Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi häpeä, sinä mamma joka olit R-kioskilla

Vierailija
11.12.2010 |

tänään noin 1,5-vuotiaan lapsesi kanssa. Sähisit lapselle koko ajan jotakin kun hän esim. ihan viattomasti räpisteli sipsipussien kanssa tai otti karkkirasioita käteensä. Kiskoit ne hänen kädestään aika väkivalloin ja uhkasit repiä hiuksista. Tuon ikäistä! Oletko ihan hullu???

Kun lähdit kioskilta, lapsi käveli hitaammin ja sinä hait hänet ja puristit poskesta niin kovaa, että lapsi alkoi itkeä.

Kyllä tuli paha mieli lapsesi puolesta kun joutuu sietämään tuollaista hullua mammaa. Hae apua jos et jaksa yksin! Ja jos se on julkisella paikalla tuollaista, millaista käytöksesi onkaan kotona?!

En ole mikään kyylä, mutta yritin ottaa rekisterinumeroasi ylös tehdäkseni sinusta lastensuojeluilmoituksen. Valitettavasti numero oli vain lumen peitossa enkä saanut sitä, mutta jäit kyllä mieleeni!

Hullu olet! Ei noin pieniä saa tuolla tavalla kohdella, eikä isompiakaan.

Ja tämä tapahtui eräässä kylässä Pohjois-Pohjanmaalla noin tunti sitten.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysymys ollut sipsipussin sorkkimisesta, heittelemisestä ja painelemisesta vaan sen hivelemisestä ja hokemisesta "tätä, tätä". Lapsi oli tosi pieni. En minä poliisille soita, mutta on mielestäni järkyttävää että tuon ikäistä uhataan hiuksista vetämisellä (ilmeisesti arkea heille) ja puristellaan poskesta niin kovaa että lapsi alkaa itkeä.

Kunpa olisin saanut sen rekkarin ylös... :(

Vierailija
42/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano sitä kunnan nimeä? Jos oikeasti olisit huolissasi lapsen hyvinvoinnista, niin luulisi että haluat palstan avullakin löytää tuon äidin. En keksi ainuttakaan syytä mikset kerro kuntaa missä tapahtui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti muuta en keksi.

Vierailija
44/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset kumminkin pystyy hillitsemään itsensä yleisellä paikalla. Että mitä se meno on kotona kun kukaan ei näe.

että mä olen kyllä valittanut lapsilleni joskus kohtuuttomasti julkisella paikalla, kun ollaan tulossa jostain raskaalta taipaleelta kasseja, rattaita ja pulkkia raahaten, ja se valitus on loppunut sillä siunaamalla, kun ollaan päästy kotiovesta sisään. Eli joskus se karrrmea vitutuksen ja väsymyksen hetki voi olla juuri siellä julkisella paikalla ennenkuin päästään kotiin. Mä vain en ole sellainen, että jaksaisin miettiä sitä omaa mainetta yli kaiken.

Mutta en sentään puolustele millään tavalla ap:n kuvailemaa tapausta. Todella surkeaa, mutta ikävä kyllä tuontyyppistä naputusta lapsille kuulee aika usein kaupoissa. Poskien puristelu nyt meni kyllä täysin överiksi.

Vierailija
45/49 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti muuta en keksi.

vai kiiminki?

Vierailija
46/49 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ymmärrän kyllä, jos lapsia komennetaan kovastikin tai ne napataan mukaan jos ne ovat hankalia (on mulla itselläkin lapsia joten tiedän millaisia ne voi olla), mutta tässä tapauksessa LAPSI OLI NIIN PIENI, ei puhunut, ei edes tehnyt muuta pahaa kuin hoki "tätä, tätä" ja hiveli sipsipussia tai otti käteensä karkkirasian. Kuka lapsi ei tekisi niin, kun ei vielä edes ymmärrä. Voihan ne ottaa häneltä pois nätistikin. Voi olla että arvioin yläkanttiin lapsen iänkin, voi olla että lapsi oli vieläkin pienempi. En näe mitään syytä repiä sellaista pikkuista hiuksista tai nipistellä. Tai sähistä niin vihaisena kaikesta. En mitään, millä ko. äidin käytöstä voisi puolustella. Hulluutta sellainen on.

Vierailija
47/49 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina silloin tällöin. Olin töissä pk-seudulla ja varsinkin hieman huonomaineisemmissa lähöissä tätä tuntuu tapahtuvan ja melkeinpä aina nimenomaan äitien toimesta. (En haluaisi yleistää, mutta asia ainakin näytti tältä). Joissakin perheissä jatkuva huuto, räyhääminen ja fyysinen kuritus tuntuu olevan tapana.

En myöskään ymmärrä sitä, että aikuiselle ostetaan tupakkaa ja se pakollinen sikspäkki, mutta lapset eivät saa edes pientä purkkapakettia...

T.Entinen ärrän täti

Vierailija
48/49 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekö annatte lapsen sotkea ja hajottaa tuotteita kaupassa?

Et sitten keksi mitään muuta keinoa kasvattaa lasta?

Sillä eihän ap sitä kauhistellut että äiti esti lasta sotkemasta vaan sitä tapaa millä äiti pikkuista kohteli.

Vierailija
49/49 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se poskesta puristaminen on päällekäymistä ja ruumiillista kurittamista, joka ei ole sallittua Suomen laissa! Ilmoita jo, ajattele sitä lasta! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi