Millainen mielikuvasi on Mari Kiviniemestä?
minusta vaikuttaa fiksulta, mutta hiukan etäiseltä. ei olisi ollut bestikseni, jos oltaisiin koulukavereita.
Kommentit (19)
hienoa
Sama ei olisi keneltä tahansa suomen mitättomältä poliitikolta onnistunut
Mutta median kautta on ketään täysin mahdoton arvioida. Media luo niin tietoisesti mielikuvia poliitikoista, etten sano lopullista sanaa kenestäkään, enne kuin olen tutustunut henkilön ajatuksiin.
sillä hän on ensimmäinen isojen puolueiden korkea-arvoinen politiikko, joka on uskaltanut asettua RKP:tä vastaan!
Esim. Kokoomuksen johto on täysin RKP:n vallassa. Kun Kokoomuksen puoluekokous kesällä päätti äänestyksessä puolueen linjaksi pakkoruotsin poistamisen, niin Katainen kiiruhti soittamaan RKP:n Wallinille, että hän ei tule noudattamaan päätöstä. Kokoomuksen Kimmo Sasi vielä varmuuden vuoksi meni paikanpäälle RKP:n puoluekokoukseen kertomaan, että äänestys oli työtapaturma, eikä sitä tulla noudattamaan! Ja Kokoomuksen Virkkunen on kiltisti totellut "isoja poikia" ja on vaatimassa jopa lisää pakkoruotsia RKP:n toiveiden mukaisesti.
että alkoi seurustella miehensä kanssa vasta, kun tämä oli eronnut. Ei todellakaan pidä paikkaansa, vaan suhde alkoi, kun mies hoiti hänen vaalikampanjaansa. Mies oli tukevasti naimisissa, kahden pienen lapsen isä, ja Mari taas parikymppinen poliittinen broileri.
suhde alkoi, kun mies hoiti hänen vaalikampanjaansa. Mies oli tukevasti naimisissa, kahden pienen lapsen isä, ja Mari taas parikymppinen poliittinen broileri.
Mutta ei miespuolinen kuten Clinton, ja ei yhtä tyhmä kuin Sarah Palin
Aivan varmasti noilla eväillä menestyy. Pääsihän jo Putinin puheillle
asti hoitanut hommansa hyvin.
Huom: en ikinä äänestäisi keskustalaista itse -vain kokoomusta.
asti hoitanut hommansa hyvin.
Huom: en ikinä äänestäisi keskustalaista itse -vain kokoomusta.
Minä en enää äänestäisi Kokoomusta, koska se on todistanut olevansa vain RKP:n apupuolue.
Kun sain eka kerran äänestää, oli eduskuntavaalit. Äänestin häntä, ei tainnut vielä silloin päästä? Ainakin sitten seuraavalla kerralla. Uskon, että on fiksu, tasainen ja järkevä pohjalainen:-).
puuttu, harmaa hiirulainen.
Urpilaisessakin olisi nykyään enemmän sitä jotakin.
rutkasti enemmän uskottavuutta kuin Urpilaisella.
Kiviniemen linja on tuskin vahinko. Asialinjalla pysyminen on viisasta tuolla tasolla, U. taas tyrii mahdollisuuksiaan kaahottamalla. Kiviniemi vaikuttaa poliittisen roolinsa takana lämpimältä ihmiseltä, jonka kanssa voisin jopa ystävystyä. Keskustaa en kuitenkaan koskaan äänestäisi.
Osaava, asiallinen, hillitty, kuivahko, varoo tekemästä virheitä, laskelmoiva, suuret ajatukset muilta, kehityskelpoinen, vaatii vielä keittämistä useammissa liemissä.
En ole suomessa asunut siloin, kun kiviniemi sille pallille istahti ja muutenkin kaikkien fiaskojen jalkeen jaanyt tuo politiikan seuraaminen.
ainoo mielikuva minulla on (mita otsikoista/kuvista nakee), et han vois tehda jotain niille lurpattaville silmaluomille :D anteeks...
asiallinen on. Voisin kuvitella äänestäväni häntä seuraavissa vaaleissa.