Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en oikein ymmärrä kun puhutaan että onko mies hyvä vai huono rakastaja

Vierailija
10.12.2010 |

eikä olennaisinta kuitenkin ole, että himoitsee miestään. Mun mielestä se fiilis on se juttu, ei taidot. Mitä mieltä?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieltä. Kyllä se kemia ja himo ja halu on se juttu. Itse ainakin olen "parempi" (kiihkeämpi, estottomampi, teknisesti taitavampi) sängyssä sellaisen miehen kanssa jota himoitsen, kuin sellaisen, jonka kanssa samanlaista kemiaa ei ole.

Vierailija
2/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikuollut, koska mies ei anna mulle suuseksiä = ei halua sitä/mua. Kun yrittämällä yrittää, se tuntuu tosi vaivalloiselta, teennäiseltä,en pysty siitä nauttimaan, kun en usko miehenkään nauttivan:-(. Tämä on tyhmä ja hölmö juttu suhteessa, jossa kaikki on muuten ok. Kuitenkin itse siitä kärsin varmaan ikuisesti. Olen saanut kokea sen, että mua halutaan nuolla ja antaa orgasmi nuolemalla, rakastan sitä itse, ja nyt..se vain on mennyttä ja ollutta. Siitä pitää luopua:-((.

Itse otan mieheltäni suihin varsin usein, ja tiedän tasan tarkkaan, että nauttii silmittömästi..oli kokemusta tai ei (siis on;-D), sen osaan. Sitten tulee tyhmä ja surullinen olo, että miksi minä en saa...:-/.

Haluaisin olla haluttu. Sitä kaipaan eniten maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä niiden himojen herättely on kiinni rakastajan taidoistakin ;)

Vierailija
4/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sitten käynyt tuuri,

mutta jokainen kumppanini (muutamia ehtinyt olla, juu) on ollut hyvä ellei loistava ko hommassa, eikä yksikään ole ollut antamatta:)

Vierailija
5/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka himoitsen miestäni, niin kyllä minua silti harmittaa se, että edellisestä orgasmistani hänen kanssaan on pian kymmenisen vuotta.

se syntyy ihan omien korviesi välissä.

Vierailija
6/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikuollut, koska mies ei anna mulle suuseksiä = ei halua sitä/mua. Kun yrittämällä yrittää, se tuntuu tosi vaivalloiselta, teennäiseltä,en pysty siitä nauttimaan, kun en usko miehenkään nauttivan:-(. Tämä on tyhmä ja hölmö juttu suhteessa, jossa kaikki on muuten ok. Kuitenkin itse siitä kärsin varmaan ikuisesti. Olen saanut kokea sen, että mua halutaan nuolla ja antaa orgasmi nuolemalla, rakastan sitä itse, ja nyt..se vain on mennyttä ja ollutta. Siitä pitää luopua:-((. Itse otan mieheltäni suihin varsin usein, ja tiedän tasan tarkkaan, että nauttii silmittömästi..oli kokemusta tai ei (siis on;-D), sen osaan. Sitten tulee tyhmä ja surullinen olo, että miksi minä en saa...:-/. Haluaisin olla haluttu. Sitä kaipaan eniten maailmassa.

et keskity himoon vaan keskityt vain siihen mitä teknistä suoritusta odotat mieheltäsi. Jos keskityt vain rakasteluun ja himoon, niin ei tarvitse edes ajatella, mitä teet miehen kanssa. Silloinhan leijuu melkein pilvissä eikä keskity siihen mitä tekee.

Vierailija
7/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla se "surullinen tapaus", jolla on sen verran kokemusta, että voi sanoa niillä taidoilla olevan merkitystä, todellakin!

Ei siinä enää edes koko auta jos sitä ei osaa kunnolla käyttää, paneminen kun EI ole pelkkää pökkimistä hyvänen aika....

Suuseksikin toki, vaatii harjoitusta ja ennen kaikkea naisen, joka kertoo mikä tuntuu hyvältä, ei ne tyhjästä opi.

Ja toki intohimo ja tunteet parantaa toisen suoritusta kummasti, se on vain fakta ja hyvä niin :)

Mutta kyllä taitavan rakastajan tunnistaa, ehkä ne on valitettavasti juuri niitä, joilla on ns. "liikaa" kokemuksia tällä saralla..

Vierailija
8/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se, että pökkijä olisi huono sängyssä.

Ei siinä enää edes koko auta jos sitä ei osaa kunnolla käyttää, paneminen kun EI ole pelkkää pökkimistä hyvänen aika....

