Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omakotitalon omistaja! Miten suhtaudut...

Vierailija
11.12.2010 |

...jos nakkaan koirankakkapussin piharoskikseesi?

Usein teen niin, meidän lähiössä julkisia roskiksia on järjettömän harvassa, joten jätän pussin seuraavaan kadunvarressa olevaan roskasäiliöön, yleensä okt. Onko tuo sinusta häiritsevää?

Entä jos joku random-ohikulkija nakkaa roskikseesi vaikka jäätelöpaperin tai tyhjän karkkipussin? Banaaninkuoren?

Kysyn ihan aidosti, kun en tiedä. Minua asia ei häiritsisi.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanko mä tuoda roskani teille?

Vierailija
2/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, hyvä olisi, arvostan siistiä ympäristöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin roskikseeni kuin että se jäisi kadunvarteen.

Minusta tuo pitäisi saada hyväksytyksi tavaksi.

Vierailija
4/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sen tyhjentämisen maksan

Vierailija
5/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmiset alkaisivat pitää ympäristöstään parempaa huolta. Roskia tuntuu olevan jokapuolella.

Vierailija
7/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nakkaa sinne vaan. ja pikkuroskat ei haittaa, kunhan et kanna täyttä pussia.

Vierailija
8/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yksi pussi vielä haittaisi. Mutta jos kaikki 50? koiranulkoiluttajaa alkaisi roskistamme täyttämään, kyllä haittaisi ja lisäksi vielä banaaninkuoret ja jätskipaperit päälle. Eihän sinne pikkuroskikseen muuta enää mahtuisikaan, kun ohikulkijoiden jätteitä.

Vierailija
9/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän kysyisi muodollisesti sopiiko se. Totta kai. Mielummin roskikseen kuin lasten kenkiin. Tuossa on muuten hyvä aihe kirjoittaa paikkakuntasi lehteen yleisönosastokysymys!

Vierailija
10/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos nakkaan koirankakkapussin piharoskikseesi?

Usein teen niin, meidän lähiössä julkisia roskiksia on järjettömän harvassa, joten jätän pussin seuraavaan kadunvarressa olevaan roskasäiliöön, yleensä okt. Onko tuo sinusta häiritsevää?

Entä jos joku random-ohikulkija nakkaa roskikseesi vaikka jäätelöpaperin tai tyhjän karkkipussin? Banaaninkuoren?

Kysyn ihan aidosti, kun en tiedä. Minua asia ei häiritsisi.

ei häiritse yhtään. Mieluummin roskiksessani kuin tien pientareella.

Vierailija
11/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskan yksikkökustannus mahtaa olla ? Olisko ehkä joitakin senttejä...

Vierailija
12/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne karkkipaperit voi kantaa taskussa kotiin asti. Ja koirankakkaa ei tosiaankaan meidän roskikseen tartte nakata, yöks. Jokainen kantakoon roskansa kotiin asti.

En halua vieraita meidän pihalle puuahstelemaan meidän jätekatokseen. Meidän piha on meidän, ei ohikulkijoiden.

Vierailija
13/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään pahasti, ainakaan jos kohtaisin ihmisen itse ja hän kysyisi muodollisesti sopiiko se. Totta kai. Mielummin roskikseen kuin lasten kenkiin. Tuossa on muuten hyvä aihe kirjoittaa paikkakuntasi lehteen yleisönosastokysymys!

sellaisista tarroista, jotka voi laittaa roskiksen kylkeen, jos sinne saa nakata koirankakkapussin. elukkakaupoissa ainakin oli jaossa

Vierailija
14/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivarissa Paloheinässä ja ainakin meidän roskiksiin olet todellakin tervetullut heittämään kakkapussit yms. Ei haittaa yhtään. Se oli vähän tylsää, kun joku kyllästynyt lehdenjakaja oli kipannut paalillisen lehtiä roskikseemme, joka oli aika täynnä, mutta kyllä sinne nyt yhdet banaaninkuoret ja koiranpaskat mahtuu. Tai kahdet.

Vierailija
15/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tolla periaatteella mä voin hakea teilta jotain itselleni,ku eihän se paljoa maksa.tai käydä teillä vaikka vessassa.

Vierailija
16/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä jos joku laittaisi. Olen joskus joutunut omasta pensasaidastani kadunpuolelta noukkimaan roskia ja se ärsyttää etenkin kun meidän roskis on vieressä. Se on sitten eri asia jos joku laittaisi meidän roskikseen kokonaisia roskapusseja. ei se pieni koirankakkapussi paljon siellä vie tilaa.

Vierailija
17/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli

tolla periaatteella mä voin hakea teilta jotain itselleni,ku eihän se paljoa maksa.tai käydä teillä vaikka vessassa.

T: Ohis

Vierailija
18/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli

T: Ohis

Vierailija
19/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin taidan olla helppo nakki asuntovarkaille, en laita siitä ilmoitusta ovelleni :)))

Vierailija
20/120 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kirjoittanut tuosta yksikkökustannuksesta, mutta periaatteessa juu: jos tuo tapahtuisi n. kerran kuukaudessa, niin toki mä sulle vessaani lainaisin, jos kauniisti pyytäisit :) Tai luovuttaisin sulle sen muutaman sentin arvoisen esineen, jos meidän kotoa sellaisen löydät. Oon siis yrittänyt katsoa, etten joka kerta samaan roskikseen pussia nakkaa, varmaan samaan roskikseen osuu pari kolme kertaa vuodessa.

Mä arvasin muuten, että täällä ois aiheesta aika 50-50-jakauma. Oiskohan koiranomistajat, joita asia ei haittaa, ja sit ne muut, joita häiritsee.

Kannatan tarroja! Tai sitten ne, joita nuo pussit haittaa, vois laittaa omaan roskikseensa kyltin "vain asukkaiden omille roskille" tms.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme