en oikein ymmärrä kun puhutaan että onko mies hyvä vai huono rakastaja
eikä olennaisinta kuitenkin ole, että himoitsee miestään. Mun mielestä se fiilis on se juttu, ei taidot. Mitä mieltä?
Kommentit (41)
omien korvien välistä eikä miehen taidoista. ei rakastelu ole mitään temppuakrobatiikkaa. se on hormoneja ja tunteita. ap
mutta jos aiot sitoutua niin himo kyllä lähtee jossain vaiheessa väliaikaisesti, pelkkä huuma ei riitä.
ja mulla kyllä menee halut uudenkin panon kanssa jos se on tökstöks.
tärkein sukupuolielin on aivot. Jos ei jotakuta halua ei vastapuolen tekninen taito merkitse mitään. Ja toisaalta, kun haluaa jotain enemmän kuin ketään muuta - aivan sama miten päin ja millä kestolla temput tekee.
Tosin - olen siinä onnellisessa asemassa että olen voinut yhdistää molemmat - himoitun ja taitavan rakastajan:D
eikÖ olennaisinta kuitenkin ole, että himoitsee miestään. Mun mielestä se fiilis on se juttu, ei taidot. Mitä mieltä?
mielestä pitää olla taidokas suuseksissä, pökkiä osaa kuka vaan.
Vaikka kuinka himoitsen miestäni, niin kyllä minua silti harmittaa se, että edellisestä orgasmistani hänen kanssaan on pian kymmenisen vuotta.
Pökkiä osaa kuka vain, harva mies oikeasti osaa suukseksin salat. Tai edes ylipäänsä naisen huomioon ottamisen.
Exäni taisi pitää minua vain töks-töks- tyhjennyskuppina, kun ei hellinyt mitenkään, vaan tunkeutui sisääni isolla kalullaan tuosta noin vaan ja nautti siitä itse noin 2 min.
nyt yleensä antaa minkäänlaista suuseksiä, ei huonoa eikä hyvää.
harva mies nyt yleensä antaa minkäänlaista suuseksiä, ei huonoa eikä hyvää.
omien korvien välistä eikä miehen taidoista. ei rakastelu ole mitään temppuakrobatiikkaa. se on hormoneja ja tunteita.
ap
nyt yleensä antaa minkäänlaista suuseksiä, ei huonoa eikä hyvää.
no mitä järkeä seksissä sitten on???!! En mä ainakaan näe siinä sitten mitään järkeä. Oikealla tavalla nuoleminen on ihan huippua. Se pitää osata tehdä vaihtelevasti, eri tekniikoita käyttäen. Kertakaikkiaan sairasta olisi jos mies ei antaisi suuseksiä.
omien korvien välistä eikä miehen taidoista. ei rakastelu ole mitään temppuakrobatiikkaa. se on hormoneja ja tunteita.
ap
eli ei siinä omat korvien välit auta jos ne miehet hormonit ja tunteet ei ole siinä mukana.
Samaa mieltä, naisista suihinoton jalon taidon osaa todella harva, oikeastaan sanoisin, että 1/100. Kudin saa lentämään monikin, mutta se ei ole se pointti.
omien korvien välistä eikä miehen taidoista. ei rakastelu ole mitään temppuakrobatiikkaa. se on hormoneja ja tunteita. ap
eli ei siinä omat korvien välit auta jos ne miehet hormonit ja tunteet ei ole siinä mukana.
että jos miehellä on tunteet ja hormonit pelissä, niin mitään tekniikoita ei tarvita. Silloin heitetään aivot narikkaan ja annetaan palaa.
Samaa mieltä, naisista suihinoton jalon taidon osaa todella harva, oikeastaan sanoisin, että 1/100. Kudin saa lentämään monikin, mutta se ei ole se pointti.
Tunne ja yhteys on se juttu. Ja silloin kun ollaan rakastellessa yksi, tekniikka hoituu ihan itsekseen, ei sitä tarvitse ajatella.
suuseksistä tarvii kokemusta olla kuin yhden kanssa jos vaan sitä on harjoiteltu. Meillä suuseksi on pääseksiä, joskus pökitäänkin mut ei siinä juuri ole mitään järkeä. Molemmat ollaan tykästyneitä suuseksiin.
Tunne ja yhteys on se juttu. Ja silloin kun ollaan rakastellessa yksi, tekniikka hoituu ihan itsekseen, ei sitä tarvitse ajatella.
että rakastellessa ollaan yksi. Siinä ei ole sinua ja minua. On vain himo.
toinen osapuoli olisi joko hyvä tai huono
joko pariskunta on yhdessä hyvä ja toimiva tai yhdessä huono ja toimimaton tai jotakin siltä väliltä. se, jolla on vain huonoja rakastajia/jattaria hänessä on itsessäänkin myös jotakin "vikaa" jos kokee tarpeelliseksi arvioida rakkaudenosoittamisen laatua. minä en, tuollainen ajatusmaailma on totaalisen vieras minulle.
Jos seksi on huonoa, eikä nainen saa siitä mitään, niin silloin siitä ei saa mitään, oli siellä korvien välissä sitten mitä tahansa. Ei orgasmia saa pelkällä kuvittelulla, paitsi nukkuessa.
Naisen vastuu on tietysti se, että ohjaa miestä tekemään asiat niin että nauttii ja saa seksistä irti mitä haluaa. Vastuun ottaminen tarkoittaa sitä että opettaa, ohjaa ja kouluttaa miestä. Jos mies ei tässäkään vaiheessa huomioi naistaan, minä olen ottanut vastuun ja vaihtanut miestä. Näin se menee. Nyt on onneksi hyvä mies.