Vierailija
9/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla se "surullinen tapaus", jolla on sen verran kokemusta, että voi sanoa niillä taidoilla olevan merkitystä, todellakin! Ei siinä enää edes koko auta jos sitä ei osaa kunnolla käyttää, paneminen kun EI ole pelkkää pökkimistä hyvänen aika.... Suuseksikin toki, vaatii harjoitusta ja ennen kaikkea naisen, joka kertoo mikä tuntuu hyvältä, ei ne tyhjästä opi. Ja toki intohimo ja tunteet parantaa toisen suoritusta kummasti, se on vain fakta ja hyvä niin :) Mutta kyllä taitavan rakastajan tunnistaa, ehkä ne on valitettavasti juuri niitä, joilla on ns. "liikaa" kokemuksia tällä saralla..

Kun miehellä ja naisella on toisiinsa niin suuri vetovoima, niin eivät he edes tajua siinä vaiheessa mitä he käytännössä tekevät. Kun on yhtä toisen kanssa niin minä ainakin olen kuin leijuisin jossain pumpulissa. Silloin ei kannata ajatella enää järjellä vaan pitää antaa tunteiden viedä 110 prosenttia. Se lähtee omien korvien välistä. pitää heittää vapaalle itse.

Vierailija
10/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeä mutta minulla on myös sen verran seksikokemuksia että tiedän miesten lemmiskelytaidoilla olevan huimia eroja. Muutaman miehen tulen muistamaan huikeista rakastelutaidoistaan hamaan hautaan saakka:))

t: tyydyttävää muttei huikeaa parisuhdeseksiä

Vierailija
11/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se rakkaus, naiset rakkaus.

Rakastelu ei ole suoritus, se on halu tehdä rakkaimmalleen hyvää, olla hyvä, helliä ja rakastaa.

Mekaaninen suoritus ei ole rakstamista.

Jalkojen hieronta, pohkeiden hieronta, niskan, kaulan, dekolteen suutelu...

Sormenpäillä selän kutitus, raapiminen, kaiken hyvän tuottaminen..

Nännit, pakarat...

Tero

Vierailija
12/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän tunne

on tärkeä mutta minulla on myös sen verran seksikokemuksia että tiedän miesten lemmiskelytaidoilla olevan huimia eroja. Muutaman miehen tulen muistamaan huikeista rakastelutaidoistaan hamaan hautaan saakka:))

t: tyydyttävää muttei huikeaa parisuhdeseksiä

Vierailija
13/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tärkeä mutta minulla on myös sen verran seksikokemuksia että tiedän miesten lemmiskelytaidoilla olevan huimia eroja. Muutaman miehen tulen muistamaan huikeista rakastelutaidoistaan hamaan hautaan saakka:)) t: tyydyttävää muttei huikeaa parisuhdeseksiä

siitä seuraa juuri tämä. Alkaa vertailla. Kun ei ole vertailupohjaa, niin rakastelun pohjana on ainutlaatuinen rakkaus. Huikea seksi on omien korvien välissä. Pitää heittäytyä.

Vierailija
14/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti on fakta, että niillä taidoillakin ON väliä... Tunteen ja intohimon myötä voi antaa anteeksi jonkin verran puutteita, mutta ei ne nyt ihan kaikkea korvaa. On rakastelu silti myös fyysinen toiminto, ei ihan pelkästään korvien välissä, vaikkakin hyvin pitkälti juuri siellä.

Vierailija
15/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkakin kuinka rakastunut ja intohimoinen sellainen, niin ei se nyt ihan riitä... :D

Vähän vaatisin enemmänkin, kaikella kunnioituksella.

Eli minusta taidokas rakastelu koskee ihan samalla lailla niin naisia kuin miehiä, luonnollisesti.

Vierailija
16/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivinen. sehän on mahdotonta.

Vierailija
17/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti on fakta, että niillä taidoillakin ON väliä... Tunteen ja intohimon myötä voi antaa anteeksi jonkin verran puutteita, mutta ei ne nyt ihan kaikkea korvaa. On rakastelu silti myös fyysinen toiminto, ei ihan pelkästään korvien välissä, vaikkakin hyvin pitkälti juuri siellä.

se on mahdotonta..

Vierailija
18/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

passiivinen. sehän on mahdotonta.

Vierailija
19/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos toinen on selvästi kokeneempi ja tietää mitä haluaa. Toinen voi olla tyytyväinen pelkkään pökkimiseen ja toinen taas haluaa jotain paljon muutakin.

Miten kukaan voi kuvitella, että pelkkä pökkiminen kera tunteen voi lennättää taivaisiin!!?? =D

Noh, makuasioita, niistä vasta voikin kiistellä.

Vierailija
20/41 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin jos toinen on selvästi kokeneempi ja tietää mitä haluaa. Toinen voi olla tyytyväinen pelkkään pökkimiseen ja toinen taas haluaa jotain paljon muutakin. Miten kukaan voi kuvitella, että pelkkä pökkiminen kera tunteen voi lennättää taivaisiin!!?? =D Noh, makuasioita, niistä vasta voikin kiistellä.

mun mies halaa tai pussaa mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi