naisella on muodokas, ei liian hoikka eilä liian pyöreä. Saman tutkimuksen mukaan naiset taas pitävät ihanteenaan hoikkaa kroppaa.

Ollaan ylpeitä muodoistamme, me miestennielijät. ;)

t. samoissa mitoissa oleva kaunis nainen

Vierailija
34/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä mä nyt kyllä ole lihava. mahaa on vähän, mutta ei sitä välttämättä ap:lla ole. vartalo on normaali. isot rinnat (65H) ja leveä lantio.

Vierailija
35/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 170cm ja 56kg ja juuri sopiva, jos painan vaikka 62kg näytän jo löllöltä enkä sutjakkaalta

Vierailija
37/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä "läski"-kommenteista! Jos olet itseesi tyytyväinen, liikut ja syöt terveellisesti niin mikäs siinä. :) Itse olin omasta mielestäni liian tuhti 170cm/72kg. Paremmin sopii kropalleni ~64-66kg.

Niin ja linkittämäsi malli oli oikeen sopusuhtainen.

Vierailija
38/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vaimo on sun pituinen. Painoi synnytyksen jälkeen 70kg ja oli iso kuin ryhävalas, mua painavampi 4 kiloa. Laihtui vasta parissa vuodessa entisiin mittoihin eli 170/55. Vieläkin voisi sen 5kg nipistää painostaan niin olisi mallin mitoissa. 60kg kiloisena näytti vielä kookkaalta, ei sovi naiselle 6:lla alkava paino.

Vierailija
39/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli nuo mität viimeisillään raskaana ja olin aivan kauhea sotanorsu! :/

Vierailija
40/80 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin on kyllä linkittämäsi mallikin. Jos muuta väität niin itsellesi valehtelet. Olisit varmasti kauniimpi jos olisit 10kg laihempi. Karua, mutta totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän