Luottotiedot menneet
onko mitään nettikauppoja josta voi tilata laskulle? tarkoituksena tietty maksaa tilatut tuotteet, vaikka on luotot menny.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2010 klo 13:41"]
Eli jos sulla on silloin rahaa, miksi et siis tilaa kahden viikon kuluttua ja maksa silloin verkkopankin kautta? Tai miksi et maksa suoraan kortilla, Electronillakin voi maksaa?
Miksi ihmeessä sun pitäisi saada tilattua laskulle???? Jos sulla on rahaa, eikö ole sata kerta järkevämpää maksaa heti, niin ei ole pelkoa uusista merkinnöistä.
Miks mulle tulee sellainen olo, että AP:lla ei ole mitään aikomustakaan maksaa tilaamiaan tuotteita?
[/quote]
Hyvä kysymys! Mikä piru voi olla niin tärkeää jossain nettikaupassa ettei voi odottaa sitä hetkeä kun on rahaa ostaa KÄTEISELLÄ! Tai jos sitä rahaa kerran on niin maksaa saman tien pois. Verkkopankkimaksulla hoituu vallan vaivattomasti eikä tule korkojakaan! As simple as that.
josta voi tilata laskulla leffoja, vaikka luottotiedot on menneet.
Ei mistään voi tilata, jos on luottotiedot menneet ja se on fakta!
"sijoituksiinkin" kannattaa satsata korkeintaan niin paljon kuin on valmis menettämään. Jos luottotiedot meni, kyse ei tainnut enää olla pelkästään kusetetuksi tulemisesta vaan myös vauhtisokeudesta.
Mutta taas yksi varoittava esimerkki siitä, että kaikista pyramideista kannattaa pysyä kaukana.
Hobbyhallista ei saa, eikä netanttilasta eikä ellokselta.. Muista ei kokemusta, onneks itellä nyt puhtaat tiedot. Luulempa että harvasta paikasta saa tilattua jos on tiedot menneet.
Mikset tosiaan maksa heti, jos kerran rahaa löytyy?
Ja siis jos olet maksanut ne ulosottovelat, niin eikös sen merkinnänkin saa pois? Itse ainakin sovin ulosottomiehen kanssa, että kun olen velkani maksanut niin he poistivat merkinnän ja nyt siis tiedot puhtaat. En tosin tiedä onko tämä yleinen käytäntö mutta kysyä kannattaa...
että itse sain h&m:ltä. Muista paikoista en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2013 klo 22:06"]
Jos on luottotiedot menneet niin Pankki ei anna nettitunnuksia jos ei niitä ennestään ole ollut kyseiseen Pankkiin.
[/quote]
no kyllä antaa
Kun ulosotossa on jo muutama tonni ei parisataa euroa tunnu missään, hyvä keino vittuilla systeemille :)
[quote author="Vierailija" time="13.05.2013 klo 22:09"]Se on kummallista, kuinka luottotiedottomuus on automaattisesti merkki siitä, että aikoo jättää jopa 20 Euron puhelinlaskun maksamatta. Mun mies oli 11 vuotta luottotiedoton. Ihminen, joka on tehnyt melkein 30 vuotta töitä ja maksanut ihan kaikki laskunsa lukuunottamatta konkurssin yhteydessä jääneitä isoja laskuja. Hän on maksanut tuhansia ja tuhansia laskuja ajoissa. Yksityiselämän laskua ei ole koskaan jäänyt rästiin. Silti tuon konkan jälkeen oli vuosia mahdotonta avata edes puhelinliittymää ilman isoa takuumaksua. Silti jokainen 18-vuotias, joka ei ole päivääkään vastannut asioistaan saa sen liittymän auki. Kumpikohan todennäköisesti jättää laskunsa maksamatta? Mutta niin se nyt on, onneksi kaikki on jo takana.
[/quote]Ai kumpi todennäköisemmin jättää maksamatta? Se luottotiedoton.
https://vahankaytetty.fi/?ref=QTBDWlBTMUFOam89 kirpputori mut saa tosi laajasti kaikkea.. Summaa en tarkkaa muista mut tilasin jollain 40eurolla ja läpi meni
Ihme polja, kun tilaat mitaan. Kaapissasi lienee jotakin vaatteita, tyydy niihin ja maksa velkojasi pois.