Löytyykö kotoasi Partylite -tuotteita?
Kommentit (69)
Onhan ne kynttilät nyt hyvänen aika paljon laadukkaampia kuin jossain Tiimarissa tai esim. Ikeassa. Tuikkivat palavat pitkään ja hyvin ja tuoksuvat hyvälle. Ikean vastaavista osa paloi kituliaasti ja tuoksu ainakin punaisissa "marjantuoksuisissa" oli melkein kauhea.
Meillä on Partyliten Mytologia sarjaa ja on kiva ja nätti, ei yhtään krääsämäisen oloista.
ja oon tullu siihen tulokseen, että ei todellakaan oo hintansa väärtejä. ainoat, mitkä toimii hyvin on votiivit ja tynnyrit , minitynnyrit on mun suosikkeja. ikävä kyllä vuoden jälkeen tuoksut on hävinny, eli ei kannata ostaa jemmaan =(
tuikkukuppia löytyy. Ollaan ne saatu lahjaksi, samoin kynttilöitä... tuoksuvat votiivikynttilät olivat ainakin tosi hyviä.
ylihintaista krääsää
kälyllä onkin sitten meidänkin edestä
mutta nekin on ostanut äitini ja siskoni.
Minusta kyseiset tuotteet on ylihinnoiteltu ja olen ihan oikeasti löytänyt Tiimaristakin kauniimpia tuikkukippoja.
mun mielestä nykyään vähän junttia. lahjotin melkein kaikki ex naapurille kun niistä kovasti tykkäs.
En ymmärrä ollenkaan. Suurinosa rumia ja mauttomia. Ei tule meille.
teillä, niin et näemmä tiedä, että kyllä se keramiikka nyt on vähän laadukkaampaa mitä Tiimarin 2 euron purnukoissa... Älä tule huutelemaan asiasta, mistä et mitään tiedä.
Ja mikä niistä tekee laadukkaampia? Merkki? Ihan samoja krääsäkippoja ja kamalalta haisevia tuikkuja kuin markettien hyllyillä. :D
on valittavana 50-60 eri väriä ja tuoksua tuikuille? Kerro heti, niin lähden ostoksille. Yleensä kun niissä on jotain 3-4 erilaista, josko sitäkään.
on tuikkivia, pilarikynttilöitä ja huonetuoksuja. Partyliten tuoksuissa on tosi laaja valikoima ja tuosut on voimakkaampia kuin markettikynttilöissä.
joku juttu, mikä EI olisi junttia. Vaikeaa, sillä sellaista ei ole, joku sen kuitenkin kuuluttaa juntiksi :)
mun mielestä nykyään vähän junttia. lahjotin melkein kaikki ex naapurille kun niistä kovasti tykkäs.
tuikkukippo. Samalla tavalla se tuikku siinä palaa oli se sitten tiimarista tai partylitesta. Sen enempää mun ei tarvitse tietää enkä ole niin tyhmä että maksaisin merkin takia siitä moninkertaisen hinnan.
tääläpäin ne nyt vaan sattuu olla jo vähä out.
lahjaksi saatu tuikkupuu, itse en ostais ikinä. En tykkää, mauttomia mun mielestä.
aikaisemmin ne kynttilät paloivat hyvin, nykyisin ovat laadultaan tosi surkeita, tukehtuvat helposti...
Kynttilöitä tuoksullisia ja tuoksuttomia sekä isoja maljakoita ym.isoja koristeita. Ei mitään pikku krääsää.Niistä en tykkää,mutta kyllä minusta ne isot jutut on ihania. Vaikkakin kalliita, mutta jos on rahaa laittaa, niin onko se muilta pois? ;)
olleet laadultaan moitteettomia. Eli kun niitä läheltä tarkastelee, niin siinä huomaa eron tiimarin ja partyliten välillä.
Tuikut musta oikein hyviä, syttyy heti toisin kuin viimeeksi ostamani halpistuikut. Monta kertaa sai niitä sytytellä.
Mä ostan niitä mielelläni kun tiedän millaiia ovat laadultaan.
No mulla on ainakin kaikki tuotteet olleet laadultaan moitteettomia. Eli kun niitä läheltä tarkastelee, niin siinä huomaa eron tiimarin ja partyliten välillä.
Tuikut musta oikein hyviä, syttyy heti toisin kuin viimeeksi ostamani halpistuikut. Monta kertaa sai niitä sytytellä.
Mä ostan niitä mielelläni kun tiedän millaiia ovat laadultaan.
paperiin tai johonkin imeyttää, jotta sais enemmänkuin millin tuikun. ole tyytyväinen.
vähän sama kuin 5000 euron autossa ja 50 000 euron autossa. Yksi on hienompi kuin toinen, mutta ei sillä kalliilla pääse sen kummemmilla teillä ajamaan kuin halvallakaan:)
hjelp! Ei aukea, siinä näkyy vain ne tuikut ja esitteen etusivu
paljon laadukkaampia kuin jossain Tiimarissa tai esim. Ikeassa. Tuikkivat palavat pitkään ja hyvin ja tuoksuvat hyvälle. Ikean vastaavista osa paloi kituliaasti ja tuoksu ainakin punaisissa "marjantuoksuisissa" oli melkein kauhea.
Meillä on Partyliten Mytologia sarjaa ja on kiva ja nätti, ei yhtään krääsämäisen oloista.
mytologian bongasin... Siis aivan kamala, voiko jonkunmielestä olla nätti..? Ilmeisesti.
http://www.huuto.net/kohteet/partylite-mytologia-varjostin-ja-lautanen/…
votiivit nykyään palaa ihan miten sattuu, jos palavat ollenkaan ensimmäisen tunnin jälkeen.
Ostan niitä aina näin joulun alla, koska tuoksut on hyviä ja riittävän voimakkaita muttei liian.
Tuikkivien läpinäkyviä kulhoja käytän uudelleen laittaen niihin normituikkuja.
Törkeän hintaisiahan ne on kyllä