Paljonko saisit käteistä raavittua kasaan muutamassa päivässä?
Taloutenne tileiltä ja sukanvarsista saa nostella ja keräillä. Paljonko yhteensä, ja mistä?
4110 (mun tili)
6100 (miehen tili)
1550 (lasten tilit)
120 (rahapurkki himassa)
20 (seteli mun lompakossa)
20 (seteli autossa)
2130 (s-bonustili)
3800 (säästötili)
50 (miehellä yleensä lompakossa käteistä...)
17900 e.
(Mulla on tarve aina välillä laskea meidän kaikki rahat, mut ei tämä oudoin juttu ole, mitä teen...)
Kommentit (38)
käyttötili, säästöt, visat tappiin
ja jos saadaan viikko aikaa, niin lähemmäs 500 000 e.
Ei tosin ole ikinä käynyt mielessä, että pitäisi noin tehdä.
Sijoitustili 7000 e, säästötililtä 2000 e , omalta+miehen tililtä 3000 e, lapsen tili 500 e, käteistä 100 e.
12600 e näin nopeasti laskettuna.
Osakkeista saisi noin 32000. Muilta tileiltä ja lompakoista irtoaisi n.3000€.
heti saisin kasaan
1700 säästötilitä
80 lompakosta
500 lapsen tililtä
1000 omalta tilitä
yhteensä 3280 euroa
jos olisi aikaa pari viikkoa, saisin ehkä asunnostamme n. 100 000 lisää. se taas riippuisi vähän monestakin seikasta.
Oliko nut kyse käteisvaroista ja omaisuuden realisoimisesta eikä lainattavasta rahasta??Muutaman tonnin saisin itse ilman lainoja kasaan.
väki osaa tehdä rahaa miljoonia, ja palstan älyllinentaso on tälläinen.
Useampi miljonäärikin joukossamme näemmä
Aku Ankassa, verotilastoissa ja Miljonäärivaimoissa?
Mun tili noin 7e
Mun lompakko 40e
Miehen tili noin 2e
Miehen lompakko 100e
Eli yhteensä noin 149e
av-elämä on aivan eri asia kuin oikea todellisuus.
Hulluja olette, jotka luulette, että täällä jokaisen viestin takana kirjoittelee rehellinen suomalainen, joka tarkistaa summat pankin tiliotteista! Ylipäätään netti on elämää ihmeellisempää, ja joillekin todella tärkeä väylä leikkiä prinsessaa tai vastaavaa mahtihenkilöä :D
Mutta varmasti suurin osa täällä ainoastaan leikkii miljonääriä. Jopa rekisteröitymistä vaativilla palstoilla jotkut joilla on palstalla tosielämän tuttuja, kämmäävät ja leuhkiessaan omaisuudellaan unohtavat, että joku lukija tietää totuuden. Nähty on sellainenkin ihme.
Se voi tietysti olla vaikeaa hyväksyä.
Mutta varmasti suurin osa täällä ainoastaan leikkii miljonääriä. Jopa rekisteröitymistä vaativilla palstoilla jotkut joilla on palstalla tosielämän tuttuja, kämmäävät ja leuhkiessaan omaisuudellaan unohtavat, että joku lukija tietää totuuden. Nähty on sellainenkin ihme.
Muutamassa päivässä irtoaisi säästötilien rahat, rahastot ja osakkeet eli ehkä yhteensä jotain 65000. Enemmänkin saisi, jos ihan välttämättä haluaisi. Asunto tuskin menisi ihan muutamassa päivässä kaupaksi niin, että olisi rahat tilillä, varsinkin kun sitä ei edes ehtisi tyhjentää muutamassa päivässä, mutta autosta saattaisi sopivaan hintaan päästäkin muutamassa päivässä eroon ja lisäksi määräaikaistalletukset varmaan saisi lakkautettua pienellä sanktiolla (muistelisin, että menettäis vain viimeisen pätkän korot). Luultavasti saisin siis tosi hädän tullen yli 100t kasaan sanotaan vaikka ensi viikolla.
PS. Mäkin tykkään tutkailla rahatilannetta ja ennen kaikkea niiden allokaatioa.
pankkitileillä noin 20 000, loput rahat osakkeista ja rahastoista.
omistan suuren määrän maata jolla on tonttiarvoa, lisäksi 4 omakotitaloa ja kolme huoneistoa. Lisäksi myyntikelpoisen yrityksen.
Tällähetkellä minulla on lähinnä velkaa...
Nehän on niitten rahoja. Miehen rahoista mulla ei ole mitään hajua. Vanhin lapsi voisi ehkä lainata 5000 euroa, jos tiukka paikka tulisi. Omalla tilillä on n. 3500 ja pussissa 30. Siinä mun rahat.