Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö Priorin kapseleista

Vierailija
12.12.2010 |

Priorin kapseleissa on E-vitamiinia. Minä nappaan päivittäin pari Möllerin tuplaa joka sisältää myös tämän E:n.

Hiusteni onnettoman laadun suhteen kokeilisin myös mielelläni Priorinia, mutta tuo rasvaliukoinen E-vitamiini hieman arvelluttaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ! Jos joku on kiinnostunut Priorinista niin minulla olisi myydä 90 kapselin pakkaus kyseistä tuotetta. Pakkauksesta yksi kapseli käytetty, joten 89 jäljellä :) Ostin tämän "heräteostoksena" ja nyt kaduttaa, hiusten lähdöstä ym. en kärsi ja nyt tätä ei voi palauttaakaan, koska yksi kapseli käytetty. Voisin myydä 22 eurolla + postikulut. salmiakki2@wippies.fi

Vierailija
2/5 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aina riittää porukkaa jotka noita silti ostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkää E-vitamiinia sisältävien tuotteiden pitoisuus, esim. Equiday-E tms. ja vertaa sitten ylittyykö annos noissa yhteensä. En nyt jaksa tähän häteen muistaa montako milligrammaa missäkin on mitäkin. ;)

Vierailija
4/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsi mahdollisimman luotettavaa tietoa itse? Miten voi olla vaikeata googlettaa "e-vitamiinin saantisuositus" tai vaikka sen yliannostus?

Hain vastauksen valmiiksi, mutta enpä laitakaan tähän. Hae itte.

Vierailija
5/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin itselleni siitä oli hyötyä hiusten lähtöön ja kuntoon. Söin muistaakseni 2 pullollista kapseleita putkeen, annostusta en muista mutta muutaman kuukauden ajan kuitenkin.

E-vitamiini niinkuin kaikki muutkin vitamiinit imeytyy vain osittain. Lievästä yliannostuksesta tuskin on haittaa lyhyellä aikajaksolla, jos puhutaan max 100-150 % :n yliannostuksesta.

Yleensä rasvaliukosten vitamiinien toksisuus alkaa näkyä pitoisuuksissa, joita ei normaaleista ravintolisistä saa ilman että vetää purkkikaupalla pillereitä päivässä.