Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tein torstaina lääkkeellisen abortin

Vierailija
11.12.2010 |

Olen surun murtama. Aborttiin päädyin miehen painostuksesta. Mä oon tehny niin kauhean virheen ettei tosikaan. Raskausviikkoja oli tasan yhdekaän ja näin oman kuolleen pienen lapsenalkuni jolla oli täydelliset kädet ja jalat pienine sormineen ja varpaineen. Keskeytys tapahtui kotona, mies nukkui. Mä kyllä pakokauhun valtaamana juoksin hänen luokseen sikiön jäädessä vessan lattialle.

Mä oon ihan turta, näen silmissäni koko aika tämän pienen. Hirveä syyllisyys painaa koko aika, en mä ansaitsisi elää. Mies on kuin ei olisikaan, tuolla naureskelee jollekin leffalle olkkarissa, mua kuvottaa.

Ihan oikeasti mietin että pitäisi kävellä auton alle. En m kestä tätä. Ja tää ei todellakaan old mikään trolli

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin sen tulevan ja pidin paperia allani, se ei ollut pussissa, ehkä se ensimmäinen pilleri vaikutti jotenkin tuhoavasti. Istukka sikiöpusseineen ja napanuorineen tuli sen jälkeen kylppärin lattialle

Vierailija
22/31 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viikkoja olisi ollut enemmän kuin 9. Valehteliko tässä lääkäri vai ultra? Viimeiset kuukautiset minulla oli 6.10.

Ja minä en valehtele, herrajesta tällaisen asian kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko harkinnut eroa miehestäsi?

Jaksamista sinulle, itse kävin varhaisultrassa viikolla 7 ja siellähän se pirpana yllätyksekseni ihan "oikeana ihmisenä" pötkötteli, joten voin hyvin kuvitella kauhistuksesi abortin jälkeen.

Ja kuvakin on vielä tallella. Siinä näkyy pieni pyöreä pallo tai pussi, eikä tasan tarkkaan yhtään mitään muuta. Ei todellakaan mikään pirpana. En itse olisi edes koko alkiota kuvasta löytänyt, ellei lääkäri olisi näyttänyt missä se on. Kokoa sillä oli pari milliä. Et se siitä.

Vierailija
24/31 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista sinulle, itse kävin varhaisultrassa viikolla 7 ja siellähän se pirpana yllätyksekseni ihan "oikeana ihmisenä" pötkötteli, joten voin hyvin kuvitella kauhistuksesi abortin jälkeen.

Ja kuvakin on vielä tallella. Siinä näkyy pieni pyöreä pallo tai pussi, eikä tasan tarkkaan yhtään mitään muuta. Ei todellakaan mikään pirpana. En itse olisi edes koko alkiota kuvasta löytänyt, ellei lääkäri olisi näyttänyt missä se on. Kokoa sillä oli pari milliä. Et se siitä.

Vierailija
25/31 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ebelingin opetuslapset ovat taas radalla. Todella surullista, kun murentavat kaiken sen, mitä abortin teettäneille pitäisi tukea ja neuvoa antaa, ihan terveellä tasolla.

Vierailija
26/31 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tuohon, että viikolla 7 masussa köllötteli jo pirpana. Siksi laitoin sen lainauksenkin ao. kirjoitukseen...

Vierailija
27/31 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tähän alkuperäiseen viestiini näköjään väärin, tarkoitin että viikolla 9 kävin ultrassa, tarkalleen 9+3.

Ja minulla on nyt ultrakuva kädessäni, kun oli se näiden kommenttien jälkeen pakko kaivaa esille. Skannaisin sen tänne jos voisin, mutta olen äitiyslomalla eikä kotona ole skanneria. Tässähän nämä näkyy, kädet ja jalat (tai siiden esiasteet, mistä minä tiedän). Sikiö vielä liikutteli käsiään ja jalkojaan samaan aikaan ja lääkäri Femedassa totesi, että kylläpä nyt näytetään kaikki temput vanhemmille!

Niistä sormista ja varpaista en tiedä, mutta uskon silti ap:n pahaan oloon sikiön nähtyään.

Edelleen, jaksamista sinulle ap ja toivottavasti saat asiasi järjestymään etkä mieti näiden av-mammojen ylenkatseisia vastauksia.

T."se pölhö"

Vierailija
28/31 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edellisen siis kirjoitti nro 6

Vierailija
29/31 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakenteet, kuin nähdä n. pari senttiä pitkä sikio wc:n lattialla. Ei siitä ihan kauheen tarkasti pysty rakenteita erottamaan.

Vierailija
30/31 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet jo saanut apua! *halit*

Vierailija
31/31 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ultrattiin mutta lääkäri käänsi näytön poispäin ja ei virkkanut mitään. Sanoi vaan lopuks että Joo.