Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi häpeä, sinä mamma joka olit R-kioskilla

Vierailija
11.12.2010 |

tänään noin 1,5-vuotiaan lapsesi kanssa. Sähisit lapselle koko ajan jotakin kun hän esim. ihan viattomasti räpisteli sipsipussien kanssa tai otti karkkirasioita käteensä. Kiskoit ne hänen kädestään aika väkivalloin ja uhkasit repiä hiuksista. Tuon ikäistä! Oletko ihan hullu???

Kun lähdit kioskilta, lapsi käveli hitaammin ja sinä hait hänet ja puristit poskesta niin kovaa, että lapsi alkoi itkeä.

Kyllä tuli paha mieli lapsesi puolesta kun joutuu sietämään tuollaista hullua mammaa. Hae apua jos et jaksa yksin! Ja jos se on julkisella paikalla tuollaista, millaista käytöksesi onkaan kotona?!

En ole mikään kyylä, mutta yritin ottaa rekisterinumeroasi ylös tehdäkseni sinusta lastensuojeluilmoituksen. Valitettavasti numero oli vain lumen peitossa enkä saanut sitä, mutta jäit kyllä mieleeni!

Hullu olet! Ei noin pieniä saa tuolla tavalla kohdella, eikä isompiakaan.

Ja tämä tapahtui eräässä kylässä Pohjois-Pohjanmaalla noin tunti sitten.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et sanonut tuolle mammalle paikan päällä? Ei ollut asiallista kohtelua lasta kohtaan tuolla äidillä.

Vierailija
2/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt harmittaa etten sanonut. Sitten ajattelin että teen ilmoituksen mutta en valitettavasti saanut rekkaria ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, ihan älytöntä käytöstä. :

Vierailija
4/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää on suhteellisen pieni kylä, joten toivon mamman tulevan vastaan pian uudestaan, joilloin toimin. Käytös oli todella hirviömäistä.

Vierailija
5/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamaantuu!!!?? voi herranjumala, menkää sanomaan älkääkä täällä palstoilla voivotelko, ärsyttävää. Et kuitenkaan niin paljoa lamaantunut että et olis tajunnut mitä tapahtui, sen verran tarkaan asiasta raportoit. Ja joo, olen samaa mieltä että mamman käytös oli ilmeisetikkin asiatonta, mutta ei oikeesti ihmisten pidä lamaantua tuollaisessa vaan toimia!

Tarkoituksesi oli varmaankin sanoa että et kehdannut sanoa päin naamaa? näin minä tämän tulkitsen.

Vierailija
6/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää on suhteellisen pieni kylä, joten toivon mamman tulevan vastaan pian uudestaan, joilloin toimin. Käytös oli todella hirviömäistä.

Joku vois tuntea.

Vierailija
7/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun olis tosi vaikea puuttua tuollaiseen käytökseen. Väittäisin, että valitettavasti enemmistö ihmisistä on samanlaista. Tiedän, että pitäis puuttua, mutta vaikeaa se on.

Vierailija
8/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lamaantuu!!!?? voi herranjumala, menkää sanomaan älkääkä täällä palstoilla voivotelko, ärsyttävää. Et kuitenkaan niin paljoa lamaantunut että et olis tajunnut mitä tapahtui, sen verran tarkaan asiasta raportoit. Ja joo, olen samaa mieltä että mamman käytös oli ilmeisetikkin asiatonta, mutta ei oikeesti ihmisten pidä lamaantua tuollaisessa vaan toimia!

Tarkoituksesi oli varmaankin sanoa että et kehdannut sanoa päin naamaa? näin minä tämän tulkitsen.

Ja mitä sen sanominen sille mammalle auttaa? Ei se ventovieraan kommentista tekojaan muuta, kyllä siihen ammattilainen tarvitaan valitettavasti.

Vierailija
9/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin vielä voinut ymmärtää tota sipsipussien repiminen, mutta tuo poskin puristaminen!!

Vierailija
10/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kaikki ajattelee vaan et "ei se sanominen mitään auta". omaan napaan tuijottajia ja sit voivotellaan jälkeen päin. Häpeällistä ja surullista että ei välitetä siitä vieressä oliasta...

Vierailija
11/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kaikki ajattelee vaan et "ei se sanominen mitään auta". omaan napaan tuijottajia ja sit voivotellaan jälkeen päin. Häpeällistä ja surullista että ei välitetä siitä vieressä oliasta...

Vierailija
12/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim "onko toi tarpeellista" tai "miksi teet lapsellesi noi?" tai "tiedätkö että toi sattuu lapseen?" tai "MIKSI sä kohtelet lasta noin".

Eikö sulla itselläsi tule mitään mieleen??!!

Vierailija
13/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim "onko toi tarpeellista" tai "miksi teet lapsellesi noi?" tai "tiedätkö että toi sattuu lapseen?" tai "MIKSI sä kohtelet lasta noin".

Tai luuletko tosiaan että sun sanalla on mitään merkitystä, tohon tarvii enemmän kuin sanoja.

Vierailija
14/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai luuletko tosiaan että sun sanalla on mitään merkitystä, tohon tarvii enemmän kuin sanoja.

Vierailija
15/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun et sitä tarpeenkaan tullen avaa. Sä olet just niitä ketkä vaan kääntää päänsä pois kun jotain pahaa tapahtuu, oli uhrina sitten lapsi tai aikuinen. Mä olen pahoillani sun puolesta.

Vierailija
16/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joskus tehnyt niin että kun ottaa kädestä ja lähtee pois kaupasta niin ne alkaa ulvomaan: "AIIIII, käteen sattuu" tai "Isiiiii, mun käsi menee poikkiiiiiiiii!"

Mikä ihme on sipsipussin "viaton rypistely"?

Miten pahasti sisältö saa mennä muusiksi?

Itse en ole antanut lapsieni räpeltää hyllyihin.

Toi uhkaaminen tukistamisella ja poskesta puristaminen on kyllä paksua. Ja sinä et puutu?

Miten oivasti keksitty että rekkarikin oli lumessa..

Heikko provo!

Vierailija
17/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kun et sitä tarpeenkaan tullen avaa. Sä olet just niitä ketkä vaan kääntää päänsä pois kun jotain pahaa tapahtuu, oli uhrina sitten lapsi tai aikuinen. Mä olen pahoillani sun puolesta.

Mä en keskity mihinkään asianomaisille lässyttelyyn vaan teen konkreettisesti asialle jotain, kuten selvitän sen henkilöllisyyden ja teen ilmoituksen. tai jopa soitan poliisit.

Vierailija
18/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä keleillä.

Vierailija
19/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen periaatteessa sitä mieltä että pitäisikin. Kai mä sen aggressiolamaannuksen lisäksi ajattelin että olisi parempi -ja niin, myös itselle helpompi - ilmoittaa ammattilaiselle kuin saada mahdollisesti vihat niskaansa.

Ajattelin myös, että pahimmillaan se johtaa siihen, että nainen pidättelee julkisilla paikoilla raivoaan mutta kotona on lapselle kahta pahempi. Huono omatunto on sanomattomuudesta kuitenkin.

ap

Vierailija
20/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä