Tiedättekö Priorin kapseleista
Priorin kapseleissa on E-vitamiinia. Minä nappaan päivittäin pari Möllerin tuplaa joka sisältää myös tämän E:n.
Hiusteni onnettoman laadun suhteen kokeilisin myös mielelläni Priorinia, mutta tuo rasvaliukoinen E-vitamiini hieman arvelluttaa.
Kommentit (5)
Miten aina riittää porukkaa jotka noita silti ostaa?
pelkkää E-vitamiinia sisältävien tuotteiden pitoisuus, esim. Equiday-E tms. ja vertaa sitten ylittyykö annos noissa yhteensä. En nyt jaksa tähän häteen muistaa montako milligrammaa missäkin on mitäkin. ;)
etsi mahdollisimman luotettavaa tietoa itse? Miten voi olla vaikeata googlettaa "e-vitamiinin saantisuositus" tai vaikka sen yliannostus?
Hain vastauksen valmiiksi, mutta enpä laitakaan tähän. Hae itte.
ja ainakin itselleni siitä oli hyötyä hiusten lähtöön ja kuntoon. Söin muistaakseni 2 pullollista kapseleita putkeen, annostusta en muista mutta muutaman kuukauden ajan kuitenkin.
E-vitamiini niinkuin kaikki muutkin vitamiinit imeytyy vain osittain. Lievästä yliannostuksesta tuskin on haittaa lyhyellä aikajaksolla, jos puhutaan max 100-150 % :n yliannostuksesta.
Yleensä rasvaliukosten vitamiinien toksisuus alkaa näkyä pitoisuuksissa, joita ei normaaleista ravintolisistä saa ilman että vetää purkkikaupalla pillereitä päivässä.
Hei ! Jos joku on kiinnostunut Priorinista niin minulla olisi myydä 90 kapselin pakkaus kyseistä tuotetta. Pakkauksesta yksi kapseli käytetty, joten 89 jäljellä :) Ostin tämän "heräteostoksena" ja nyt kaduttaa, hiusten lähdöstä ym. en kärsi ja nyt tätä ei voi palauttaakaan, koska yksi kapseli käytetty. Voisin myydä 22 eurolla + postikulut. salmiakki2@wippies.fi